ff een verslag van het race & rallye mecc.
ik ben vanavond dus geweest in het mecc bij de shownicht en wil hier ff wat over zeggen.
30 euro intree lichter

met een spectakel wat wel leuk was maar niet meer dan de helft dus 15 euro waard.
verstappen komt met twee maatjes wat stunten met een kart,was op zich wel leuk,ben een grote fan van hem dus dit was voor mij wel een hoogtepunt.
daarna kwamen de auto's,veel geslip en gestuntel,want echt grip hadden die gasten niet,dat was al een behoorlijk minpunt en een pijnlijke zaak voor een baanmarchel die onder zijn kloten werdt ingereden door een formule ford.
dus de boel stilgelegd en die naar het ziekenhuis omdat deze dus pijn had en het niet echt jofel uitzag.
maar hij zei al dat de avondt moest worden voortgezet,20 minuten verder ging de show dus door.
weer een hoop gebrul en geklooi op een griploze bodem
komt inene een viper naar binnengescheurd,dat was kicke,echt geluid en veel pk's,maar ook te weinig grip om voor het echte werk te zorgen,maar hij ging wel tot de limiet.
verder kan ik alleen nog kwijt dat er een golf was die behoorlijk goed tekeer ging,en niet voor die golf maar het was wel het echte werk van die gast dat was top stuurwerk.
een stuntteam die deden springen over een schans met wilde ruige sprongen,zeer mooi om te zien ook en ook een trial rijder waar ik de naam niet van weet die met een ducatie monster stuntjes deed die ik alleen 's nachts om drie uur ongeveer kan als ik slaap
ik heb niet veel meer te melden dat er nog drie dtm wagens waren die nog voor genoeg rook,herrie en toch spectakel zorgden met daarbij natuurlijk jeroen bleekermolen en christiaan alberts die zijn mercedes stukreedt na 5 minuten in de begrenzer te hebben gehangen
in de pauze nog die meid van lasgo geloof ik die niet alleen maar goed kan zingen maar die ook nog lekker uitzag ook
nou goed te dure avond maar wel leuk,voor nu was dit mijn verslagje,dit was brandpunt,goedenavond.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87