Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Patrick

Riël schreef:It's okay by me ik rij jullie toch allemaal druit :D Geen klassieke tnm's voorlopig? 'tis ook zo koud buiten he :)
nee geen klassieke tnm's voorlopig :D
maar iedereen eruit rijden :p don't be that sure :lol: :lol: :lol:
maar we zullen zien :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick L.

Ik ben voor een klassieke TNM met mekdrek en colaaaaa 8) :p
Riël
Über-Spammer

Ach de klassiekers doen het ook altijd goed ja, weet je, mij boeit ut niet zoveel eigenlijk :) Ik wil zo snel mogelijk weer gtt rijden. Met een veeltje mazzel volgende week al!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

ja ja was reuze gezellie gister ,was ook een leuk fimpie ghost ship,daarna nog lekker wat sprintjes getrokken naar huis,waarbij vaak de 6500tpm werden gehaald :D :D ,jammer dat sommige mensen het niet konden bijbenen omdat hun auto de capasiteit en pk's niet hadden om het bij te houden,ik noem geen namen he ollie :lol: :lol: :lol: ,vervolgens zijn we nog ff bij de mac gaan zitten en hebben daar weer wat lekker :-* :-* fastfood naar binnen gewerkt :D
tegen half twaalf ging ieder weer zijn eigen weg
mensen we moeten dit soort dingen zekers vaker doen heel leuk,enne karten or whatever i go where the t.n.m goes

greetz marco
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Patrick L. schreef:Ik ben voor een klassieke TNM met mekdrek en colaaaaa 8) :p

Ik ook... :wink:
Ollie

Een 'klassieke' TNM...tja...wat is klassiek hè ?!

Iedere donderdag als ik kan kom ik, gaan we wat aparts doen en ik heb daar zin in, ga ik mee. Heb ik daar geen zin in/geld voor/of weet ik wat, dan ga ik niet mee. Simpel as that...

Big Mac food komt mij nog steeds de kont uit, maar de chocomel en de koffie is daar wel goed te zuipen. En McNuggets gaan er ook wel altijd in!

Ik stel voor: deze donderdag 'klassieke' TNM, maar dan wel een opkomst van 100%!!!
Rob

Ollie schreef:maar dan wel een opkomst van 100%!!!
100% ? toe maar.
Dat zijn dus:
Ollie, Marco, Patrick L, Patrick B, Riel, Moontje Michel, Wilco, Ruud, Dave, Bert, die gast met die witte GTT, Egid, Rob, Thomas,
en wie ik voor de rest nog ben vergeten.
Dat zijn toch minstens 15 man :D
Riël
Über-Spammer

Neej nog meer geloof ik hoor...
Rob

Dat is zonder aanhang,
Maar wie ben ik dan nog vergeten? (behalve de mensen die een keerje zijn komen kijken zoals Gille, Ben etc.)
Anonymous

ik had met mijn aanhang ook mee willen gaan naar de film maar ghostship sprak me niet echt aan . normaal gingen wij donderdag een staapje in de wereld zetten dat had ik beloofd maaar dat ging niet door . daaro mdat ik toch meegekund had ben toen maar gaaan trainen ipv van de film. volgende week hoop ik dat ik weer voor 100 % aanwezig kan zijn.
Ruud

Na heb vanmiddag mijn motor maar eens effen uit elkaar gehaald om te kijken wat er nu echt aan de hand is. De koppakking was nog heel ff verder kijken nee kut :( vermoedelijk een zuigerveer het begeven. Resultaat een cilinder na de knoppen en de kop ziet er uit of tie onder een tank heeft gelegen of beschoten is met een mi-16 of zoiets. Dus weer ff sparen en dan iets nieuws er in.
Patrick

Moontje Mégane Coupé schreef:
Patrick L. schreef:Ik ben voor een klassieke TNM met mekdrek en colaaaaa 8) :p

Ik ook... :wink:

ik niet...
Riël
Über-Spammer

saturn schreef:ik had met mijn aanhang ook mee willen gaan naar de film maar ghostship sprak me niet echt aan . normaal gingen wij donderdag een staapje in de wereld zetten dat had ik beloofd maaar dat ging niet door . daaro mdat ik toch meegekund had ben toen maar gaaan trainen ipv van de film. volgende week hoop ik dat ik weer voor 100 % aanwezig kan zijn.
Alla, genoeg stapjes in de wereld over :D
Anonymous

Ruud schreef:Na heb vanmiddag mijn motor maar eens effen uit elkaar gehaald om te kijken wat er nu echt aan de hand is. De koppakking was nog heel ff verder kijken nee k#t :( vermoedelijk een zuigerveer het begeven. Resultaat een cilinder na de knoppen en de kop ziet er uit of tie onder een tank heeft gelegen of beschoten is met een mi-16 of zoiets. Dus weer ff sparen en dan iets nieuws er in.

als jij me dan nu die motor nummer eens doorgeeft dan kan ik gaan kijken als ik jouw een pleziertje kan doen. :)
Foeke

"mi 16" dus zoek gereden
<-------So you know don't mess with a Reno------->
marco

nou mensen net heel leuk bericht gekregen van die blauwe mensen,parkeer boete jippie,en weten jullie wat het leukste is ,de rest wat is meegeweest naar de griek en de auto hebben geparkeert daar achter de kerk hebben er ook een , ollie had die van hem ook al vanmorgen,dusse patrick b en patrick l,jullie krijgen er ook nog eentje,fucking kut zooi :( :(

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Toch niet zo'n dom idee van je, Rob :)

Trouwens heb een gtt erbij! Loopt als een tietje nu, dus we kunnen aan de slag! Vandaag weer lekker stukje gtt gecruised :p stiekem :)
Ollie

Ik met mijn stomme grappen dat we een boete gekregen hadden...en krijgen we nu inderdaad echt een boete! Duur etentje geweest voor ons 4-en! Volgende keer toch maar 5 euro voor de parkeergarage dan maar ipv 40 euro boete!! :(
Goed nieuws is dat ik sinds vandaag weet dat ik weer een bijbaantje heb...verkoper bij Vodafone City Point...dus over een tijdje komt er weer geld in het laatje voor een andere auto! :wink:
Riël...lekker vroeg opgestaan vanochtend...ik lag tot 11.00 uur in bed, ook wel lekker. Maar het rode gtt-tje loopt dus lekker...nou...dat belooft dan wat voor de wit/gele straks, met gouden velgen...cool man!
Riël
Über-Spammer

sssj... ....

prr..

rpffffrrt

.... :D :lol: :lol: :lol:
Rob

Tja, oei, wat zal ik zeggen....

Chic voor je Riel dat weer een lopende GTT hebt. Alleen wel de verkeerde :wink: . En ik maar denken dat je de witte aan het lopen had.
Rob

Oh ja, Enne Pat B, hoe was het bij de Interclassics?
Ik zag je nml lopen. Weinig Renaultjes he Maar wel veel duitsers :evil:
Patrick

Rob (R5B) schreef:Oh ja, Enne Pat B, hoe was het bij de Interclassics?
Ik zag je nml lopen. Weinig Renaultjes he Maar wel veel duitsers :evil:
viel me eigenlijk wat tegen,maar om de dag om te krijgen was het welleuk.
het is meer voor ouwe pikken he dat interclassics gedoe,maar ik heb jouw niet gezien durfde je niks te zeggen :lol:
wat dacht je van helemaal geen renault :evil: ik vindt dat wel wat minder,maar maybe next week dan is dat andere raleye weet ik veel wat gedoe in het mecc.
tja en wat die boete betreft doet me nuks,als ik maar niet ver hoef te lopen :D
ik trek dat af van de zaak :lol:
ik heb ook een nieuwe band moeten kopen voor de bus dus mijn etentje is wel heel erg duur geworden
greets pat.
Ruud

Ollie schreef:Goed nieuws is dat ik sinds vandaag weet dat ik weer een bijbaantje heb...verkoper bij Vodafone City Point...dus over een tijdje komt er weer geld in het laatje
Hmm dat komt goed uit heb ik net een nieuwe telefoon nodig dus ollie mij kun je je eerste telefoon verkopen :lol: .
Patrick L.

[quote="Ollie"]Ik met mijn stomme grappen dat we een boete gekregen hadden...en krijgen we nu inderdaad echt een boete! Duur etentje geweest voor ons 4-en! Volgende keer toch maar 5 euro voor de parkeergarage dan maar ipv 40 euro boete!!
> ik heb em ook binnen dat is mooi kut!

Goed nieuws is dat ik sinds vandaag weet dat ik weer een bijbaantje heb...verkoper bij Vodafone City Point...dus over een tijdje komt er weer geld in het laatje voor een andere auto! :wink:
>erg tof voor je , proficiat!

Riël...lekker vroeg opgestaan vanochtend...ik lag tot 11.00 uur in bed, ook wel lekker. Maar het rode gtt-tje loopt dus lekker...nou...dat belooft dan wat voor de wit/gele straks, met gouden velgen...cool man!
> Riel , wat heb je nu weer voor rampenbak gekocht?
Riël
Über-Spammer

Patrick L. schreef:Riel , wat heb je nu weer voor rampenbak gekocht?
:( een mooie (;)) rooie donor.
Patrick L.

Riël schreef:
Patrick L. schreef:Riel , wat heb je nu weer voor rampenbak gekocht?
:( een mooie (;)) rooie donor.
mmm, succes ermee, ben benieuwd waar dit schip strand, hopelijk niet tegen een lantaarnpaal :wink:
Riël
Über-Spammer

:( Waarom is niemand meer zo optimistisch tegenwoordig ?? :) Komt wel goed hoor, hoop ik :)
Rob

Ik ben wel optimistisch alleen niet over de kleur :wink: :D
Patrick L.

Rob (R5B) schreef:Ik ben wel optimistisch alleen niet over de kleur :wink: :D
Smaken verschillen, maar ik zou het ook zonde vinden dat de bumpers en andere delen geel gespoten worden.

Maar ik lees net dat de piantjob nog ff op zich laat wachten :p
Riël
Über-Spammer

Ik ga niet aan de originele bumpers komen met verf hoor jongens, ben maar niet bang :)
EgidClioGrey
Contacteer:

he mensen, eindelijk mijn cliootje loopt weer. heb de anwb gebeld, kap open en startte meteen!!! raar maar waar. tot volgende week. 8)
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Patrick L.

EgidClioGrey schreef:he mensen, eindelijk mijn cliootje loopt weer. heb de anwb gebeld, kap open en startte meteen!!! raar maar waar. tot volgende week. 8)
nou ben ik wel wat de oorzaak was en wat jij als monteur over het hoofd hebt gezien :lol: :wink:
Patrick L.

Riël schreef: , ben maar niet bang :)
Ben ik ook niet, alleen voor de grote boze wolf :D >-) :p
marco

he die limbo's,ik heb eens een vraagje,is aankomende donderdag een gewone t.n.m. :D ,waarom vraag ik dit??
ik vraag dit omdat het dan de 16de is en omdat dan de
film van eminem 8miles draait,enne daar wille ik heel graag heen :D ,dus mischien is er interrese????
wie o wie heeft interrese???
ik weet er eigenlijk al zo twee die er mee willen :lol:

greetz marco
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

he boeit me niet wat we donderdag doen enne ik heb het in de kop gekregen die kut velgen krijgen me er niet onder ze liggen nu voor te zandstralen en dan naar de spuiter heb die dingen niet voor niets gekocht wilco gaat een RAIDER maken :D
Gesloten