Kazaars en blijven zoekenDerby schreef:waar kan ik deel 1 van geatway in stockholm downloaden. AL gezocht maar niet gevonden.
Derby
Getaway in stockhom 1/2, gaaf !
-
- Über-Spammer
Cool..che schreef:Zit nu in Stockholm, maar kan hem niet downloaden.. te groot![]()
Kon ik het parcour een beetje nalopen....
Denk dat het aardig zoeken is..
PS: kan je beter deel 2 downloaden als dat heel misschien wel lukt

voor diegene die de volle versie van deel 1 hebben: let eens op als die porsche langs die vuurtoren rijd.vuurtoren zie je aan de linker zijde in beeld.
kijk voor de gein eens hoe snel die rond draaid
.heb beide films ,maar volgens mij is dat gedeelte dus ff vet fake
tom
kijk voor de gein eens hoe snel die rond draaid

tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Getaway in Stockholm 1 is wel te vinden met Kazaa, maar hij kan iet genoeg users bij mij vinden die online zijn. Getaway 2 gaat beter...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ik heb 1 in een of andere uitgebreide versie van 250 mb, dan zie je em 1x normaal en dan nog een x met het beeld in 3-en en 3 camera's tegelijk.
Wel lekker geluid in die porsche, alleen rijd die gast niet echt vloeiend.
Wel lekker geluid in die porsche, alleen rijd die gast niet echt vloeiend.
Toch issie echt niet versneld bij die vuurtoren. Beeld klopt aardig, en het geluid klopt helemaal. Het is misschien een ander signaallichtje daar.
Wat een beetje creativiteit al niet tot gevolgen heeft. Niks kazaars. De url aanpassen. Een pagina met 30 filmpjes. Ook van GIS1.
Die kerel rijd hard, als hij moet tegen sturen in bochten en de vonken van de remmen vliegen, rijd hij hard. Die vuurtoren draait wat hard. Maar aangezien elke vuurtoren een ander signaal moet geven zal dit wel de normale snelheid zijn. De flitslichten verderop knipperen wel met gewone frequentie. En tussen door de snelheid vande band verhogen merk je wel. Klikken maar.
http://ultra.cto.us.edu.pl/pub/Multimed ... /Vehicles/
Derby
Die kerel rijd hard, als hij moet tegen sturen in bochten en de vonken van de remmen vliegen, rijd hij hard. Die vuurtoren draait wat hard. Maar aangezien elke vuurtoren een ander signaal moet geven zal dit wel de normale snelheid zijn. De flitslichten verderop knipperen wel met gewone frequentie. En tussen door de snelheid vande band verhogen merk je wel. Klikken maar.
http://ultra.cto.us.edu.pl/pub/Multimed ... /Vehicles/
Derby
*toevoegt aan favorieten*

-
- Über-Spammer
kijk das nou Goed man! 
ff wat filmpies downloaden
edit:
het gaat nog snel ook

ff wat filmpies downloaden

edit:
het gaat nog snel ook

Die diablo_VT is ook lachen dan gaan ze achteruit sprinten met de dingen. :-D
De rest van die lambo filmpjes zijn vrij saai.
De rest van die lambo filmpjes zijn vrij saai.
Ik heb 'm net ff gezien, idd een zeer leuk filmpje.RO 16v schreef:Heb net dat filmpje van ghost rider gezien, dit vind ik echt kicken.
eerst rustig rijden en dan op het achterwiel de politie zoek rijden, met 220 tussen twee vrachtwagens door, hier zit veel meer actie in dan get away in stockholm.

-
- Contacteer:
Ook van Kazaa? Kan hem nergens vinden...Maus schreef:Ik heb 'm net ff gezien, idd een zeer leuk filmpje.RO 16v schreef:Heb net dat filmpje van ghost rider gezien, dit vind ik echt kicken.
eerst rustig rijden en dan op het achterwiel de politie zoek rijden, met 220 tussen twee vrachtwagens door, hier zit veel meer actie in dan get away in stockholm.
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
F*K !! Had ik vanmorgen weer problemen met Kazaa, omdat ik de Speed Up niet had geinstalled. Ikke nieuwe gedownload, werkte die niet. Dus ik denk; ff heel kazaa eraf gooien...niet denkende dat dan mijn Shared Folder ook pleite is !! Met als gevolg, jawel, Martijntje is al zijn zooi weer kwijt !!
Kan ik weer opnieuw beginnen met alles dl-en !! 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi