Nova van dinsdag 28e jan

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Derby

Heeft iemand 28 jan nog nova gekeken. Het ging over de flitspalen en de ergenis boetes. Starring J. Spee van het bureau verkeershandhaving. De man die het land overspoelt met flitspalen.

Het kwam zelfs naar boven dat de regering in het budget de boetes al als inkomsten boekt. Net zoals de inkomsten belasting. Ze gaan er van uit dat er een bepaalde hoeveelheid binnen komt. Zo komt de politie dus aan het target. En dat werd gezegd door politici. Dus inside info. En Spee maar zeggen dat het bedoelt is voor de verkeersveiligheid. Maar als er gevraagd wordt waarom ze dan niet op de gevaarlijkste wegen staan, word er met een ontwijkend gezwets geantwoord.

Wie heeft die man ooit aangestelt?

Derby
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Waar woont die knakker? Ga ik eens ff langs :evil: :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Derby

Hij is gehaat door een hoop mensen. Hij begrijpt alleen niet waarom. Aan zijn accent te horen is het of Rotterdam of Den Haag
MartijnG
Über-Spammer

Derby schreef:Hij is gehaat door een hoop mensen. Hij begrijpt alleen niet waarom.
Wat een sukkel is dat zeg !! :-*
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
jeroen.k

Maakt niet uit welke knakker daar aan het hoofd staat. beleid verandert er echt niet door...auto is gewoon melkkoe nr. 1 van de regering.
Derby

Ja en het erge is dat je machteloos staat. Kijk in Duitsland daar komt de regering niet aan de auto. Daar gaat het ook al jaren goed. Waarom kan dat hier niet?

Het word wel elke keer uitgemeten in verkiezingen maar veranderen hoo maar.

Derby
[rsi]peerke

Martijn G (Turbo) schreef:Waar woont die knakker? Ga ik eens ff langs :evil: :wink:

niet te hard rijden dan he, anders word je misschien wel ge.... :wink:
jeroen.k

Omdat de Nederlandse politiek maar in één ding echt goed is...De nederlander laten betalen voor werkelijk alles en vervolgens er een regeltje bij verzinnen waardoor het rechtvaardig lijkt.

Vraag bijvoorbeeld maar eens aan bezitters van een eigen huis...dan betaal je een behoorlijk bedrag per jaar omdat je een eigen huis hebt en je dat zou kunnen verhuren, dat doe je niet, maar de mogelijkheid heb je wel...dus belasten die hap. Straks worden we ook nog belast naar ons IQ!

Er zit bijvoorbeeld accijns op brandstof omdat dit slecht is voor het milieu, dat vindt ik tot daar aan toe, maar waarom moet deze accijns steeds verhoogt worden? Omdat wij dan minder gaan rijden? Forget it! En dat weten ze in Den Haag ook, dus is het extra inkomsten. Daarbij als je op gas rijdt betaal je meer wegenbelasting...terwijl volgens hun redenatie de belasting juist minder zou moeten zijn...een auto op gas heeft namelijk een veel schonere uitstoot dan benzine/diesel. Als je vervolgens in een oldtimer rijdt (die over het algemeen veel slechter zijn voor het milieu) hoef je oppeens helemaal geen belasting meer te betalen omdat er al genoeg betaald is voor die auto...hoef ik als ik 25 jaar gewerkt heb dan ook geen inkomstenbelasting meer te betalen?

De regering verzitn allemaal kromme regels om geld binnen te krijgen en de auto is daarvoor nu eenmaal een grote melkkoe! Benzine, wegenbelasting, snelheidscontroles.
Derby

Ja en is er dan helemaal niemand die opstaat en er wat tegendoet.
Milieu vind ik helemaal een woord wat niet bij politiek hoort. zelf rijden ze de grootste bakken die de bevolking kan betalen, op benzine uiteraard. En maar klagen als de uitstoot van een suzuki alto een paar gram te hoog is. Het word tijd voor een coup.
Emiel5

Hier nog even een foto van die KL*****K,
lacht als een boer met kiespijn :-*

[img]http://www.tuftufclub.com/topgearmagazine1.jpg[/img]

bron tuftufclub
Derby

Dat is de oprichter van de site de tuftufclub. dit is niet spee.
Emiel5

Hmmm :( is dat zo?
Als dit zo is dan bied ik mijn excuses aan, aan de oprichter van de tuftufclub. Sorry.... :D
Derby

ik ben op zoek naar een foto van meneer spee. maar hij is niet zo media geil als de rest van nederland.

Derby
Emiel5

zeker om op je dartbord te plakken >-)
Ik heb ook nog eens hier en daar gezocht maar ik heb ook nog geen foto van Dhr Spee gevonden, trouwens die eerdere foto was dus wel van de oprichter van de tuftufclub, nogmaals mijn excuses..
Derby

aan mij hoef je geen excuses te maken. Deze knakker naam weet ik zo niet, heeft al een aantal keer geprobeerd met Dhr. Spee een conversatie aan te gaan over het nut van de flitspaal, maar meneer Spee houd dit angstvallig af. Ze hebben de oprichter zelf al een paar keer voor het gerecht gedaagd om zijn site. Leuk om te zien al die foto's maar het haalt allemaal zo weinig uit. Jammer genoeg.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Als we MET Z'N ALLEN actie gaan voeren hiertegen, dan werkt het wel degelijk. Helaas gaat dat in de praktijk niet.

De regering moet naar de wens van de burger luisteren, maar dat gebeurt helaas niet in deze. Als alle automobilisten actie gaan voeren tegen deze onzinnige, oneerlijke manier van belasting-inning, dan moet de regering wel iets doen. Maar wij, als automobilist, laten het allemaal maar gebeuren.
Derby

ik heb een foto gevonden tong die nog jong was en nog wist waar die voor werkte. Er heerst alleen copywrite op. en ik heb geen webspace. [/img]
canonballman

Hier nog even een foto van die KL*****K,
lacht als een boer met kiespijn

bron tuftufclub

Das lullig................. :D :wink:
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Derby schreef:ik heb een foto gevonden tong die nog jong was en nog wist waar die voor werkte. Er heerst alleen copywrite op. en ik heb geen webspace. [/img]
Waar staat die foto? Je kunt het internetadres van de foto ook plaatsen.
Derby

heb ik geprobeerd maar er heerst copywrite op. als ik probeer het adres te achterhalen krijg ik in beeld: This is copywrited bij flitsflits.nl.
dan kan ik op ok drukken en dan niks. ik heb de foto nu wel maar niet het adres.

Derby
MartijnG
Über-Spammer

jeroen.k schreef: ... Straks worden we ook nog belast naar ons IQ!
Ben ik blij dat ik dom ben !! :D
Daarbij als je op gas rijdt betaal je meer wegenbelasting...terwijl volgens hun redenatie de belasting juist minder zou moeten zijn...een auto op gas heeft namelijk een veel schonere uitstoot dan benzine/diesel.
En nou proberen ze LPG weer te laten verdwijnen met de slappe reden dat het schadelijk is voor het milieu...maar toch veel minder dan diesel en benzine ?? Het is de minst schadelijke brandstof die er toch is?? Ik snap het echt niet !! :(
Derby

Dat krijg je met mensen die teveel geld verdienen en te veel hebben doorgeleerd. Die slaan helemaal door naar de verkeerde kant. de lijn tussen gek en geniaal is flinter dun.
Derby
Emiel5

Heb eindelijk die Spee gevonden, dus dit is dus wel die KL#####K :-* :-*

[img]http://www.tuftufclub.com/fotos/archief/spee.jpg[/img]

leuk voor op je dartbord.[/img]
Emiel5

foto komt overigens ook van tuftufclub
Derby

super. Dan heb je beter gezocht als ik. En dit is em idd. Wat een rot kop om zo'n rot beleid te moeten verdedigen.

derby
Emiel5

ja ik voelde me toch een beetje schuldig om die verkeerde foto te plaatsen :D , maare have fun
Derby

je moet je niet schuldig voelen. bij sommige mensen was het het lot wat bepaalde wat er me ze zou gebeuren. Zo ook met Spee. Mocht ik niet slagen als ingenieur. En ik moet rozen plukken kan ik altijd nog zijn foto er bij pakken en denken dat het altijd slechter kan.

BTW no offence over dat rozen plukken.

Derby
Anonymous

dan had ie beter wasmiddel kunnen blijven verkopen:

[img]http://www.n-ost-algie.de/usstellung/spee.gif[/img]
Derby

Als je gaatr zoeken bij google op plaatjes en je vult spee in krijg je een ontiegelijke hoeveelheid foto's meeste van uitvinders mensen die dus wel weten waar ze mee bezig zijn. maar ook een hoop schepen dropjes affiches noem maar op.

derby
Anonymous

leuk he die google
Derby

zo ik heb iig geval mijn woede kunnen laten vieren. Lucht wel op. Als die man eens zou weten wat een groot deel van nederland met hem zou willen doen...

Derby
Emiel5

hehe hij is leuk :lol:
je moet bij google foto's maar eens koos spee intypen krijg je maar 2 foto's, dit zijn overigens 2 dezelfde, die vent z'n kop trekt niet bepaald volle zalen :D .
Derby

Ja zie er toch niet uit.
Maar hij heeft volgens mij helemaal geen koos. Er staat niet voor niets mr J. Spee. Of mensen weten meer dan ik. Misschien ook zijn adres. Gnigni :evil:

Derby
Emiel5

ben druk aan het zoeken hiero, lekker zo'n stage :D
Ik weet alleen dat hij in soesterberg woont.
Als je zijn adres weet kunnen we misschien een keer een meeting houden bij zijn voordeur :D
Derby

Ik weet wel waar die werkt. Dat is ook in soesterberg. En een meeting bij hem voor de deur lijkt me wel wat. En daarna bbq-en bij hem in de tuin. Just love the thought of it.

Derby
Plaats reactie