Mag uiteraard niet teveel kosten en de gezien de verzekerings kosten geen 16v'tje met teveel pk's zijn. Zelf heb ik een RSI Longchamp, net als Turboman en ben m nu al kwijt vrees ik als t vriendinnetje t roze papiertje haalt!!!

?Abel schreef:zijn er andere dan ipv 1.2, 1.2 16vdennisvr schreef:ik ben ook voorzichtig aan het rondkijken naar een cliotje ofzo.
maar die zijn nog best prijzig (wil uiteraard geen 1.2)
Ik heb ook een hoog knuffel gehalte.Ron RS schreef:jaja en hij heeft natuurlijk een hoog knuffel gehalte :-*
oxje schreef:Wat ook erg belangrijk schijnt te zijn is dat ie lief kijkt...
Dit is echt zo de waarheid!! Die meiden praten echt zo......Ron RS schreef:jaja en hij heeft natuurlijk een hoog knuffel gehalte :-*
Heeeeeeeel verstandig !!Steven (Fiets) schreef:Ik wilde ooit ook een clio samen met me zus en of moeder kopen.
Maarnee die vondne allebei een Twingo schattiger, dus toen maar een 5GTT voor mezelf gekocht
Mijn vriendin heeft onlangs ook een auto(otje) gekocht. Maar inderdaad, wat zijn die "kleine" auto's belachelijk duur in verhouding met grote.dennisvr schreef:ik ben ook voorzichtig aan het rondkijken naar een cliotje ofzo.
ik vind idd nogal wat dure clio'tjes enzoDeNzo schreef:Mijn vriendin heeft onlangs ook een auto(otje) gekocht. Maar inderdaad, wat zijn die "kleine" auto's belachelijk duur in verhouding met grote.dennisvr schreef:ik ben ook voorzichtig aan het rondkijken naar een cliotje ofzo.
Ik heb me er hevig tegen verzet, maar ze heeft toch een Clio 1.2 gekocht
Vraagprijs (bij garage) was 3900 euro (excl. afleverkosten). Totaal zou het komen op 4250 euro dacht ik. En dat voor een Clio uit '93.
Uiteindelijk gekocht voor een totaalprijs van 3750. Uiteraard inclusief jaar APK, Bovag-garantie, 2de hands JVC radio/CD-speler. En toen ik vroeg naar de staat van de distrubutieriem werd die ook gelijk vervangen. Ergens vind ik het nog steeds te veel geld voor een auto van 9/10 jaar oud, maar het valt niet mee om wat te vinden.
In ieder geval succes met je zoektocht!
nee dat is een intialeSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:er schijnt een twingo 1.4 16v te zijn in italie of zo
maar kan ook zo zijn dat dat de 1.6 8 v is.
daar kwam mijn lokale dealer mee,
die was daar ff zoek gereden door een italiaanse verkoper in een van hun demo twingo's
alleen pas op bij een cinqedinges gaat nog al eens wat stukdennisvr schreef: ik vind idd nogal wat dure clio'tjes enzo
en dat terwijl een cinquecento sporting (nee ik ben het nog niet echt vanplantis een vergelijking) van 1998 net zo duur is (of zelfs goedkoper). Mooi balen dat die dingen zo hun waarde houden.
ik heb iig geen haast dus ik kijk rustig verder. veel plezier in ieder geval met jouwe