Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
marco

go wilco ,,, go wilco :D :D :wink:
Riël
Über-Spammer

Weer naar de film? Ik vind 't prima! ... maareuh, eventuele introducees toegestaan? Van hier willen er misschien ook wat de film zien.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick

Riël schreef:Weer naar de film? Ik vind 't prima! ... maareuh, eventuele introducees toegestaan? Van hier willen er misschien ook wat de film zien.

als ik eerlijk mag zijn liever niet,het is een tnm en ik zou het leuk vinden als het met tnm groep wordt gedaan.
maar ik houdt me ff op de achtergrond bij deze,
maar dit is wat ik ervan vindt :wink:
maar ik heb sowiso geen zin in klassiek tnm,dus movie is wel okee denk ik zo
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

Ja omdat ik eigenlijk met wat gasten van hier ook naar die film zou gaan, en om 2x de film te gaan kijken... anders skip ik deze wel, even kijken wat de rest doet. Jullie gaan toch naar de mec daarna?
Patrick

Riël schreef:Ja omdat ik eigenlijk met wat gasten van hier ook naar die film zou gaan, en om 2x de film te gaan kijken... anders skip ik deze wel, even kijken wat de rest doet. Jullie gaan toch naar de mec daarna?
laat mijn mening niet de doorslag geven,misschien dat de anderen daar anders over denken :wink:
als dat zo is sluit ik mij daar(al dan niet met tegenzin :lol: )bij aan.
Riël
Über-Spammer

Joow ik hoor 't wel :) Er is trouwens een klein kansje dat ik er helemaal niet ben, ben eventjes op vakantie 8)
marco

ik wilde zowiezo die film al zien van eminem,enne die klasieke t.n.m heb ik nu wel ff genoeg gehad,ff wat wisselen,een coole film is nooit weggegooid,ollie wilde deze ook graag zien,wilco heeft ook al aangegeven via msn aan mij dat het hem niet zo veel uitmaakte ,pat laat ook doorschemeren dat die het wel cool vindt,enne riel heeft er ook vrede mee, do i need to say more :D :D :D

greetz marco
EgidClioGrey
Contacteer:

Hij had een vonk, lucht en brandstof. Hij moet het dan toch gewoon doen???? Hij deed niks en na lang zeuren(mijn vriendin)heb ik toch de anwb gebeld. Die vent kwam en ik startte en hij liep!!!! :evil: Ik kon hem van bij Wealer, hij lachtte me uit :lol: :lol: hij zei dat het misschien vocht of iets dergelijk was. En dat alle fransen autoŽs daar wel vaker last van had als de bougiekabels + verdelerkap niet meer 100% was. Hij adviseerde dus om het te vervangen. Bougiekabels heb ik hier en verderlerkap is besteld bij Kerres. Ohh ik ga By the Way niet mee naar de film. Ik hou niet zo van film kijken. voor mij liever klassiek of bij de Burger King!!! 8)
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Patrick

Riël schreef:Joow ik hoor 't wel :) Er is trouwens een klein kansje dat ik er helemaal niet ben, ben eventjes op vakantie 8)

moet je nog een straf uitzitten :lol: :lol: :lol:
Ruud

sorry jongens maar voor mij geen film moet donderdag avond naar school ben pas om 20:30 terug als ik pech heb. Als het de film van 10 uur wordt moet ik me nog ff bedenken. Als er bij de mac iets te doen is ga ik wel ff kijken. Mzzl
Riël
Über-Spammer

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud

:D
Anonymous

als jullie naar de film gaan is dit dan de premiere
en gaan jullie naar maasmechlen of naar lanaken

en om hoe laat komen jullie samen aan de geusselt
marco

nou als ik naar de film ga , dan ga ik gewoon in maastricht bij de minerva,moet je maar kijken of je dan mee gaat bert

greetz marco
Patrick L.

Zo alweer een filmavond, wordt dit soms een bioscoopclubje ofzo?? Ik ga niet mee, heb geen zin om naar de film te gaan. Ik kom naar de Mac en zie wel wie er is, is er niemand, jammer dan! Dan rij ik wat rondjes op die rotonde daar, net zolang totdat ik dat achterwieleke omhoog krijg :D >-)
marco

nee patrick het wordt geen bioscoop clubje :D
alleen nu komt er een super gave film uit waar ik al lang op heb gewacht,en dacht dat er wel meer mensen waren die deze film wilden zien,en wat is er nu leuker om met zijn alle te gaan???,kijk in die mac drek heb ik al lang genoeg gezeten en die heb ik nu wel zo een beetje gezien,steeds maar die mac beh,ik wil eens wat anders wat variatie,maar even goede vrienden mensen ik bedoel niemand is wat verplicht,
maare een ding weet ik zekers ik ga donderdag naar de movie,want als ik moet kiezen tussen mac of movie tja :lol: ,dus voor de mac people see ya next donderdag
EgidClioGrey
Contacteer:

patrick hoelaat ben jij bij de mec? misschien kom ik ook wel eventjes. geef mij wel voorang op de rotonde aub. heb geen zin om te knallen met jou!!!
Patrick L.

Hey Egid, ik laat wel een berichtje achter hier of ik uberhaupt wel kom morgenavond.
Ben van plan om vrijdagavond naar MECC (nee, niet MAC)te gaan, Race en Rally, gaat er verder nog iemand?? Is beter dan naar de film gaan :D :p
marco

Patrick L. schreef: Ben van plan om vrijdagavond naar MECC (nee, niet MAC)te gaan, Race en Rally, gaat er verder nog iemand?? Is beter dan naar de film gaan :D :p
jaaaaaaaa laten we dat doen ,want zo een rally tuning race shit hebben we nog nooit gezien :-*
sorry hoor maar dan nog liever naar de movie want als je een tuning beurs bent geweest heb je ze allemaal gezien :D
maar dat is mijn mening hoor,ieder zijn eigen ding
Tom
Moderator
Car: MB

hebben jullie James al gezien (best aardig om te kijken)?? Dan heb je namelijk film én rally ineen :lol: :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ollie

Aangezien ik voortaan moet werken op donderdagavond (tot een negen uur), kan ik daarna pas vanuit Heerlen naar Maastricht komen. Gaat vrij snel over de autosnelweg natuurlijk.
Maar ik ben er dus morgen wel bij, bij de Mac...rond 21.30 hoop ik.
Komt er iemand daarnaartoe dan?
Anonymous

ik denk dat ik ook gewoon naar de mac ga dus diegenedie ook gaat naar de mac laat effe een berichtje hier niet dat ik daar in mijn eentje zit
Patrick L.

marco schreef:
Patrick L. schreef: Ben van plan om vrijdagavond naar MECC (nee, niet MAC)te gaan, Race en Rally, gaat er verder nog iemand?? Is beter dan naar de film gaan :D :p
jaaaaaaaa laten we dat doen ,want zo een rally tuning race shit hebben we nog nooit gezien :-*
sorry hoor maar dan nog liever naar de movie want als je een tuning beurs bent geweest heb je ze allemaal gezien :D
maar dat is mijn mening hoor,ieder zijn eigen ding
heb je iets verkeerds gegeten ofzo, met die kotsneigingen.
Ik ben persoonlijk lang niet meer op zo`n beurs geweest, dus ik ga eens ff kieken :)
de vraag wie er mischien mee wil is toch niet zo gek?
Mischien jij niet, maar iemand anders wel. Who knows!Wat maakt ut ook uit, moet iedereen natuurlijk zelf weten hè. :)

ps: hoe bevallen de velgen nog?
Riël
Über-Spammer

Hey pat, ik wil echt wel mee naar de race en rally beurs! Dus count me in, details zullen nog wel volgen hé...
Patrick L.

saturn schreef:ik denk dat ik ook gewoon naar de mac ga dus diegenedie ook gaat naar de mac laat effe een berichtje hier niet dat ik daar in mijn eentje zit
Ik zal ook komen, hoe laat ben jij er? 20.30u?
Patrick L.

Riël schreef:Hey pat, ik wil echt wel mee naar de race en rally beurs! Dus count me in, details zullen nog wel volgen hé...
op vrijdag is het daar tot 22.00u geopend, entreeprijs 12,50euro. Dusss, hoe laat wil je gaan? Ik neem renato mee, eerst werken , dan eten en dan entertainment, hopelijk zijn er ook lekkere bitches :lol: :p
Riël
Über-Spammer

uurtje of zes? zo lang zul je daar wel niet rondhobbelen. Ik kom morgen dnek ik ook naar de mac, kijk als donderdag nou de enige dag was dat de film draaide... ik heb meteen elke nieuwe film al gezien :) dadelijk blijft me nix meer over voor als ik es met een chickje naar de film moet :D en met wat vrienden van hier zou ik al gaan dus alla, mazzel!
Rob

Ik zie jullie wel rond een uur of acht bij de mac, en ga niet naar de film.
Ik zal proberen die gast met de grijze ook te laten komen
Anonymous

ik ben ook rond 8u morgen bij de mac
Riël
Über-Spammer

Luitjes, ik ben er niet morgen! Tot de volgende week! We gaan met ons hier ook naar 8 mile, dus kan ik ook best met hun mee. Veel plezier in de film hé! En in de mac! Voor vrijdag was ok om 18u?
Patrick L.

Riël schreef:Voor vrijdag was ok om 18u?
ik laat je nog wat weten hoe laat en waar we afspreken, groeten :)
Riël
Über-Spammer

Patrick, ik moet even kijken of het me lukt vrijdag, ik zit hier met een hele berg rommel die vrijdagavond nog weg moet, + ben de hele dag op school... Je gaat met je vriendin he maar anders ga ik elders dit weekend...

Trouwens de garage is leeg (ongeveer 8 kuub rommel :):)) en kan dus rustig aan gaan beginnen met bouwen ! Jippieajey
EgidClioGrey
Contacteer:

Hey race en rally boys,

ik heb nog 1 kaartje liggen, maar ik ga er niet naar toe.
Degene die wil kan hem kopen voor een prikkie!!! 8)
EgidClioGrey
Contacteer:

yep, ik ben er vanavond rond 20.00 uur. Tot straks
Ollie

Was gezellig vanavond...lekker mini-toertochtje gemaakt met de 16V van Pat, de gtt van Marco (Ollie als co-driver, want die heeft zelf een te trage bak :wink: ) en de gtt van Wilco (Ruud als co-driver, want die heeft zelf een nieuwe motor nodig :wink: )....Jezus, die Pat kan me een potje goed en goed hard rijden :D en leuke weggetjes uitzoeken. Hey Pat, Adviessnelheid, wat is dat??? :wink:
Jammer, weer eens een klassieke TNM, maar die 100% opkomst wil maar niet lukken :-* . Schijnbaar hebben sommige mensen er geen zin meer in :(
Op de terugweg ging Pat er ook weer hard vandoor, mijn cliooke flink laten blazen om hem enigszins bij te houden...zag hem nog lekker stoeien met een motor, ging bijna fout volgens mij.
Zo beste jongens en meisje...dat was alweer een TNM...cu next time, same place (or not), same time (or not), same people (or not) :p
Patrick L.

[quote="Ollie"]Was gezellig vanavond...lekker mini-toertochtje gemaakt met de 16V van Pat, de gtt van Marco (Ollie als co-driver, want die heeft zelf een te trage bak :wink: ) en de gtt van Wilco (Ruud als co-driver, want die heeft zelf een nieuwe motor nodig :wink: )....Jezus, die Pat kan me een potje goed en goed hard rijden :D en leuke weggetjes uitzoeken. Hey Pat, Adviessnelheid, wat is dat??? :wink:
>Ja ging he lekker, adviessnelheid?? doen we niet aan, gewoon kijken hoe hard je de bochten in kan, en dat lukt met die stugge Clio aardig goed! :D Ik kreeg wel pijn in mijn nek van het steeds achterom kijken waar die GTT`s bleven :p :wink: <

Op de terugweg ging Pat er ook weer hard vandoor, mijn cliooke flink laten blazen om hem enigszins bij te houden...zag hem nog lekker stoeien met een motor, ging bijna fout volgens mij.
> nee niet met die motor, daar ben ik gewoon langsgegaan, maar het ging wel bijna fout toen er een vrouwemuts in een Clio2 de snelweg opreed, meteen de linkerbaan pakte met 90km/u en ik aan kwam rijden met net geen 170km/u :evil: , hard remmen maar begon te faden, dus maar rechts erlangs geschoten :( . Schrok er wel van, die vrouw nog erger geloof ik, gelukkig bleef ze op de linkerbaan toen ik langszij kwam. Was minder, maar ben toch goed thuis gekomen
:)
Gesloten