Bedankt voor plaatsen Christiaan.Christian schreef:Nou de Foto`s Staan er weer op![]()
`
NICE PIC`S voor al die zilfere MAXI Clio mmmmmmm
Toine schreef:Bedankt voor plaatsen Christiaan.Christian schreef:Nou de Foto`s Staan er weer op![]()
`
NICE PIC`S voor al die zilfere MAXI Clio mmmmmmm
Vind zelf die grijze maxi ook fantastisch. Daarom een paar foto's ervan gemaakt. 280pk's![]()
en maar 69000 euros
van uit de jail???????????????????????????????,,gille (mountainbike) schreef:Zo niet dan ga ik zelf kijken ben toch 8 maanden vrij.
Idd die Maxi is no shit! Dammit....Matijs schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen woorden voor hoe vet dat is...
Vooral die MAXI 5 Turbo...wow...
Daar zijn er maar 20 van gemaakt moet je weten! En die naam die er op staat, Jean Ragnotti, dat zijn geen grappen
Maareh een BMW 325 ix? Een vierwielaangedreven 325, of wat moet ik me hier bij voorstellen.
En die krukas die in die vitrine ligt, hoe licht is die?!? D'r zit bijna geen contragewicht meer aan?
Nou ik ben nog steeds niet wakker hoorTom schreef:When I snap my fingers we all wake up
Hij is atmosferisch en de standaard 255 pk gaan via de voorwielen maar wel met sper.Steven (Fiets) schreef:Is de Clio Maxi atmosferisch of geblazen? En het gaat allemaal via de voorwielen toch? (anders zouden ze geen cosworth aandrijvingen gebruiken voor 4x4 lijkt me..)
Die turbo maxi blijft paalverwekkend, argh
Bellen is beste omdat je dan de eigenaar zelf krijgt en prijs kunt afspreken.Robert dB. schreef:Kewl verhaal Toine!
Jammer dat je niet direct een paar maxispoilers kon meenemen...maar wellicht dat ik bij hem terrecht kan wanneer er geen andere optie is.
Ik ben alleen single als een rijke vrouw zich aanbied!Toine schreef:Vosje schreef:Ruilen?Toine schreef:Vosje schreef:Wie is die blonde?![]()
Das me vrouw
'If you're rich (and a woman), i'm single! '
Weinig te ruilen!![]()
Of heb je een clio maxi?
Toine schreef:Bellen is beste omdat je dan de eigenaar zelf krijgt en prijs kunt afspreken.Robert dB. schreef:Kewl verhaal Toine!
Jammer dat je niet direct een paar maxispoilers kon meenemen...maar wellicht dat ik bij hem terrecht kan wanneer er geen andere optie is.
Anders ook even mailen:
scoracarcreff@wanadoo.fr (reactie kan even duren)
Robert dB. schreef:Toine schreef:Bellen is beste omdat je dan de eigenaar zelf krijgt en prijs kunt afspreken.Robert dB. schreef:Kewl verhaal Toine!
Anders ook even mailen:
scoracarcreff@wanadoo.fr (reactie kan even duren)
hmmm, 1 nadeel: ik ken geen woord frans...
oww ja, das waarMickael schreef:Robert je had mij nummer toch?
BEL DAN!!!!!!!!