[R5GTT]Zo..... even torsie versteld
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
@Tom >>> PM-etje 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Moderator
- Car: MB
zie je wel (
kleine ongeduldige
) Steven, daar zijn ze al
. Nu heb ik alleen de link met technische info ook mee upgeload maar die is nog niet klaar (doe ik volgende week als ik geen tentamens meer heb).
Hier zijn dan de foto's van Maarten zijn speciale "torsie-tooltje". Mooi ding overigens. Ik zal morgen op school eens even naar de werkplaats gaan om iets te halen. Of ik moet weer achter de draaibank gaan staan (is ook leuk), maar dat duurt weer wat langer
[img]http://www.gtt.web1000.com/torsie%20013.jpg[/img]
[img]http://www.gtt.web1000.com/torsie%20014.jpg[/img]
[img]http://www.gtt.web1000.com/torsie%20015.jpg[/img]

Hier zijn dan de foto's van Maarten zijn speciale "torsie-tooltje". Mooi ding overigens. Ik zal morgen op school eens even naar de werkplaats gaan om iets te halen. Of ik moet weer achter de draaibank gaan staan (is ook leuk), maar dat duurt weer wat langer

[img]http://www.gtt.web1000.com/torsie%20013.jpg[/img]
[img]http://www.gtt.web1000.com/torsie%20014.jpg[/img]
[img]http://www.gtt.web1000.com/torsie%20015.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Tom op do 16 jan 2003 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Hmm mooi tooltje, maar het kan ook simpeler vind ik.
Anyway, jouw site doet het de eerste x niet, pas als ik de foto's in een nieuwe pagina open en eerst gedownload heb dan zie ik ze late rook in het topic als ik gerefreshed heb. Volgens mij wil jouw webruimte geen linkjes, net zoals geocities.
Anyway, jouw site doet het de eerste x niet, pas als ik de foto's in een nieuwe pagina open en eerst gedownload heb dan zie ik ze late rook in het topic als ik gerefreshed heb. Volgens mij wil jouw webruimte geen linkjes, net zoals geocities.
Klopt, hij hoeft er niet helemaal uit. Als de spoet maar loskomt, maar dat voel je, als je doordraait hoor je TAK, dan is al los eigenlijk. Ik trek m er dan altijd uit om opnieuw in de vasaline te zetten, maar dat hoeft niet als het onhandig is.
Maarreh Tom..........ik noem jou toch ook geen TIm
See my signature~ Mrtn=Maarten
FotoŽs zie ik trouwens niet, wel rode kruisjes.
Heeft mŽn pa gemaakt, ook op de draaibank en M10 draad in die andere gezet, or whatever...
Maarreh Tom..........ik noem jou toch ook geen TIm

See my signature~ Mrtn=Maarten
FotoŽs zie ik trouwens niet, wel rode kruisjes.
Heeft mŽn pa gemaakt, ook op de draaibank en M10 draad in die andere gezet, or whatever...
Mrtn = Maarten
-
- Moderator
hmm, vreemd ik zit nu even ergens anders een daar doen die drie fotoŽs het ook niet. Maar het vreemde is dat mijn usericon het wel doet (ook van dezelfde site) en dat er wel plaatjes te zien zijn van de twin-engine GTT die ik gisteren gepost heb
iemand een verklaring?
iemand een verklaring?
-
- Moderator
nu doet alles het wel weer gewoon. Dus ik snap er nou helemaal geen ruk meer van.
WAt zien jullie nou eigenlijk?
voor degene die het niet kunnen zien. Bezoek de link hieronder en ga naar verlagen. Onderaan staan dan drie foto's van het tooltje van maarten
WAt zien jullie nou eigenlijk?
voor degene die het niet kunnen zien. Bezoek de link hieronder en ga naar verlagen. Onderaan staan dan drie foto's van het tooltje van maarten
pics zijn gewoon te zien hoor bij mij 

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
bij mij alleen kruisjes
edit: als ik de URL in de browser plak dan krijg ik dit:
Sorry, but non-html files may only be downloaded if linked to directly from the site hosting them. Please scroll all the way to the bottom of this page where you will find a link to the file you are looking for.
nog een keer edit:
bij mij doen ze het nu.
edit: als ik de URL in de browser plak dan krijg ik dit:
Sorry, but non-html files may only be downloaded if linked to directly from the site hosting them. Please scroll all the way to the bottom of this page where you will find a link to the file you are looking for.
nog een keer edit:
bij mij doen ze het nu.
-
- Moderator
nou jongens, Ik heb net zelf geprobeerd de torsies los te halen. Eerst nog met een trekker en daarna met zo'n tooltje.............resultaat >> krijg hem niet los tot nu toe.
Net weer even met Jeroen gebeld en aanstaande woensdag komt er een andere achterbruf onder (mischien dat we nog proberen de oude los te krijgen, maar daar heb ik een hard hoofd in), en hij gaat dan voor meteen van -4 naar -6
Zal wel strak staan denk ik persoonlijk

Net weer even met Jeroen gebeld en aanstaande woensdag komt er een andere achterbruf onder (mischien dat we nog proberen de oude los te krijgen, maar daar heb ik een hard hoofd in), en hij gaat dan voor meteen van -4 naar -6

Zal wel strak staan denk ik persoonlijk
Succes ermee 

heb je zo'n tooltje gebruikt wat ik heb. en ook lekker gespoten en gereden met WD 40 ertussen??
Weet je hoeveel kracht je met zo'n tooltje kan zetten, daar wordt je misselijk van......nouja....t kan ook misselijk vast zitten natuurlijk.
succes d'r mee
Weet je hoeveel kracht je met zo'n tooltje kan zetten, daar wordt je misselijk van......nouja....t kan ook misselijk vast zitten natuurlijk.
succes d'r mee
Mrtn = Maarten
-
- Moderator
ik heb mijn auto en maand of twee ook al proberen te verlagen aan de achterzijde en toen lukte het ook niet (toen heb ik ook veeeeeeeeeel keeeeeer met WD40 in gespoten en dus inmiddels ook wel lang mee rond gereden). Toen straks heb ik dus alles weer ingespoten met kruipolie maar het hielp niets. Ik had zo'n soort ding als met dat stuk uitlaat. Daar zitten dus van die ringen over heen. Ik had er na een tijdje drie !!!! ringen op liggen van 3mm. dik en nog trok ik ze krom (heb dus best wat kracht gezet).........resultaat..........niks
Volgende week dus nog 1 keer proberen bij Jeroen denk ik en anders een andere achterbrug eronder. Komt wel goed dus, donderdag is ie laag

Volgende week dus nog 1 keer proberen bij Jeroen denk ik en anders een andere achterbrug eronder. Komt wel goed dus, donderdag is ie laag

en anders ff met een hamer tikken, om 'm te laten schrikken zodat ie los laatTom schreef:ik heb mijn auto en maand of twee ook al proberen te verlagen aan de achterzijde en toen lukte het ook niet (toen heb ik ook veeeeeeeeeel keeeeeer met WD40 in gespoten en dus inmiddels ook wel lang mee rond gereden). Toen straks heb ik dus alles weer ingespoten met kruipolie maar het hielp niets. Ik had zo'n soort ding als met dat stuk uitlaat. Daar zitten dus van die ringen over heen. Ik had er na een tijdje drie !!!! ringen op liggen van 3mm. dik en nog trok ik ze krom (heb dus best wat kracht gezet).........resultaat..........niks![]()
(onderkant van de brug, links en rechts van het midden)
Mrtn = Maarten
Ja, dat stond ook in dat verhaaltje van die Engelsman dat Riel had gepost in het topic waar op pagina 1 van dit topic al naar werd verwezen.Mrtn schreef:en anders ff met een hamer tikken, om 'm te laten schrikken zodat ie los laat![]()
(onderkant van de brug, links en rechts van het midden)
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... verstellen
[img]http://www.rtoc.org/articles/i/lowering/7.jpg[/img]
"7. Wind the nut to force the bolt away and draw the torsion bar out. If its a bit sticky give it a bang. "
hey ik heb mijn auto ook verlaagd met zo'n stukje buis.
buisje was net iets te lang ach ja stukje van skirt afzagen zie je toch nooit weer.
als je een plaatje pakt wat erover heen kan liggen van 0,75 cm dik dan trek je die echt niet krom.
dikke bout erdoor heen en strak aandraaien en dan maar meppen in het midden waar ze samen komen.
gaat ie er stukje voor stukje uit. (na 2 maand elke dag dopje vol spuiten met wd40)
buisje was net iets te lang ach ja stukje van skirt afzagen zie je toch nooit weer.
als je een plaatje pakt wat erover heen kan liggen van 0,75 cm dik dan trek je die echt niet krom.
dikke bout erdoor heen en strak aandraaien en dan maar meppen in het midden waar ze samen komen.
gaat ie er stukje voor stukje uit. (na 2 maand elke dag dopje vol spuiten met wd40)
-
- Contacteer:
mmmmmmmm
Ik heb het het wel anders mee gemaakt!!
Het kan ook goed tegen zitten!!
En ik spreek uit ervaring!!(Tom ook
)
Ik heb het het wel anders mee gemaakt!!

Het kan ook goed tegen zitten!!

En ik spreek uit ervaring!!(Tom ook