ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
RO 16v
Berichten: 2828
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 12:40

Vondt net de nieuwe plannen voor 2003.

Max Mosley

aced with dwindling interest and spiralling costs, Formula One bosses meet in London on Monday with the most radical changes in the history of the sport on the agenda. A nine-point plan will be discussed by the all-powerful F1 Commission at their Heathrow Airport meeting with the aim of introducing sweeping changes which they hope will breathe new life into a flagging spectacle.

It is also expected that the Belgian Grand Prix will be dropped from the schedule after team bosses voted earlier this week against including it in the calendar as the Belgian Government is to bring in its ban on tobacco advertising before the race next year.

"We've prepared some extremely explosive suggestions," said FIA president Max Mosley.

Those ideas are:

1: Driver swapping - every driver would take the wheel of every other car during a season.
2: Qualifying - two sessions of 30 minutes on Friday and Saturday with a maximum of eight laps per session.
3: Tyres - each manufacturer can prepare a special tyre for each team
4: Weight - ballast of one kilo per point scored.
5: Testing - no private testing on circuits that stage rounds of the world championship and overall testing limited to twelve days from February 28 and November 1.
6: Aerodynamics - no more than two chassis per season
7: Engines - one engine per Grand Prix in 2003, one for four races in 2004 and one for eight in 2005
8: Gear boxes - to last for a number of races
9: Electronics - all teams to have standardised units and brakes

The drastic changes have been muted following another season in which Michael Schumacher and Ferrari coasted to victory and the worldwide economic slowdown led to increasing financial headaches for teams at the wrong end of the grid. Prost went bust while Arrows were declared insolvent.

But it was the domination of Ferrari which has caused most concern after Schumacher won 11 races, and teammate Rubens Barrichello four, leaving McLaren's David Coulthard and Ralf Schumacher in his Williams to hammer a minor dent into the Italians' armoury.

"Because of Ferrari racing has become boring," confessed Mosley. "It's not Ferrari's fault but rather the fault of the other teams who aren't as good. We've also got to reduce F1's annual budget by 500 million dollars. There's no longer as much money available, and not only from sponsors, television also wants to pay less."

However, the proposed changes have not gone down well with Ferrari chief Luca di Montezemolo who has threatened to pull his champions out of the series.

"I find the proposals slightly insane, stuff you would hear in a bar by amateurish fans with little knowledge of the sport," di Montezemolo told Autosport magazine. "But they raise the question that if these proposals go through - and I don't think they will - would it make any sense for us to keep investing in a modified formula? After having won so much we could look for new challenges outside of F1."

Even those drivers who have spent the season watching Schumacher and Barrichello disappear into the distance remain lukewarm on the changes.

"As a knee jerk reaction to try to handicap people who are doing a better job I don't think it is right," said Coulthard. "I think it goes against what Formula One stands for, in which the people with the cleverest minds and the best budgets do the best jobs."


Met deze veranderingen zal het wel een stuk spannender worden. :) vindt het wel jammer dat waarschijnlijk Spa volgend jaar niet meer mee doet. :(
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

F1 commissie zet sport op zijn kop

Een radicaal nieuw kwalificatiesysteem, een nieuw puntensysteem, een verbod op teamorders, zware testbeperkingen en het definitieve verdwijnen van de race in Spa: dat is de uitkomst van de overlegronde van de F1 Commissie.

De Formule1 en vooral de kwalificatie zal er volgend jaar heel anders uitzien. De invoering van strafgewichten en verplichte rijderswissels bleef uit, maar de F1 Commissie nam vandaag in Londen wel enkele andere belangrijke beslissingen. Daarbij springt vooral het nieuwe kwalificatiesysteem in het oog.

Vanaf 2003 zal de kwalificatie opnieuw op vrijdag en zaterdag gereden worden. Tot daar het goed nieuws. Tijdens deze twee kwalificatiesessies van telkens 1 uur moeten de rijders namelijk één na één de baan op. Bovendien mogen ze maar 1 snelle ronde afwerken. De tijden van beide sessies worden daarna samengeteld om de uiteindelijke startpositie te bepalen. Tevens wordt de uitslag van de vrijdag sessie bepalend voor de orde waarop de rijders tijdens de zaterdagsessie hun poging mogen wagen. De snelste rijder op vrijdag moet tijdens de tweede kwalificatie als laatste zijn rondje afwerken.

Het seizoen 2003 zal ook een verandering aan het huidige puntensysteem kennen. De winnaar krijgt nog steeds 10 punten toegekend, maar het verschil met de tweede en derde plaats wordt teruggebracht. De tweede plaats zal 8 punten opleveren. De derde is goed voor zes punten. De volgende plaatsen krijgen steeds één puntje minder wat betekent dat wie als achtste eindigt volgend jaar nog een puntje scoort.

Positief is wel dat er een verbod op teamorders zal worden uitgewerkt. Hoe dit precies in zijn werk zal gaan is voorlopig nog niet duidelijk.

Verder mogen bandenleveranciers Michelin en Bridgestone vanaf volgend jaar elk team met twee speciaal voor hun gekozen bandentypes bevoorraden.

En tot grote spijt van ongetwijfeld vele racefans beslistte de F1 commissie de race in Spa van de kalender te halen. Er komt geen andere wedstrijd in de plaats wat het aantal races terugbrengt naar 16.

De beslissingen die de commissie vandaag nam moeten wel nog goedgekeurd worden door de Wereldraad. Verwacht wordt dat dit niet veel problemen zal opleveren.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

weinig goeds dus. Dat Spa weg is is echt zonde. En die kwalificatie oplossing vind ik alles behalve super. Kijken de gasten ook wel eens naar Erwin krol (of die achterlijke fries :p )
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Ik had liever ook een andere kwalificatie systeem gehad. Zoiets als in de IRL-series of C.A.R.T. series bijvoorbeeld. 1 settling lap, 1 kwalifacitielap en daarna 1 outlap.
Rudo
Berichten: 5061
Lid geworden op: di 24 jul 2001 0:00
Locatie: Velsen-Noord

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:F1 commissie zet sport op zijn kop

Positief is wel dat er een verbod op teamorders zal worden uitgewerkt. Hoe dit precies in zijn werk zal gaan is voorlopig nog niet duidelijk.
Dit is er al een hele tijd, het is alleen erg moeilijk te bewijzen dat sommige dingen gebeuren doordat er teamorders gegeven zijn. Al ligt het er soms wel errug dik bovenop!
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

die vermijt je nooit. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal (whatever). Wat mijn bezwaar is is de zeer sterk toenemende factor weer tijdens de kwal.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jeroen RS
Berichten: 659
Lid geworden op: ma 26 aug 2002 12:46
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Het enige voordeel van die kwalificatie is misschien dat als het later tijdens de kwalificatie slechter weer wordt, dat de snellere halverwege of achteraan op de grid staan zodat ze ff eerst wat auto's in moeten halen, maar eerlijk is het niet! Die puntentelling is leuk voor de teams die nu steeds net buiten de punten rijden zoals Jordan en Toyota maar voor de topteams veranderd er niets! Als Ferrari weer zo goed is dan worden ze weer makkelijk kampioen!
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Het nieuwe kwalificatiesysteem nader bekeken

Het nieuwe kwalificatiesysteem dat in 2003 haar intrede doet zal vele fans ongetwijfeld verward hebben achtergelaten gisteren. Vandaar dat we de belangrijkste aanpassing voor het nieuwe seizoen nog even verduidelijken.

In tegenstelling tot wat vele fans misschien denken is het niet zo dat de tijden van beide sessies bij elkaar zullen opgeteld worden. Enkel het resultaat van zaterdag is bepalend voor de startposities. Toch is het ook belangrijk op vrijdag goed te presteren. Wie goed presteert tijdens de eerste kwalificatie mag op zaterdag langer wachten om zijn kwalificatierondje af te werken. Dat betekent dat ze dan op een circuit waarop meer grip ligt kunnen rijden.

De volgorde voor de eerste kwalificatie op vrijdag wordt bepaald door de uitslag van het wereldkampioenschap in 2002. Dat betekent dat Michael Schumacher op vrijdag steeds als eerste zijn kwalificatierondje zal moeten afwerken. Zonder twijfel een nadeel voor de Duitser die dan op een gladde baan moet rijden. Mogelijk verliezen hij en de andere toppers zo een aantal plaatsen en dat is net waar de FIA op hoopt.

"Het nieuwe kwalificatiesysteem zal de rijders onder heel wat druk plaatsen om een heel goed rondje af te leggen. In al hun ijver om een goede startplaats te versieren gaan de toppers dan mogelijk in de fout wat hun heel wat plaatsen op de startgrid kan kosten,” legt FIA voorzitter Max Mosley uit. “Dat betekent dat ze op zondag eerst een aantal andere wagens zullen moeten inhalen voor ze om de leiding kunnen strijden. Nu reden ze gewoon van bij de start van de concurrentie weg.”

Op papier klinkt het nieuwe systeem alvast niet slecht. Het wordt echter afwachten tot de eerste kwalificatie in Melbourne begin maart om te kijken of het systeem ook het gewenste effect heeft.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

FIA weigert Spa terug te plaatsen

Er zal volgend jaar zeker geen F1 gereden worden in Spa. Zelfs wanneer de Belgische politici alsnog tabaksreclame toelaten op het circuit wordt de race niet terug op de kalender geplaatst. Dat liet de internationale autosportfederatie (FIA) vandaag weten.

De F1 race in Spa lijkt nu definitief van de kalender te zijn voor 2003. Zelfs met tabaksreclame zullen Ecclestone en Mosley de race haar plaats op de kalender niet teruggeven. Jammer, want de Belgische politici leken net te beseffen dat ze hun race niet zo maar mogen verliezen.

Toen de Franstalige groenen van Ecolo vandaag lieten uitschijnen een uitzondering op de anti-tabaksreclame wet toch te willen goedkeuren was er weer heel even hoop voor het circuit van Spa-Francorchamps. Die hoop smolt echter als sneeuw voor de zon toen de internationale autosportfederatie (FIA) bekendmaakte dat het niet meer op haar beslissing zal terugkeren. In 2003 zal er niet in België gereden worden.

De FIA voegde er wel aan toe dat een terugkeer naar Spa in 2004 nog mogelijk is. De kans daarop lijkt echter klein te zijn. De FIA eist namelijk dat er tot 2006 met tabaksreclame mag gereden worden. De Belgische politici lieten echter al weten enkel voor 2003 nog een uitzondering te willen maken. Daarmee lijkt het doek voor de F1 race in Spa nu definitief gevallen.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

grote Bull....., die verboden op tabaksreclame. Roken doen ze toch wel
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Het word tijd dat andere grote sponsoren de boel gaan sponsoren. Dat eeuwige gezeik over de tabaksreclame :(
kevinb
Berichten: 1200
Lid geworden op: zo 17 jun 2001 0:00
Locatie: antwerp 21turbo+5cabrio
Contacteer:

Of er iemand 1 cigarett minder gaat roken, omdat ze er geen reclame meer over maken??
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

het gaat om de sport!!!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11129
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Het is en blijft sport, en een gevaarlijke sport.

Zou het er ook niet mee te maken kunnen hebben dat de laatste jaren er toch wat ernstige ongelukken in spa zijn gebreurd? Denk aan laag vliegende autoŽs een dode en wat gewonden? En dan het laatste zetje de sigaretten? En al een vol programma met 18 races?

Volgens mij is het gewoon een optel sommetje.

Gr. Frits
RO 16v
Berichten: 2828
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 12:40

Lees net op teletext dat Eddie en Pedro zijn onslagen bij Jaguar de rede stond er niet bij.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Lauda kiest voor vers bloed

Met de keuze voor Mark Webber en Antonio Pizzonia heeft Jaguar Racing afscheid genomen van een tijdperk. Oudgedienden Eddie Irvine en Pedro de la Rosa moeten het veld ruimen, en hiermee kiest teambaas Niki Lauda duidelijk voor een nieuw begin.

"Ik ben verheugd dat ik Mark en Antonio welkom mag heten binnen ons team", zegt de enthousiaste Lauda. "Met Antonio hebben we een heel talentvolle coureur in huis gehaald, die zonder twijfel een wezenlijke bijdrage zal leveren aan de Formule 1. Zijn snelheid en race-instinct hebben de doorslag gegeven in onze keuze voor hem. Mark, aan de andere kant, heeft al een solide basis in de Formule 1 achter de rug. Hij krijgt nu zijn kans om te laten zien waartoe hij in staat is. Met Mark en Antonio hebben we twee totaal verschillende karakters in huis gehaald, maar we zijn er van overtuigd dat ze een complementair team zullen vormen."

Na drie seizoenen trouwe dienst moet Eddie Irvine dus het veld ruimen. De Noord-Ier, dit seizoen nog goed voor een podiumplaats, wordt door Lauda bedankt voor bewezen diensten.

"Ik kan Eddie niet genoeg bedanken voor zijn harde werk en inzet in de afgelopen jaren. Hij is vanaf het eerste moment betrokken geweest bij Jaguar Racing, en heeft alle hoogte- en dieptepunten meegemaakt. Zijn ervaring, snelheid en toewijding waren onmisbaar voor ons. Deze beslissing om hem te vervangen heeft dan ook niks te maken met zijn kwaliteiten."

Ook Pedro de la Rosa moet op zoek naar een andere werkgever. De Spanjaard, die halverwege 2001 nog halsoverkop Luciano Burti verving, krijgt ook een bedankwoordje van Lauda.

"Pedro heeft helaas altijd een beetje problemen gehad met sommige omstandigheden binnen het team, waardoor de samenwerking nooit echt optimaal geweest is", vertelt Lauda. "Het is natuurlijk spijtig, maar zo werkt de Formule 1 nu eenmaal. We willen een nieuwe start voor volgend seizoen, en onze strategie is er op gericht om op alle fronten vooruitgang te boeken", aldus de Oostenrijkse teambaas.
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

"In navolging van de berichtgeving gisteren, dat Christian Albers voor Minardi zou gaan tekenen, heeft het gezaghebbende F1-live.com vanochtend vroeg bekend gemaakt dat Jos Verstappen mogelijk náást Christiaan Albers de eerste rijder zal worden.

De berichtgeving is gebaseerd op informatie waarbij men meldt dat de HMG (Holland Media Groep, de moedermaatschappij van RTL4, 5 en YORIN) de hoofdsponsor zou worden van beide rijders. Ook zou de persoonlijke hoofdsponsor van Verstappen, Lost Boys, mee willen doen aan de rijdersdeal met de Italiaanse renstal."

Mmh, dat zou wel gaaf zijn :)
Don't walk the grass... smoke it
Goof
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 19 mar 2001 0:00
Locatie: Den Haag

oxje schreef: De berichtgeving is gebaseerd op informatie waarbij men meldt dat de HMG (Holland Media Groep, de moedermaatschappij van RTL4, 5 en YORIN) de hoofdsponsor zou worden van beide rijders.
Double Dutch :D
HMG zal wel inzien dat vorig jaar de kijkcijfers zonder Verstappen wel erg kelderde. Denk dat ze dat sponsorgeld dit jaar binnen de korste keren terug zullen verdienen :)

Maakt het kijken naar F1 toch weer extra leuk :)
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

nou hopen dat ze een beetje gaan presteren in die minardi's
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

eerst maar hopen dat ze beide gaan rijden
Nielske
Berichten: 431
Lid geworden op: di 24 sep 2002 18:44
Locatie: Deurne (NL)

holland media group (HMG) is nu off. bevestigt als sponser jos verstappen.... :)

joske 'come back kid' verstappen,
moet nu toch wel heel dicht bij een drive zijn, voor komend seizoen!

greetz nielske (die echt hoopt dat ie terug komt next year, al is het bij KL 'going nowhere' minardi!)
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
edwinvr
Berichten: 758
Lid geworden op: di 26 mar 2002 0:00
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Jeroen van Inkel had gisteren in zijn programma christian albers aan de bel, en die zei dattie voorlopig alleen in ver gevorderd stadium zat met mercedes, om volgend jaar weer DTM te rijden met een fabrieks-mercedes. Hij was dus niet in onderhandelingen met Stoddard, maar zei wel graag in de F1 terecht te komen...

de rest deedtie van de hand als "leuke geruchten", maar onwaar... helaas.
Nielske
Berichten: 431
Lid geworden op: di 24 sep 2002 18:44
Locatie: Deurne (NL)

Het ziet er goed uit voor Verstappen >-) :p
F1 wordt weer leuk next year....

GreetzZz happy Niels
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Robert dB.
Berichten: 6477
Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
Locatie: Woerden

idd, eindelijk weer wat meer grindbakactie :wink:
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

Robert dB. schreef:idd, eindelijk weer wat meer grindbakactie :wink:
Gelukkig staat er een ;) achter
Don't walk the grass... smoke it
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

Persbericht:

Trust en Jos Verstappen gaan dóór
(09 januari 2003) Trust Computer Products, in de persoon van directeur de heer M.J.C.W. Perridon, en autocoureur Jos Verstappen beleggen vanavond om 18.00 uur een persconferentie ten kantore van Trust in Dordrecht. De vertegenwoordigers van de media zijn zojuist hierover middels een persbericht op de hoogte gesteld. Gezien de korte tijdsspanne zou het kunnen dat niet alle mediavertegenwoordigers dit bericht ontvangen hebben, of nog niet in de gelegenheid zijn geweest dit te lezen. Bij deze dan ook: alle media zijn voor deze persconferentie dan ook van harte uitgenodigd. Er is zeer belangrijk nieuws te melden, dus mis dit niet! Ook de nieuwe teambaas van Jos zal hierbij aanwezig zijn. Zoals u waarschijnlijk weet hebben Trust en Jos Verstappen een samenwerkingsverband in de vorm van sponsoring van Nederlands beste Formule 1 coureur ooit. Waarom en op welke wijze deze prettige relatie voorgezet wordt, wordt tijdens deze persconferentie meegedeeld.

Weer een geruchtje... maarja dat hoort bij et wereldje, we zien et wel
Don't walk the grass... smoke it
Remco_Rs
Berichten: 1543
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Als het een gerucht had geweest had het niet op de site gestaan van http://www.verstappen.nl ..want daar word geen onzin op de hoofd site van verstappen neergezet,dus hopen hopen welk team het nou word,,zelf denk ik dat het bijna zeker is dat het minardi word ,maar je weet het nooit,,het kan net zo goed nog Jordan zijn,,,
Rudo
Berichten: 5061
Lid geworden op: di 24 jul 2001 0:00
Locatie: Velsen-Noord

Zojuist van teletekst geplukt:

* De Schotse Formule 1-coureur Allan
McNish,die eind vorig seizoen aan de
kant werd geschoven door Toyota,wordt
testrijder bij de renstal van Renault.

McNish wist bij zijn debuutjaar in de
Formule 1 geen enkel punt in de wacht
te slepen.Onlangs zei McNish nog dat
hij geen interesse had in testrijden.

Toyota stelde woensdag de Braziliaan
Ricardo Zonta aan als testrijder.Zonta
kwam in 1999 en 2000 uit voor BAR.
Nielske
Berichten: 431
Lid geworden op: di 24 sep 2002 18:44
Locatie: Deurne (NL)

Deal's done, tadaaaaaaaaaa :D :D :D :D :D

[img]http://www.raceplanet.net/images/minard ... CF0089.JPG[/img]
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11129
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Verstappen gaat naar minardi!!
Christian Albers als testrijder. En in 204/2005 in een minardi zoals nu bekend is geworden.

Eindelijk weer een nedelander in de F1.

Gr. Frits
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

beter ik heb nu alweer zin om te gaan kijken
martin rs
Berichten: 2808
Lid geworden op: za 9 mar 2002 0:00
Locatie: Joure

wanneer is de eerste race eigelijk niet zo gek ver weg meer toch???
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

09 maart Australië
23 maart Maleisië
06 april Brazilië
20 april San Marino
04 mei Spanje
18 mei Oostenrijk
01 juni Monaco
15 juni Canada
29 juni Europa
06 juli Frankrijk
20 juli Groot-Brittannië
03 augustus Duitsland
24 augustus Hongarije
14 september Italië
28 september Amerika
12 oktober Japan
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Jaja, ben erg blij dat Jos terug is :D
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Goh, was toch niet te merken !! :D
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Gesloten