Tijn schreef:Ik kom in uithoorn regelmatig een witte GT tegen met rtc stickers op de zijruitjes en een renault-sport sticker op de achterrruit.
Er staan in Boskoop op de Ryerskoop een GTT met dezelfde eigenschappen. Die jongen heet Koetsie op dit forum. Hij heeft ook een doorgelaste motorkap. Zal het dezelfde zijn?
Vanmiddag gespot, omstreeks 15:30.
- Lokatie: A12 thv Woerden.
- Model: Clio V6.
- Kleur: Zilvergrijs.
- Kenteken: 6?-JG-VZ.
- Tuning: Origineel.
- Staat: Er vies.
- Bijzonderheden: Nummerplaat houder van Renault dealer Kievit in Hellevoetsluis. Had de vaart er goed in, ik(90PK) kwam aardig wat PK tekort..
Chris Koetsie woont niet op de ryerskoop maar een maatje van hem wel. Ze hebben allebei een witte 5
Tijn schreef:Ik kom in uithoorn regelmatig een witte GT tegen met rtc stickers op de zijruitjes en een renault-sport sticker op de achterrruit.
Er staan in Boskoop op de Ryerskoop een GTT met dezelfde eigenschappen. Die jongen heet Koetsie op dit forum. Hij heeft ook een doorgelaste motorkap. Zal het dezelfde zijn?
Vanmiddag gespot, omstreeks 15:30.
- Lokatie: A12 thv Woerden.
- Model: Clio V6.
- Kleur: Zilvergrijs.
- Kenteken: 6?-JG-VZ.
- Tuning: Origineel.
- Staat: Er vies.
- Bijzonderheden: Nummerplaat houder van Renault dealer Kievit in Hellevoetsluis. Had de vaart er goed in, ik(90PK) kwam aardig wat PK tekort..
Chris Koetsie woont niet op de ryerskoop maar een maatje van hem wel. Ze hebben allebei een witte 5
Klopt.
Maar die van Koetsie zie ik daar erg vaak staan..
GEzien op zaterdagn omgeving Leiderdorp (draadbaan) Volvo gouden GT Turbo met Duitse velgen en eenarmige ruitenwisser + lederen interieur?....reedt daarna richting Leiden en Kanaalweg.
Zondag....blauwe GT Turbo met eenarmige ruitenwisser + devil flammenrohr? in omgeving Merenwijk. Volgens mij open uitlaat want hoorde hem later even lekker doorstrekken...broaaaaaaaaaaaaap..
oxje schreef:Vanmorgen om 8:10 in Den Haag op het kruispunt Johan de Wittlaan en Scheveningseweg, een zwarte 21Turbo, stond vooraan bij het stoplicht en knalde echt als een gek weg
Zag er netjes uit van ver, magoed...
Misschien die Quadra die najaar 2001 ook in de Meern was?
Kan iig inderdaad dat het een quadra was, zag wel iets staan op de rechterkant van de achterklep, maar kon het niet goed onderscheiden want ik zag em pas op het laatste moment
kruising bij lage weide in Utrecht (bij de oprit A2)
Zilver grijze Clio 16v
16" OZ's
kenteken niet kunnen zien...hij keek ook niet om van mij getoetter.
Afgelopen week een metalic grijze renault 21 turbo rijdend door bussum en het viel me op dat zijn rechterneus helemaal in elkaar zat :snik:
En bij schadebedrijf in bussum een twingo gespot die helemaal van voor tot achter van boven tot beneden kort gereden was. Wonder als die het overleeft heeft.
Zaterdag gespot in martenshoek. Een antraciet grijze gtt phase1 met eigenbouwsel grille. Vond hem erg veel op de gtt van tino lijken maar het was tino niet.
Gespot in Groningen. Gtt phase2 met 15 inch 5 spaaks velgen. Nee en het was niet abel. die had toen zijn gtt nog niet.
Gespot in Schildwolde. Een alpine blauwe gtt phase2 met 5 spaaks velgen.
There will be plenty of time to rest when your dead
Zaterdag 13:00 Clio Williams. Op de snelweg vanaf Enkhuizen richting noorden. Ik sukkelde met 120 km/hr. Zat een gozer in met bruin haar, ik volgde een beetje, maar ik ben m'n wagen nog aan het inrijden... Hij ging van de snelweg af bij Medemblik...
Zondag avond 20:00. Grijze Clio 16v bij rotonde Grijsoord, Arnhem. Velgjes + uitlaat. Zaten meerdere mensen in. Nummerborden kan ik niet onthouden.
vanmiddag rond 17.00 op de molenlaan bij de Esso ene grijze GTT met rode striping en een witte turbo sticker op de achterruit. kenteken heb ik niet onthouden.
Vanmiddag rond 13:00 op het industrie terrein te Heerhugowaard ,,,Renault Spider..clio v6..clio cup bij na vraag aan mijn collega,s gedaan te hebben bleken deze auto,s allemaal van 1 en de de zelfde man te wezen,, zagen er voor de rest origineel uit dussss erg mooi ,,
Zojuist op de N3 richting Papendrecht in kolonne een Clio Williams, een zilvere Clio 16V en een 5 GTT. Alledrie gingen ze eraf bij Dubbeldam / Werkendam, wie o wie?
gisteren gespot,in maastricht een donkere jongen in een behoorlijk verlaagde clio,blauw metalic en hij had een wit schaaltje om.
wie kent deze persoon?
ik heb die ook wel es gezien met een blond mokkel naast zich,helaas naast hem en niet naast mij
- Renault clio 16v
- kleur: zwart
- staat: netjes
- tuning: Alienwing achterop, dubbel uitlaatsysteem in het midden achter (net zoals die rode clio II), sticker van No Fear achterop.
Bijzonderheden: Deze auto stond voor Evelyn Novacek geparkeerd.
- Renault clio 16v Grand Prix
- kleur: blauw
- staat: netjes
- tuning: voor zover ik kon zien origineel
Bijzonderheden: deze auto stond voor een bedrijf aan de Industrieweg geparkeerd.
Net (20:00) Op de weg richting het Lokerenpassage winkelcentrum, achter mij een Clio (16v/Williams, kon niet duidelijk zien) iig, groene koplampen en voorzien van leuk uitlaatgeluid, ging ff pinnen, kwam net aanlopen om praatje te maken, rijdtie weg, op terug weg naar huis kwam volgens mij Merijn nog tegen, maar die reed zonder lichten aan?!
Vanavond rond 18.30 uur even met de hond aan t wandelen, en wat ziet mn oog:
Renault Alpine V6 GT Turbo
Rood
Azev A 17"
Ingevoerd kenteken
Deze gast woont in de omgeving van Oudewater, en heeft nog zo'n zelfde Alpine, alleen dan grijs en geen turbo....(mazzelpik).
Echt een bruut ding zeg, mooi geluidje toen ie zach dat ik stond te kijken gaf ie even wat gas.....en weg
Ja ok geef het maar eerlijk toe! Wie heeft zijn Clio 16V met williams velgen en kenteken ZL-96-** aan zijn oma uitgeleend??
Vanmorgen kwam ik deze auto met 2 hoog bejaarden erin tegen in Apeldoorn achter het station.