ik ben momenteel bezig met de aanschaf van een Renault Clio 16V. Ik zit te twijfelen of hij de
vraagprijs wel waard is. Ik hoop dat jullie me bij mijn besluit kunnen helpen. Hier volgen de specificaties:
Bouwjaar: 1993
Kleur: Metallic Zwart
Km-stand: 159.000 km
Velgen: Zeer mooie 16" vijf spaaks
Banden: 205 breed en in perfecte staat.
Hij heeft orgineel leder interieur. Tevens elektrische ramen, schijfdak en spiegels en orgineel renault alarm. De carroserie ziet er ontzettend goed uit en de auto is nooit betrokken geweest bij een ongeval.Daarnaast heeft hij een sportuitlaat en een k&N open luchtfilter en is hij mooi verlaagd. Ik
hem heb op alle mogelijkepunten gecontroleerd
via checklisten en tips die jullie op dit forum
gaven. Hij lekte alleen een beetje olie, dit komt waarschijnlijk van de ontsteking af. Het olie verbruik is echter prima. Dit is de tweede eigenaar en het orginele factuur zit erbij. Daarnaast is de geschiedenis van de auto de laatste vier jaar bekend bij mij. Hij is goed dealer onderhouden. De orginele schoepenvelgen zitten erbij en tevens de orginele veren en luchtfilter. Het blok en de versnellingsbak zijn bij geheel vernieuwd en er zit ook een nieuwe koppeling in. Dit is zo'n twee jaar geleden gebeurd. Hij reed ook perfect tijdens de proefrit. En olie temp en druk waren normaal.
De auto moet worden ingevoerd uit Belgie. Met invoeren en keuringen kom ik uit op een prijs van:
€ 4000,-.
Ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen want ik wil de knop nu echt doorhakken.
Greetz Tune2burn!