Meteen zag ik 1 vroegere bekende en ik vroeg m of er iemand was uitgevallen van wie ik de inschrijving kon overnemen, voor de resterende 2 manches. Hij wees naar een gast die de koppeling eruit had gereden van zn Bluebird. Ikke vragen aan die jongen........
Ja, is goe joh!!!!!!
Ik zeg: wat moet je er voor hebben?
Niks!!!
Ik zeg: Dankejewel!

Mmmmmmm, nou okee dan maar!!
Ik startnummers (206) op mn auto geplakt met Duck tape, koelvloeistof op peil gezet, motorolie peil gecheckt, EN NAAR DE STARTOPSTELLING MAAR!!!

Eerste manche achteraan gestart (kat uit de boom..........ik heb nog geen 400 kilometer gereden in mn 25), maar na een rondje of 4 zat ik al in het midden van het veld (plusminus 50 autos), ja, het ging lekker, vooral op het rechte eind!!
Toen werd de manche afgevlagd wegens diverse gevaarlijk staande autos

Tweede manche ongeveer als 10e gestart: Na een half rondje lag ik al tweede

1. Audi 200 quattro20v turbo, voor mij niet bij te houden

2. Citroen BX 1900 SORRY!!!! Ik was ongeveer even snel maar kon niet dichterbij komen.
3. Ford Scorpio V6, Zat vlak achter me, maar op een gegeven moment heb ik eieren voor mn 25 gekozen en ben aan de kant gegaan voor die sloper. Daarna heb ik tot het einde op zn bumper gezeten.
Deze 2de manche duurde echter maar 3 of 4 ronden, weer afgevlagd wegens koprol-kadett

Verder was het weer geweldig!

Mn 25 hield het goed, alhoewel dat het maar kort duurde:
-remmen waren na 2 rondjes al te warm
-wegliging was beter als verwacht, heel af en toe een beetje achter uitbreken, 1 keer heel veel door een MEGA late remactie, toen duwde ik m bijna in de Tarzan achterin een Volvo.
WAT!!!!!!Gaan jullie nou al remmen???!! Ik zal wel ns effe laten zien hoe je LAAT remt!

-vermogen: tja, wat denken jullie nou zelf........
2500 V6 turbo, beetje opgeschroefd

En toen weer gewoon naar huis.....!!!!!!
TWAS WEER GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groeten Reinier
Sorry, er lagen 4 RTC stickers in de auto, maar alles ging te snel............