Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Patrick L.

EgidClioGrey schreef:Hey race en rally boys,

ik heb nog 1 kaartje liggen, maar ik ga er niet naar toe.
Degene die wil kan hem kopen voor een prikkie!!! 8)
shit, die had ik wel kunnen gebruiken! heeft iemand het gsm nr. van Egid? zo ja ff pm`en svp :)
Patrick L.

Oh ja, leuk trouwens dat er ook mensen uit midden limburg een kijkje kwamen nemen, uit Linne als ik het goed heb. Mooie GTT was erbij, echt een moordwagen 8) en super laag :D Hopelijk komen jullie nog eens langs in de toekomst, ook die 2 met de 1916v en de Willy :wink:
see ya next time!
Rob

Patrick L. schreef:Oh ja, leuk trouwens dat er ook mensen uit midden limburg een kijkje kwamen nemen, uit Linne als ik het goed heb. Mooie GTT was erbij, echt een moordwagen 8) en super laag :D Hopelijk komen jullie nog eens langs in de toekomst, ook die 2 met de 1916v en de Willy :wink:
see ya next time!
Ja gek, die blauwe lag best wel heel errg laag!
Egid ga je die foto's nog onlijn zetten?
Jammer alleen dat die gasten met de 16 kleppers al weg waren net toen we ze wilde gaan bekijken. Maar ja volgende keer beter.

Maar dit was op het toertochtje van enkele leden na en de nieuwe mensen, echter een echte KLASSIEKE TNM (voor degene die dit graag wilde, maar er donderdag niet was/waren, ik zal geen namen noemen alleen dat ze een Renault rijdt/rijden), alleen geen 100% opkomst.
marco

ja ja was gister echt gaaf,en altijd leuk als er nieuwe mensen bij komen natuurlijjk,en tja die blauwe echt een gaaf ding he ,super laag en super strak,o ja een paar mensen hebben naar de mac de veldweggetjes om en rond maastricht valkenburg onveilig gemaakt :D :D ,ik zal geen namen noemen he patrick l :D :D ,man wat ken die gozer scheuren door bochten :D ,volgens mij heeft die als die auto rijdt zo een riem om wat mensen gebruiken voor hun rug,want die gozer produceert wat G krachten :D :D ,voor de rest een leuke avond en een leuke rondrit gehad met patrick l ,ollie,ruud,wilco,and me,we had fun :D :D

greetz marco
Ollie

Jammer dat ik niet heb mogen genieten van de nieuwe renootjes... :( Zag een glimp van die GTT, maar daar wil ik zeker meer van gaan zien!
Enne Rob, wie is die zij die Renault rijdt maar nooit komt toch??? :D
Riël
Über-Spammer

Hey man over dat klassieke tnm? Stond dat ook al in de planning? Eerst ging de helft naar de film dus heb ik maar andere dingen afgesproken maarja dan maar geen 100% :-* :-*
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rob

Ollie schreef: Enne Rob, wie is die zij die Renault rijdt maar nooit komt toch??? :D
Rob (R5B) schreef: ik zal geen namen noemen .
EgidClioGrey
Contacteer:

yow, as echt wel gezellig gisterenavond. Ik hoop dat bertje die deurpanelen ook nog heeft liggen!!! dan heb ik misschien een heel RSI-interieur. Maar ik moet wel effe weten wat het kost!!! Ruig man dat die mensen van boven in limburg effe!!naar de MEC dus, niet het mecc, zijn gekomen :lol: :lol: Pat, wanneer ga jij weer een landweggetje onveilig maken, dan wil ik best een keertje meedoen 8)
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Patrick L.

EgidClioGrey schreef:yow, as echt wel gezellig gisterenavond. Ik hoop dat bertje die deurpanelen ook nog heeft liggen!!! dan heb ik misschien een heel RSI-interieur. Maar ik moet wel effe weten wat het kost!!! Ruig man dat die mensen van boven in limburg effe!!naar de MEC dus, niet het mecc, zijn gekomen :lol: :lol: Pat, wanneer ga jij weer een landweggetje onveilig maken, dan wil ik best een keertje meedoen 8)
Oh, dat kunnen we best nog eens doen, beetje scheuren :D Maar eerst die multiriem en rollen controleren voor de zekerheid.
Btw kun je me jouw GSM nr. pm`en, ik wil dat kaartje van het MECC wel overnemen van je , vandaag.Ik ga er na mijn werk heen.
EgidClioGrey
Contacteer:

Patrick, ik heb vandaag dat kaartje verkocht aan mijn collega :( :( :( Kl &%$"$ te. Ik had hem liever aan jouw gegeven!!!!Mijn nr is 06-25444062.
Als wwe gaan scheuren houd ik je toch niet bij, maar ja het gaat om de adrenalinekick! 8)
Patrick

ik wil ook wel es meer racen, es kijken wie er het gekst is :D :D :D
ik kon er niet bij zijn helaas,had met mijn domme kop nog wat anders afgesproken :evil:
maar volgende keer beter.
voor nu een prettig weekend gewenst,is moontje btw ook nog geweest,die was toch zo voor tnm?ik heb daar niks over gelezen?
see ya pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
marco

nope pat moontje is NIET geweest
Rob

Ja mensen, ik heb dus nu officieel een lek in mijn koelsysteem -> volgens mij is het namelijk de radiateur, want als ie koed is lek er niet, maar ik kan niet goed zien waar het spul van daan komt. Hoe moet ik eigenlijk de voorbumper verwijderen, want dan kan ik beter zien of het de ratiateur is

Oh ja Marco -> kan je me nog een keer helpen met ombouwen naar cupsysteem? Ik heb nu wel weer genoeg van 0.6 bar :D
Ruud

He rob als je in allebei de wielkasten 2 schroefjes losdraait kun je de bumper er zo vanaf schuiven. Eentje zit direct om het hoekje bij je wielkast ff kijken of je niet de verkeerde pakt anders schroef je je skirt los. De ander aan een beugeltjen zie je zo zitten als je het binneste scherm naar onder volgt. En als je je koelsysteem onder druk zet kun je het lek zo opsporen. Moet je iets maken met de vuldop en een fiets ventiel.
EgidClioGrey
Contacteer:

pat jij bent toch de gekste!!!! dus dat winnen Patrick L en ik toch niet van je! Maar wie niet waagt wie niet wint. Winnen lukt me nooit, heb nog maar 90 pk :( . Ik zag vanmiddag een leuke 5gtt te koop wie weet, Hij was niet echt duur. Heb het nummer opgeschreven. effe bellen. ik zag hem staan toen ik boodschappen ging doen bij appie heyn!

Wanneer gaan we racen????
Patrick L.

EgidClioGrey schreef:pat jij bent toch de gekste!!!! dus dat winnen Patrick L en ik toch niet van je!
dat ligt er natuurlijk maar aan met welke auto Pat rijd hè :wink:
Maarre, dat avondritje is wel leuk voor een keer, maar ben niet van plan om dat elke donderdagavond te gaan doen.Voorlopig dus ff niet voor mij, hoor vreemde geluiden van de multiriem en heb een lichtelijk verrotte motorsteun.
marco

Rob (R5B) schreef:
Oh ja Marco -> kan je me nog een keer helpen met ombouwen naar cupsysteem? Ik heb nu wel weer genoeg van 0.6 bar :D
okie dokie,kom maar langs met die hap en dan fixen we dat wel ff,je hebt wel een bleedvalve he ????

greetz
Patrick

Patrick L. schreef:
EgidClioGrey schreef:pat jij bent toch de gekste!!!! dus dat winnen Patrick L en ik toch niet van je!
dat ligt er natuurlijk maar aan met welke auto Pat rijd hè :wink:
Maarre, dat avondritje is wel leuk voor een keer, maar ben niet van plan om dat elke donderdagavond te gaan doen.Voorlopig dus ff niet voor mij, hoor vreemde geluiden van de multiriem en heb een lichtelijk verrotte motorsteun.
is die motorsteun niet hetzelfde als die van de 19?
als dat zo is kunnen we kijken of ik er nog 1 op de 19 heb zitten voor je,deze zijn nieuw behoorlijk prijzig.
wat voor auto ik rijdt is binnendoor niet echt relevant daar ik in een sportieve bui wel es dingen doe waar ik zelf van staa te kijken.
geen grootspraak,ben je sneller dan ben je sneller maar marco weet wel een beetje wat ik bedoel denk ik :D
maar het gaat om de fun denk ik maar zo en niet om het snelst te zijn he :wink:
ik hoor wel wat wat die motorsteun betreft.
Patrick

ff een verslag van het race & rallye mecc.

ik ben vanavond dus geweest in het mecc bij de shownicht en wil hier ff wat over zeggen.

30 euro intree lichter :evil: met een spectakel wat wel leuk was maar niet meer dan de helft dus 15 euro waard.
verstappen komt met twee maatjes wat stunten met een kart,was op zich wel leuk,ben een grote fan van hem dus dit was voor mij wel een hoogtepunt.
daarna kwamen de auto's,veel geslip en gestuntel,want echt grip hadden die gasten niet,dat was al een behoorlijk minpunt en een pijnlijke zaak voor een baanmarchel die onder zijn kloten werdt ingereden door een formule ford.
dus de boel stilgelegd en die naar het ziekenhuis omdat deze dus pijn had en het niet echt jofel uitzag.
maar hij zei al dat de avondt moest worden voortgezet,20 minuten verder ging de show dus door.
weer een hoop gebrul en geklooi op een griploze bodem
komt inene een viper naar binnengescheurd,dat was kicke,echt geluid en veel pk's,maar ook te weinig grip om voor het echte werk te zorgen,maar hij ging wel tot de limiet.
verder kan ik alleen nog kwijt dat er een golf was die behoorlijk goed tekeer ging,en niet voor die golf maar het was wel het echte werk van die gast dat was top stuurwerk.
een stuntteam die deden springen over een schans met wilde ruige sprongen,zeer mooi om te zien ook en ook een trial rijder waar ik de naam niet van weet die met een ducatie monster stuntjes deed die ik alleen 's nachts om drie uur ongeveer kan als ik slaap :lol: :lol: :lol:
ik heb niet veel meer te melden dat er nog drie dtm wagens waren die nog voor genoeg rook,herrie en toch spectakel zorgden met daarbij natuurlijk jeroen bleekermolen en christiaan alberts die zijn mercedes stukreedt na 5 minuten in de begrenzer te hebben gehangen :lol: :lol: :lol:
in de pauze nog die meid van lasgo geloof ik die niet alleen maar goed kan zingen maar die ook nog lekker uitzag ook :D
nou goed te dure avond maar wel leuk,voor nu was dit mijn verslagje,dit was brandpunt,goedenavond.
marco

he mensen ik heb zo eens zitten denken he,na afgelopen donderdag ben ik best onder de indruk van de clio 16v :D ,qua snelheid en zo dan he ,en ik ben me aan het bedenken om niet ook zo een clio 16v te kopen,moet dan wel de gt voor schuiven 8) ,ben me nog aan het bedenken,maar maybe dat ik ga voor een clio 16v,iets meer luxe en toch snel,en ziet er erg sportief uit ,wie weet

greetz marco

ps wat vinden jullie????
Patrick L.

marco schreef:he mensen ik heb zo eens zitten denken he,na afgelopen donderdag ben ik best onder de indruk van de clio 16v :D ,qua snelheid en zo dan he ,en ik ben me aan het bedenken om niet ook zo een clio 16v te kopen,moet dan wel de gt voor schuiven 8) ,ben me nog aan het bedenken,maar maybe dat ik ga voor een clio 16v,iets meer luxe en toch snel,en ziet er erg sportief uit ,wie weet

greetz marco

ps wat vinden jullie????
Volgens mij heb ik dat idee al eens eerder gehoord, vorig jaar ofzo? :wink:
Maar daar krijg je spijt van denk ik. Het gaat niet alleen om de snelheid, ik was sneller vanwege de wegligging van mijn Clio, die cupschokdempers doen hun werk goed.
Als je gaat vergelijken op een normale rechte weg, denk ik dat jouw GTT en mijn Clio ongeveer gelijk op gaan.
Patrick L.

patrick 21TURBO schreef:
Patrick L. schreef:
EgidClioGrey schreef:
is die motorsteun niet hetzelfde als die van de 19?
als dat zo is kunnen we kijken of ik er nog 1 op de 19 heb zitten voor je,deze zijn nieuw behoorlijk prijzig.
wat voor auto ik rijdt is binnendoor niet echt relevant daar ik in een sportieve bui wel es dingen doe waar ik zelf van staa te kijken.
geen grootspraak,ben je sneller dan ben je sneller maar marco weet wel een beetje wat ik bedoel denk ik :D
maar het gaat om de fun denk ik maar zo en niet om het snelst te zijn he :wink:
ik hoor wel wat wat die motorsteun betreft.
Motorsteun past niet, de steunen van de 19 lijken veel op die van de 5, die van de Clio zitten op andere plekken, ga denk ik een cupsteun monteren.

En nog even voor de duidelijkheid, ik ben niet van plan om er een wedstrijdje van te maken wie er het snelst is van de TNM, als ik iets wil vermijden is het brokken maken, niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen. En nog eens over dat scheurritje in het buitengebeid, dat heeft niet alleen te maken met snelheid en vermogen, maar meer met wegligging en lef :wink:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Marco doe het nu niet moet je hem dadelijk weer terug kopen is toch een vette wagen nu met die wielen enzo .Je moet eens op een gewone weg met pat sporten gaat het de 5 wat makkelijker af was trouwens ook een kut weg ook.effe kort verslag van donderdag.
Nou ik kom aanrijden en een gedeelte van de vaste ploeg staat er al.Nou effe praten zien we opeens een 5 langs rijden die we niet konden.Wat blijkt komt hij ook nog voor ons :p .nou effe het ''wagentje''bekeken en inderdaad het was een vet ding .Nu staan we zo'n half uur al op die jongen z'n auto te kwijlen komen er 2 wagens met geel licht aan yep dat zijn franse wagentjes een willy en een 19 16v.Die gasten gingen maar meteen voor de mac parkeren en wij gingen eens effe polshoogte nemen.Nou die gasten hadden mooie wagentjes maar door onze perfecte bodheid (we hebben ons nieteens voorgesteld) waren ze al snel weg maar ik hoop ze nog eens tezien .(doen we het effe opnieuw toch jongens.Nou iedereen weg maar effe wat rijden met de overgebleven crew ging lekker leuk en snel .nou lekker naar huis effe gesport met een corsa :D :D kut ding was niet vooruit te branden :evil: .nou kom ik thuis en waar dacht ik aan er was iemand aan het schreeuwen over een klassieke tnm nou die gene heb ik NIKS van gezien .
marco

nou nou mensen dit heeft niet alleen met afgelopen donderdag te maken hoor,ik had er eigenlijk al een gereden als de koop was doorgegaan ,en dan had ik mijn gt niet eens meer terug gekocht,ik heb ook al eens in zo een beesje gereden en ik was best onder de indruk,ach ik zie wel , maar ooit komt er een clio 16 vke bij marc voor de deur :D ,we shall see

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Ik vind zoeen clio ook een kikse wagen hoor, ga je niet op achteruit. Mag tie dan wel ietsepietsie langzamer zijn, boeie?

't is me wat met die klassieke tnm's.. ik ben de komende week druk aan't sleutelen denk ik, dus om zo gauw mogelijk weer met de gtt daar te zijn, kan het dat ik aanstaande donderdag ook nog ff skip. Nieuwschierigen mogen natuurlijk best even in de garage komen kijken :P alla groetjes mensen en tot snel! :D mzzl
marco

oke deze uitnodiging neem ik natuurlijk graag aan riel,ik wil wel komen kijkne naar je nieuwe gt :D ,heb je morgen tijd ????,kom ik morgen wel ff langs anders

greetz marco
Riël
Über-Spammer

mmm na school wel!
marco

what time??????
vandaag ken ik jammer genoeg niet,dochtertje is jarig dus ken ik niet weg,noem maar een tijd morgen
Riël
Über-Spammer

Begin denk ik s'avonds pas dus zo na 't avondeten ergens? 17, 18u?
marco

je ziet me wel verschijnen :D
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Wat word de vraag prijs van de 5 ??? kan ik al beginnen te sparen :D :D :D :D .oja is de bailey's dan te koop ik doe dan een eerste bod.
marco

ha ha ha vraagprijs :D ,hmmm laten we het houden op heeeeeeel veeeel euro'tjes :D ,en natuurlijk wordt de baileys met de auto dan verkocht en niet los he wilco :wink:

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Ff wachten op mooi weer dan, zodat het bij de gttfans weer gaat kriebelen!
Rob

Een Clio Marco? Dan zou ik wel de velgen houden :wink: . En dan geen Clio S kopen :D Nee alle gekheid op een stokje. Doe wat je wil doen.

En ik bel nog wel om die bleedvalve te installeren. Ik heb nu namelijk een lekkende radiateur :( Maar ja, geeft me weer een reden om te sleutelen >-)
Rob

marco schreef:dochtertje is jarig
gefeliciteerd !
Gesloten