Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
marco

ik ga ook mee :D :D

greetz marco
ps,wie meegaan tot nu toe zijn

1 patrick b
2 riel
3 ruud
4 marco
5 ollie
6 wilco

als ik het goed heb is het dit tot nu toe,if i"am wrong correct me :lol: :wink: :p
Laatst gewijzigd door marco op wo 8 jan 2003 12:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Wanneer is er weer eens een klassieke TNM ?? Gewoon bij de McDonalds bij De Geusselt ??
Riël
Über-Spammer

Nou euh elke donderdag, behalve komende, de donderdag met kerst en de donderdag van de Burger King....
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rob

Riël schreef:Nou euh elke donderdag, behalve komende, de donderdag met kerst en de donderdag van de Burger King....
En de donderdag van het Grieken (ook al was dat op vrijdag)
Riël
Über-Spammer

Ja dat was de donderdag die met de kerst uitviel :)
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Laat ook maar.. :evil:
Ollie

Wat is er dan mis met deze vorm van TNM-en?? Ik vind het wel gezellig zo, met z'n allen een beetje cruisen en fun-stuff doen! Ja toch!
Correct me if I'm wrong!
Ollie

Ik ben er morgen rond de klok van 19.00 uur...kan ik vanaf maastricht met iemand meerijden? Ik heb geen geld meer voor benzine, heb net een boete in de bus gekregen! Fout parkeren in Maastricht! :(
marco

dit is zekers leuk ollie,en een beetje variatie moeten we hebben nu,anders is de leukigheid er snel vanaf,is toch gaaf dat we zoiets kunnen doen met zijn alle,daarom snap ik de uitspraak van moontje ook niet????
kijk moon de laatste tijd hebben we je zowiezo al bijna niet meer gezien,ik bedoel het niet verkeerd hoor,maar net als wij dan hebben besloten om naar bijv een film te gaan zou je wel willen komen??
volgende week is er weer een gewone t.n.m,als je wil kun je dan komen ,je bent van harte welkom,je bent ook welkom om mee te gaan naar de film ,maar meestal wil je dat niet ,net zoals grieken en zo,binnenkort gaan we mischien ook op een donderdag naar belgie bij bert op bezoek :D ,en dan lekker mexicaans eten daaro he bert :D ,lekker en leuk ,het is echt super gezellie moon , je weet echt niet wat je mist,doe toch gewoon eens mee ,weet zekers dat het je bevalt

greetz marco
marco

Ollie schreef:Ik ben er morgen rond de klok van 19.00 uur...kan ik vanaf maastricht met iemand meerijden? Ik heb geen geld meer voor benzine, heb net een boete in de bus gekregen! Fout parkeren in Maastricht! :(
hahahahahhaha :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ,geen wielklem ollie :p ,kijk maar als je wilt kun je met mij meerijden :)
marco

Moontje Mégane Coupé schreef:Laat ook maar.. :evil:
kijk moontje en dit snap ik ook niet he ,als het allemaal niet gaat zoals jij wilt ben je altijd meteen op je teentjes getrapt,wees eens wat meer gemoedelijker naar andere toe meid,altijd meteen die boze smileys,laten we nou eens ophouden met zeuren en zo,iedereen doet zijn ding,er worden dingen voorgesteld om ergens heen te gaan ,is een meerderheid voor nou dan gaan we,zijn er twee of drie man wat niet mee willen , ook goed,maar ga dan niet zitten zeiken als je niet mee wil,ben je toch zelf bij dat je niet meegaat :evil:

greetz marco
EgidClioGrey
Contacteer:

Heb je het tegen mij??? Nee, ik heb nog geen andere velgen. Heb jij er dan??? 8)
Riël
Über-Spammer

marco schreef:binnenkort gaan we mischien ook op een donderdag naar belgie bij bert op bezoek :D ,en dan lekker mexicaans eten daaro he bert :D ,lekker en leuk ,
Ooooh ja ? Kookt zijn vriendinnetje ? :p
EgidClioGrey
Contacteer:

g :( dverdomme, die van start niet meer. Ik denk aan verdelerkap, want ik krijg wel een vonk van de bobine, maar héél erg zwak op de bougie kabel.

Dus heb ik alles losgehaald en mee naar huis genomen om schoon te maken. Ik moet vanavond werken, dus mijn car blijft maar in maastricht(bij school) staan!

En nu maar hopen dat ik morgen effe tijd zie om het weer in elkaar te zetten. :evil: :evil: :evil:
Ruud

He riel rij jij met mij mee morgen ik ben der bijna zeker van dat ik 19:00 niet kan halen in maastricht , heb nog verplichtingen op school. Als ik te laat ben rij ik rechstreeks naar de bios.
Als ik het goed heb 20:00 in maasmechelen bij de bios.
Ruud

Ik heb een beetje liggen te tellen en het wordt wel heel krap om om 20:00 uur in maasmechelen te zijn. Maar ik kom zeker alleen als ik pech heb een paar minutjes te laat maar dan draaien de voor filmpjes nog :lol: . Dus de mensen die bij de geuselt staan hoeven niet op mij (en riel)te wachten. Tot morgen allemaal >-) mzzl >-)
Patrick L.

EgidClioGrey schreef:Heb je het tegen mij??? Nee, ik heb nog geen andere velgen. Heb jij er dan??? 8)
ik had velgen, die zitten nu onder de gtt van Marco :D
marco

en mooi dat die zijn :D :D :D
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Sorry had niet zo gelezen noe ik ben er om 19;00 bij de geusselt.Oja ik heb een kut dag een kut week en een kut humeur.Mijn velgen worden te duur om te fixen :evil: mijn uitlaat kan ik in mijn ....boren die hebben ze niet meer :evil:.vandaag een platte gehad :evil: .Ik ben eruit gereden door een alto :evil: (was aan het slapen vergat gas te geven).dus ik weet zeker dat ik RENAULT rijd.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Met betrekking tot het eten ergens.. Ik heb, zoals de meesten blijkbaar niet weten, een voedselallergie... Ik mag geen koemelk en lactose hebben... Uiteten is dus geen leuke aangelegenheid voor mij... Ik zit altijd te kijken wat ik wel en niet mag hebben, en heb geen zin om van te voren al te moeten vragen wat er overal precies in zit... Ik heb geen zin om in een eetgelegenheid te gaan zeuren.. En de film ??? Ik vind het leuk als mijn vriend ook mee kan gaan.. En als ik van tevoren zeg dat ik mee wil gaan, en mijn vriend is niet op tijd terug van zijn werk, moet ik dan alsnog annuleren, of tegen mijn vriend zeggen dat ie maar lekker alleen thuis moet blijven.. Én dat vind ik niet leuk voor hem, en voor mij trouwens ook niet !!!!!
marco

tja moon wat moet ik erop zeggen,zoals je het nu zegt heb je volkomen gelijk,en tja ik wist van die allergie maar dacht niet dat dat zo erg was in verband met uiteten,maar goed i was wrong

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Moontje Mégane Coupé schreef:Met betrekking blablabladderblalbalblalbalalballalblalalaook niet !!!!!
Ik werk in een restaurant, en een beetje kok maakt zonder moeite lactose vrije gerechten. Of dat nou franse griekse of italiaanse keuken is, thats no problem. Dus dat je nu ineens problemen hebt met uit eten? Oh nou je 't zegt, heb ik je nog nooit zien doen ... En bjorn één avondje niet zien? Vind hij misschien ook relax. Nou sorry maar als dat het einde van de wereld al is... zo'n bleude redenen kan ik niet goed hebben.
EgidClioGrey
Contacteer:

hey lullo, lekker steuken???? :lol: :lol: :lol:
Nee, grapje marco. Ik heb er nu toch niks aan, want die bak rijdt niet meer. Geen idee wat het is verdelerkap was het een beetje. Ik heb nu tenminste een vonk aan mijn bougie. Dan maar verder zoeken.
8)
Patrick L.

EgidClioGrey schreef:hey lullo, lekker steuken???? :lol: :lol: :lol:
Nee, grapje marco. Ik heb er nu toch niks aan, want die bak rijdt niet meer. Geen idee wat het is verdelerkap was het een beetje. Ik heb nu tenminste een vonk aan mijn bougie. Dan maar verder zoeken.
8)
vonkt mischien op verkeerde tijdstip? onstekingsmodule kapot? sluiting in kabel BDP sensor?anders eens acuupool los, komputter resetten en nog eens proberen?
marco

EgidClioGrey schreef:hey lullo, lekker steuken???? :lol: :lol: :lol:
Nee, grapje marco.
8)

waar heb jij het in godsnaam over egid??????????????
marco

mensen vanavond is het zover,we gaan naar de movie in belgie,wees allemaal een beetje op tijd ,op zijn aller laatst 19u,liefst wat vroeger,enne lets have lots off fun :D :lol:

greetz marco

ps ollie weet je al met wie je meerijdt????
aanbod staat nog :D :D
Laatst gewijzigd door marco op do 9 jan 2003 8:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ja Riël.. Het is wel goed allemaal...

Iedereen zijn eigen mening en oordeel...
Ollie

Van alle topics is deze toch het leukst om te lezen vind ik, altijd leuke dingen en discussies ! :p
Maar goed, ik rij natuurlijk gewoon zelf vanaf Maastricht mee naar België, heb uiteraard geen boete gekregen voor fout parkeren, wilde een aantal foutparkeerders bang maken... :D
Is het lang rijden vanaf Maastricht daarnaartoe...ik moet namelijk noch tanken onderweg naar Maastricht en kan pas rond 18.30 uur bij mij thuis vertrekken, kan dus zijn dat ik er pas om uiterlijk 19.15 ben...gaat dat?
Rob

Ollie schreef:ik moet namelijk noch tanken onderweg naar Maastricht
En wat staat er tegenover de Geusselt, met mooie groene verlichting en bordjes "BP" erop? :p
Riël
Über-Spammer

Ollie schreef: heb uiteraard geen boete gekregen voor fout parkeren, wilde een aantal foutparkeerders bang maken...

Tjee ollie heb je me toch aan't zweten gekregen, eikel!
Ollie

Oei Oei Ollie, het woordje noch met ch...tjonge jonge, moet natuurlijk nog zijn, eikel! :lol:

Maar goed, staat inderdaad een groot bordje met BP erop, maar die is me te duur :wink:
Patrick L.

[quote="Ollie"]Van alle topics is deze toch het leukst om te lezen vind ik, altijd leuke dingen en discussies ! :p
quote]

ja, vind ik ook, soms is het net Goede Tijden Slechte Tijden :lol:

Have fun vanavond en gedraag julllie.. :p :wink:
Riël
Über-Spammer

Ollie schreef:Oei Oei Ollie, het woordje noch met ch...tjonge jonge, moet natuurlijk nog zijn, eikel! :lol:
Schele, daar staat toch, niet noch, en toch is met een g. Wie is hier de sukkel :D
Patrick

nou we zijn vanavond naar de film geweest en ik vondt het bere gesselli :D
volgende wat ik zou willen voorstellen is om es te gaan karten met z'n allen dan voor een half uurtje dat lijkt me ook leuk om es samen te doen.
geef es een reaktie hierop en of er interresse voor is en dat misschien komende donderdag.
greets pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

It's okay by me ik rij jullie toch allemaal druit :D Geen klassieke tnm's voorlopig? 'tis ook zo koud buiten he :)
Gesloten