[quote="Ollie"]Was gezellig vanavond...lekker mini-toertochtje gemaakt met de 16V van Pat, de gtt van Marco (Ollie als co-driver, want die heeft zelf een te trage bak

) en de gtt van Wilco (Ruud als co-driver, want die heeft zelf een nieuwe motor nodig

)....Jezus, die Pat kan me een potje goed en goed hard rijden

en leuke weggetjes uitzoeken. Hey Pat, Adviessnelheid, wat is dat???
>Ja ging he lekker, adviessnelheid?? doen we niet aan, gewoon kijken hoe hard je de bochten in kan, en dat lukt met die stugge Clio aardig goed!

Ik kreeg wel pijn in mijn nek van het steeds achterom kijken waar die GTT`s bleven

<
Op de terugweg ging Pat er ook weer hard vandoor, mijn cliooke flink laten blazen om hem enigszins bij te houden...zag hem nog lekker stoeien met een motor, ging bijna fout volgens mij.
> nee niet met die motor, daar ben ik gewoon langsgegaan, maar het ging wel bijna fout toen er een vrouwemuts in een Clio2 de snelweg opreed, meteen de linkerbaan pakte met 90km/u en ik aan kwam rijden met net geen 170km/u

, hard remmen maar begon te faden, dus maar rechts erlangs geschoten

. Schrok er wel van, die vrouw nog erger geloof ik, gelukkig bleef ze op de linkerbaan toen ik langszij kwam. Was minder, maar ben toch goed thuis gekomen