De Onbekende Renault.
-
- Moderator
- Car: MB
vandaag gespot toen ik op mijn fietsje zat.
- 5 GTT phase 2
- Zwart
- onderwijs boulevard in Den Bosch
- RTC stickers op zijramen
- extra spoiler aan de onderkant van de achterruit
- reed de parkeerplaats op bij het KW1C
Wie was Dit (peter????), ik probeerde nog harder te fietsen maar ondanks dat de auto's ook heel langzaam reden kon ik je net niet inhalen.
- 5 GTT phase 2
- Zwart
Wie was Dit (peter????), ik probeerde nog harder te fietsen maar ondanks dat de auto's ook heel langzaam reden kon ik je net niet inhalen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
geen onbekende renault
zojuist op de westblaak in rotterdam te hoogte van het skatersplein, de clio van rasit

zojuist op de westblaak in rotterdam te hoogte van het skatersplein, de clio van rasit
-
Nee, helaas da was ik nie (heb een witte met renault tuning club sticker achterop)! Hoelaat heb je die gespot, was weer eens op dat moment natuurlijk net nie meer op school of zo...Tom schreef:vandaag gespot toen ik op mijn fietsje zat.
- 5 GTT phase 2
- Zwart

Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
-
- Contacteer:
Gisteravond gespot in Emmen (weg langs Gemeentehuis en daarna de weg richting Beilen)rond 20.30 uur. Een gele megane Coupe met grote achtervleugel, kenteken begon met een P.en eindigde volgens mij op 32. Strakke auto, verlaagd en gasaansluiting rechtsonder in achterbumper.aangezien hij niet echt doorreed ben ik hem maar voorbij gegaan (met een donkerblauwe Bora)

5-gteetje is vanaf vandaag Gt-neetje. Dus geen gte meer in bezit .
-
Vanmiddag om 11:45 een Witte R5GTT RB-**-GL
Met zo'n mooie voorkant(nieuwe)
In eindhoven langs het ROC(Technisch Lyceum Eindhoven)
Ik reed net achter hem!!
Wie o wie
Met zo'n mooie voorkant(nieuwe)
In eindhoven langs het ROC(Technisch Lyceum Eindhoven)
Ik reed net achter hem!!
Wie o wie

volgens mij zag ik vanmiddag SVEN 5at, in zijn 19 voorbij crossen in de stad vlakbij het ziekenhuis in Alkmaar
gisteravond gespot op de P.C. Hooftlaan in Maassluis: zwarte clio 16V met een flink knetterende uitlaat
kenteken begon met een G.-..-..

kenteken begon met een G.-..-..
-
Vanmorgen een Rode Clio 16V
In eindhoven op het Philips terrein geparkeerd.
Als ik me niet vergis stond deze bij Veban 2 weken geleden in Rijswijk.
Originele Velgen.
Grtz
Serge
In eindhoven op het Philips terrein geparkeerd.
Als ik me niet vergis stond deze bij Veban 2 weken geleden in Rijswijk.
Originele Velgen.

Grtz
Serge
gisteravond rond 2100 op de coolsingel tegenover de Mac geparkeerd de AT met Turbo2 kit die ook op de Meern stond. Ik zag Jean niet, maar de auto kreeg genoeg bewonderende blikken. 

-
deze heb ik een tijdje terug ook gespot daar, toen ik naar de horecabeurs was geweest...Tom schreef:vandaag in Den Bosch een rode GTT phase 2, Stond geparkeerd in de buurt van de brabant hallen (ik meen 1 straat vóór de kalverstraat.....koestraat???)
some people are alive only because it's illegal to kill them
ha hubo,hubo schreef:gisteravond rond 2100 op de coolsingel tegenover de Mac geparkeerd de AT met Turbo2 kit die ook op de Meern stond. Ik zag Jean niet, maar de auto kreeg genoeg bewonderende blikken.
We zaten in de kroeg!
mzzl Jean.
Kelly?lisa schreef:net een zwarte clio(16v?) op de watertoren weg in rotjeknor. het kenteken begon met GD-**-** (het laatste kan 32 zijn, maar weet het niet meer zeker)
er zaten een mannelijk en een vrouwelijk persoon in. deze heb ik al vaker gezien...

Don't walk the grass... smoke it
Vanmorgen op de A10 hoogte Rai een clio RS, kleur rood, 17 inch witte superturisimo's, motorkap verlengt, strippen verwijdert, achterkant strak, rolkooi, Elia RS-R kit, kenteken vergeten en hij maakte een pssst geluid van de turbo, ik kon hem ook niet bijhouden normaal ben ik sneller dan een RS.
vanmiddag rond 1230 voorlangs de BMW dealer in Dordrecht (die langs de A16) een grijze clio 16V en een half uurtje later ook langs dezelfde dealer een rode 16V. kentekens onbekend want ik zat lekker aan de koffie te wachten tot de X5 van een kennis klaar was.
Zo dat rijdt trouwens wel lekker hoor zo'n X5.
van mij mag die vent vaker zn been breken, dan kan ik lekker afentoe in zn auto rijden.

Zo dat rijdt trouwens wel lekker hoor zo'n X5.

van mij mag die vent vaker zn been breken, dan kan ik lekker afentoe in zn auto rijden.

-
woeiii klinkt als een dikke bak. Maar zo'n RS heb ik nog nooit gezien in nl. Ben benieuwd of iemand deze kent.RO 16v schreef:Vanmorgen op de A10 hoogte Rai een clio RS, kleur rood, 17 inch witte superturisimo's, motorkap verlengt, strippen verwijdert, achterkant strak, rolkooi, Elia RS-R kit, kenteken vergeten en hij maakte een pssst geluid van de turbo, ik kon hem ook niet bijhouden normaal ben ik sneller dan een RS.
dat was mijn ouwe clioRO 16v schreef:Vanmorgen op de A10 hoogte Rai een clio RS, kleur rood, 17 inch witte superturisimo's, motorkap verlengt, strippen verwijdert, achterkant strak, rolkooi, Elia RS-R kit, kenteken vergeten en hij maakte een pssst geluid van de turbo, ik kon hem ook niet bijhouden normaal ben ik sneller dan een RS.

zit nu stiekem toch een turbo blok in

Immer wieder die verdammte Holländer
dan mag hij wel effe contact opnemen met mij betreft dat psssst geluidRO 16v schreef:Vanmorgen op de A10 hoogte Rai een clio RS, kleur rood, 17 inch witte superturisimo's, motorkap verlengt, strippen verwijdert, achterkant strak, rolkooi, Elia RS-R kit, kenteken vergeten en hij maakte een pssst geluid van de turbo, ik kon hem ook niet bijhouden normaal ben ik sneller dan een RS.

-
- Moderator
- Car: Megane
lagana break in de buurt van zevenhuizen. gespot
verlaagd grote velgen denk zelf 17 inch een dubbel uitlaat en hij zat erg naar mij te kijken (naar mijn auto dan
) iemand van hiero
verlaagd grote velgen denk zelf 17 inch een dubbel uitlaat en hij zat erg naar mij te kijken (naar mijn auto dan

Ben ik ook benieuwd naar, het kenteken begon met iets van 96-.0-..Robert dB. schreef:woeiii klinkt als een dikke bak. Maar zo'n RS heb ik nog nooit gezien in nl. Ben benieuwd of iemand deze kent.RO 16v schreef:Vanmorgen op de A10 hoogte Rai een clio RS, kleur rood, 17 inch witte superturisimo's, motorkap verlengt, strippen verwijdert, achterkant strak, rolkooi, Elia RS-R kit, kenteken vergeten en hij maakte een pssst geluid van de turbo, ik kon hem ook niet bijhouden normaal ben ik sneller dan een RS.
is te verkrijgen bij BBperformance in Engeland.rasit.. schreef:dan mag hij wel effe contact opnemen met mij betreft dat psssst geluidRO 16v schreef:Vanmorgen op de A10 hoogte Rai een clio RS, kleur rood, 17 inch witte superturisimo's, motorkap verlengt, strippen verwijdert, achterkant strak, rolkooi, Elia RS-R kit, kenteken vergeten en hij maakte een pssst geluid van de turbo, ik kon hem ook niet bijhouden normaal ben ik sneller dan een RS.

Witte gt turbo of gte, zat perfect in de lak, uiterlijk standaard, en er zat een klein mannetje of vouwtje achter het stuur kon het verschil niet zo goed zien. Want ik was druk bezig met sprinten.
Dit was op de betonweg richting bussum, de R 5 kwam uit de richting van Weesp.
Dit was op de betonweg richting bussum, de R 5 kwam uit de richting van Weesp.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gespot in Arnhem:
Rode 19 16V Phase I,
denk 17" spaakvelgen,
veel gele merkstickers op de dorpels,
duidelijke nederlandse vlag op de achterklep,
bacardi sticker op de achterruit
Kenteken ben ik al weer vergeten...
-----------------------------------------------------
Gespot in Raamsdonksveer:
Zwarte verlaagde Clio 16V
twee vrouwen erin
volgens mij standaard velgen
Kenteken: RN-..-14 (zoiets
)
Rode 19 16V Phase I,
denk 17" spaakvelgen,
veel gele merkstickers op de dorpels,
duidelijke nederlandse vlag op de achterklep,
bacardi sticker op de achterruit
Kenteken ben ik al weer vergeten...
-----------------------------------------------------
Gespot in Raamsdonksveer:
Zwarte verlaagde Clio 16V
twee vrouwen erin
volgens mij standaard velgen
Kenteken: RN-..-14 (zoiets

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
Vandaag in haalderen , een hele stapel 25Žs veel fase 2Žs en ook nog een paar fase 1Žs , waaronder een grijze fp jx 11
Gister (zondag) reed ik de hele tijd op de A2 ri Amsterdam zo'n 5 auto's achter een rode Clio 16V zag er netjes origineel uit alleen sportpijpje. Was rond half 3 en hij ging naar de Arena.
Vanmorgen in de 20 km lange file op de A2 bij Everdingen
:-* , een mooie groene Clio 16v kenteken PS-JZ-.. geloof ik, met OZ polaris velgen en een kentekenplaathouder van Moree uit Meteren.
Cheers
Vanmorgen in de 20 km lange file op de A2 bij Everdingen

Cheers

-
- Contacteer:
Niet te geloven hoe vaak de lui uit het westen GTT's tegen komen. Hier in het noorden ben ik slechts 2x een GTT tegen gekomen in 2 jaar! 

Haha, ok dan Jan Geert. Tevens een Laguna Grand TourJan-Geert (Momentsleutel) schreef:Vandaag in haalderen , een hele stapel 25Žs veel fase 2Žs en ook nog een paar fase 1Žs , waaronder een grijze fp jx 11

Verder gespot op de a50 en a28: 2x een zilverkleurige 25 achter elkaar rijdend, 1x fase 1 & 1x een fase 2.
Gistermiddag in de 110-morgen in Rotterdam, een grijze clio 16V kenteken 56-HF-H* met RTC stickers en een plek op het rechterachter scherm. wie o wie was dit??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hier bij mij in het dorp(rheden) zie ik al een aantal dagen een 16v grandprix staan met voorschade. Motorkap een flinke deuk ik denk andere bumpers zonder mistlampen. Heb er al een stikker onder gedaan maar weet iemand van wie hij is?? Hij staat aan de winkelstraat iedere keer, telkens in de buurt van de AH.
Zal morgen eens kijken naar het nummerbord.
Gr. Frits
Zal morgen eens kijken naar het nummerbord.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport