greetz marco
ps,wie meegaan tot nu toe zijn
1 patrick b
2 riel
3 ruud
4 marco
5 ollie
6 wilco
als ik het goed heb is het dit tot nu toe,if i"am wrong correct me

hahahahahhahaOllie schreef:Ik ben er morgen rond de klok van 19.00 uur...kan ik vanaf maastricht met iemand meerijden? Ik heb geen geld meer voor benzine, heb net een boete in de bus gekregen! Fout parkeren in Maastricht!
kijk moontje en dit snap ik ook niet he ,als het allemaal niet gaat zoals jij wilt ben je altijd meteen op je teentjes getrapt,wees eens wat meer gemoedelijker naar andere toe meid,altijd meteen die boze smileys,laten we nou eens ophouden met zeuren en zo,iedereen doet zijn ding,er worden dingen voorgesteld om ergens heen te gaan ,is een meerderheid voor nou dan gaan we,zijn er twee of drie man wat niet mee willen , ook goed,maar ga dan niet zitten zeiken als je niet mee wil,ben je toch zelf bij dat je niet meegaatMoontje Mégane Coupé schreef:Laat ook maar..
Ooooh ja ? Kookt zijn vriendinnetje ?marco schreef:binnenkort gaan we mischien ook op een donderdag naar belgie bij bert op bezoek,en dan lekker mexicaans eten daaro he bert
,lekker en leuk ,
ik had velgen, die zitten nu onder de gtt van MarcoEgidClioGrey schreef:Heb je het tegen mij??? Nee, ik heb nog geen andere velgen. Heb jij er dan???
Ik werk in een restaurant, en een beetje kok maakt zonder moeite lactose vrije gerechten. Of dat nou franse griekse of italiaanse keuken is, thats no problem. Dus dat je nu ineens problemen hebt met uit eten? Oh nou je 't zegt, heb ik je nog nooit zien doen ... En bjorn één avondje niet zien? Vind hij misschien ook relax. Nou sorry maar als dat het einde van de wereld al is... zo'n bleude redenen kan ik niet goed hebben.Moontje Mégane Coupé schreef:Met betrekking blablabladderblalbalblalbalalballalblalalaook niet !!!!!
vonkt mischien op verkeerde tijdstip? onstekingsmodule kapot? sluiting in kabel BDP sensor?anders eens acuupool los, komputter resetten en nog eens proberen?EgidClioGrey schreef:hey lullo, lekker steuken????![]()
![]()
Nee, grapje marco. Ik heb er nu toch niks aan, want die bak rijdt niet meer. Geen idee wat het is verdelerkap was het een beetje. Ik heb nu tenminste een vonk aan mijn bougie. Dan maar verder zoeken.
Ollie schreef: heb uiteraard geen boete gekregen voor fout parkeren, wilde een aantal foutparkeerders bang maken...
Schele, daar staat toch, niet noch, en toch is met een g. Wie is hier de sukkelOllie schreef:Oei Oei Ollie, het woordje noch met ch...tjonge jonge, moet natuurlijk nog zijn, eikel!![]()