nee geen klassieke tnm's voorlopigRiël schreef:It's okay by me ik rij jullie toch allemaal druitGeen klassieke tnm's voorlopig? 'tis ook zo koud buiten he

maar iedereen eruit rijden

maar we zullen zien
nee geen klassieke tnm's voorlopigRiël schreef:It's okay by me ik rij jullie toch allemaal druitGeen klassieke tnm's voorlopig? 'tis ook zo koud buiten he
Patrick L. schreef:Ik ben voor een klassieke TNM met mekdrek en colaaaaa![]()
100% ? toe maar.Ollie schreef:maar dan wel een opkomst van 100%!!!
Alla, genoeg stapjes in de wereld oversaturn schreef:ik had met mijn aanhang ook mee willen gaan naar de film maar ghostship sprak me niet echt aan . normaal gingen wij donderdag een staapje in de wereld zetten dat had ik beloofd maaar dat ging niet door . daaro mdat ik toch meegekund had ben toen maar gaaan trainen ipv van de film. volgende week hoop ik dat ik weer voor 100 % aanwezig kan zijn.
Ruud schreef:Na heb vanmiddag mijn motor maar eens effen uit elkaar gehaald om te kijken wat er nu echt aan de hand is. De koppakking was nog heel ff verder kijken nee k#tvermoedelijk een zuigerveer het begeven. Resultaat een cilinder na de knoppen en de kop ziet er uit of tie onder een tank heeft gelegen of beschoten is met een mi-16 of zoiets. Dus weer ff sparen en dan iets nieuws er in.
viel me eigenlijk wat tegen,maar om de dag om te krijgen was het welleuk.Rob (R5B) schreef:Oh ja, Enne Pat B, hoe was het bij de Interclassics?
Ik zag je nml lopen. Weinig Renaultjes he Maar wel veel duitsers
Hmm dat komt goed uit heb ik net een nieuwe telefoon nodig dus ollie mij kun je je eerste telefoon verkopenOllie schreef:Goed nieuws is dat ik sinds vandaag weet dat ik weer een bijbaantje heb...verkoper bij Vodafone City Point...dus over een tijdje komt er weer geld in het laatje
Patrick L. schreef:Riel , wat heb je nu weer voor rampenbak gekocht?
mmm, succes ermee, ben benieuwd waar dit schip strand, hopelijk niet tegen een lantaarnpaalRiël schreef:Patrick L. schreef:Riel , wat heb je nu weer voor rampenbak gekocht?een mooie (;)) rooie donor.
Smaken verschillen, maar ik zou het ook zonde vinden dat de bumpers en andere delen geel gespoten worden.Rob (R5B) schreef:Ik ben wel optimistisch alleen niet over de kleur![]()
nou ben ik wel wat de oorzaak was en wat jij als monteur over het hoofd hebt gezienEgidClioGrey schreef:he mensen, eindelijk mijn cliootje loopt weer. heb de anwb gebeld, kap open en startte meteen!!! raar maar waar. tot volgende week.
Ben ik ook niet, alleen voor de grote boze wolfRiël schreef: , ben maar niet bang