hoe kom ik aan een RTC Sticker

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
[rsi]peerke

hoe kom ik snel aan een RTC sticker voor op mijn eigen karretje

bvd

Peerke
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

vragen.
kopen.
stelen.
:lol:

Nee ff serieus je kunt ze kopen op meetings of je kunt even informeren bij de club zelf.
Dit doe je op.

http://www.renault-tuning.nl << clubsite >>

suc6
Nick (germanstyle)

Kijk eens op http://www.renault-tuning.nl

Of hem bestellen in de kleur die je wil bij iemand van het bestuur.

Dat had je ook nog wel zelf kunnen bedenken of niet :lol:
Nick (germanstyle)

God$$%%^^mme, is die Maik toch weer eerder :( :wink: :lol:
Laatst gewijzigd door Nick (germanstyle) op do 14 nov 2002 10:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

:p nick :p
Chrisv

Ehm ff een vraagje, hoe lang duurt het voordat het 'welkomstpakket' verstuurd word? :) kben al een tijdje lid nu
some people are alive only because it's illegal to kill them
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Chrisv, de welkomstpaketten zijn af te halen op de meetings of worden door Tino verstuurd. Stuur hem anders even een mailtje. :)

tino.k@renault-tuning.nl
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ben

Chris die weg geef stickers voor onder de ruitenwisser kan je die ook opsturen? Ik wil er wel een aantal namelijk. In bussum rijden zo en zo een stuk of 7 r19 cabrio's, 12 mooi getunede megane coupe's en wat gtt's, dus die kunnen van een sticker voor zien worden.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Nou chris ik heb er in iedergeval al een heleboel onder ruitenwissers gedaan. En ik weet er nog een aantal te staan :p als ze op zijn kom ik ook weer zeuren op stickers :wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ben zie PM. :)

P@TB@D, ga zo door! :)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Wat kosten die plakkertjes nou eigenlijk ?? En welke kleuren zijn ze?? En in welke formaten zijn ze verkrijgbaar?? Zijn ze ook verkrijgbaar voor niet leden ??

Irritante vraagjes he, zo laat op de avong ?? (Of vroeg in de morgen...) :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Tom
Moderator
Car: MB

nogmaals!! zie .nl !!! daar staal alle info overzichtelijk weergegeven.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
MartijnG
Über-Spammer

Ow sorry, hoor !! :p
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
rasit..

Chrisv schreef:Ehm ff een vraagje, hoe lang duurt het voordat het 'welkomstpakket' verstuurd word? :) kben al een tijdje lid nu
hier moet je zelf achter alles aangaan.. zoals ik ook moest doen maar daar pas ik voor, vandaar dat ik na ongeveer 10 maanden nog geen welkomstpakket heb en ook geen clubblad ontvang..
Tom
Moderator

kijk maar eens, je hoeft volgens mij geen lid te zijn om die pagina merchandise te bekijken. Als je wilt aanschaffen weet ik eigenlijk niet ofdat je lid moet zijn
MartijnG
Über-Spammer

Volgens mij wel, want er word het moeilijke woord; lidmatschapgegevens, gebruikt! :) Dus je zal wel lid moeten zijn...Maar er kan natuurlijk altijd iemand anders voor mij bestellen...nietwaar jongens !!?? :wink: :D
Tom
Moderator

dat is idd mogelijk, maar wat dat je van lid worden (is natuurlijk nog beter!!), en op meetings zijn ze volgens mij wel te koop zonder lidmaatschap.

ps, ook als je lid bent duurt het vrij lang voor je ze ontvangt. Bij voorkeur gebeuren deze dingen op meetings om de kosten te drukken
MartijnG
Über-Spammer

Ik zie nog wel een keer joh !! Als er nou weer eens een meeting in Breda kwam...dat is teminste redelijk te doen...zonder auto!! :(
Tom
Moderator

zonder auto heb je ook niks aan de stickers, :lol: :D :lol:
MartijnG
Über-Spammer

Kan ze toch op mijn fiets plakken !! :D :lol:
Stickers kun je als promotie overal voor gebruiken... :wink:
Ben

rasit.. schreef:
Chrisv schreef:Ehm ff een vraagje, hoe lang duurt het voordat het 'welkomstpakket' verstuurd word? :) kben al een tijdje lid nu
hier moet je zelf achter alles aangaan.. zoals ik ook moest doen maar daar pas ik voor, vandaar dat ik na ongeveer 10 maanden nog geen welkomstpakket heb en ook geen clubblad ontvang..
je weet toch het draaid hier niet om promotie of meer club leden krijgen, Uummm huh er zijn promotie stickers ik snap het ff niet meer,
daarom worden er gewoon ook geen promotie stickers verstuurd per post maar moet je ze ophalen waar toevallig iemand is die de stickers distribueerd. In mijn geval minimaal 10 a 20 euro verrijden
:) Dure promotie stickers

Rasit... geef je moed toch op om je beloofde spullen te krijgen :) Heb je je club pas nou al? :)

Als dit alles nou eens goed op zijn pootjes is, ga ik pas denken om lid te worden maar dit vind ik geen service voor je dikke euro centen :)

P.S.
Chris schreef: P@TB@D, ga zo door! :)
Schijnbaar vind de andere club lid het wel weer positief dat promotie stickers weg gegeven worden.

Edit: ik ben verward met het rtc beleid.

Kunnen er wat Mods of aangesproken personen meer uitleg geven?
jeroen.k

Waar staan de beste stuurlui ook alweer?...O jah!...Aan wal!!! :evil:

Mischien in plaats van schoppen eens logisch nadenken! Het is een beginnde club en alles is wennen. Het grote nadeel is dat de leden van de club door heel Nederland wonen en het niet echt goedkoop is om alles zo maar te versturen. Makkelijkste is gewoon een keer ophalen op een meeting ofzo. En het komen naar meetings is toch ook één van de redenen dat je lid wordt van de club?

Als je nou echt niet de mogelijkheid heb om ze op te halen en je ze echt graag wil hebben, dan kijk je toch ff op .nl wie er in het bestuur zitten en spreek je daar iemand van aan? Die kan je dan altijd wel helpen en dat doen ze ook heel vlot, dus vindt jullie reactie een beetje kinderachtig. Bij een bedrijf mag je service verwachten. Bij een club als deze zou je een beetje begrip kunnen tonen!
rasit..

jeroen.k schreef:Waar staan de beste stuurlui ook alweer?...O jah!...Aan wal!!! :evil:

Mischien in plaats van schoppen eens logisch nadenken! Het is een beginnde club en alles is wennen. Het grote nadeel is dat de leden van de club door heel Nederland wonen en het niet echt goedkoop is om alles zo maar te versturen. Makkelijkste is gewoon een keer ophalen op een meeting ofzo. En het komen naar meetings is toch ook één van de redenen dat je lid wordt van de club?

Als je nou echt niet de mogelijkheid heb om ze op te halen en je ze echt graag wil hebben, dan kijk je toch ff op .nl wie er in het bestuur zitten en spreek je daar iemand van aan? Die kan je dan altijd wel helpen en dat doen ze ook heel vlot, dus vindt jullie reactie een beetje kinderachtig. Bij een bedrijf mag je service verwachten. Bij een club als deze zou je een beetje begrip kunnen tonen!
beginnende club??? wel heel laag om telkens dit te gebruiken als er iets aan de hand is, jij weet niet wat er al hierover besproken is, vandaar dat het mij beter lijkt als jij je er helemaal niet mee bemoeid.. ik ben zelf ook nergens op uit maar af en toe op de feiten drukken moet geen probleem zijn en dat heeft niks te maken met kinderachtig..
Nick (germanstyle)

rasit.. schreef:
jeroen.k schreef:Waar staan de beste stuurlui ook alweer?...O jah!...Aan wal!!! :evil:

beginnende club??? wel heel laag om telkens dit te gebruiken als er iets aan de hand is, jij weet niet wat er al hierover besproken is, vandaar dat het mij beter lijkt als jij je er helemaal niet mee bemoeid.. ik ben zelf ook nergens op uit maar af en toe op de feiten drukken moet geen probleem zijn en dat heeft niks te maken met kinderachtig..
Dat mag altijd, wordt het bestuur alleen maar scherp van.

Ik moet me hier ook niet meer mee bemoeien... ben sinds 1 januari 2003 RTC-lid af .... Ben ik trouwens de eerste opzegger??? (als in juli opgezegd of zo)
rasit..

ja, dat bedoel ik nou..
Ik moet me hier ook niet meer mee bemoeien... ben sinds 1 januari 2003 RTC-lid af .... Ben ik trouwens de eerste opzegger??? (als in juli opgezegd of zo
je kan je er wel mee bemoeien alleen je moet wel weten wat je zegt, zoals daarnet.. :)
RickGT TURBO
Contacteer:

Ben schreef:Chris die weg geef stickers voor onder de ruitenwisser kan je die ook opsturen? Ik wil er wel een aantal namelijk. In bussum rijden zo en zo een stuk of 7 r19 cabrio's, 12 mooi getunede megane coupe's en wat gtt's, dus die kunnen van een sticker voor zien worden.
Ben dan vind ik het toch wel een must dat je eerst even lid wordt. Want dat is waar die stickers van betaald worden. Contributie.... :)
Drive it like you stole it
RickGT TURBO
Contacteer:

Nick (germanstyle) schreef:
rasit.. schreef:

Ik moet me hier ook niet meer mee bemoeien... ben sinds 1 januari 2003 RTC-lid af .... Ben ik trouwens de eerste opzegger??? (als in juli opgezegd of zo)
Mmm nou ben ik weer nieuwsgierig naar het waarom? ivm met het verbeteren van de club zodat nog meer mensen happy zijn....
Drive it like you stole it
Anonymous

Nee, nick je bent niet de eerste opzeggen, de 2e.. echter allemaal omdat ze niet meer in een Renault rijden en dus niet meer voldoen aan de 'eisen' om lid te worden.

Er zijn twee verschillende stickers, de promotiesticker (de kleine wit met zwarte sticker) deze zijn bij de clubstand kostenloos te verkrijgen.

De andere raamstickers kosten inderdaad een paar duiten ja, deze kan je op meetings kopen of bestellen via de site (als lid) je kan ook tino.k@renault-tuning.nl even aanschrijven, want hij verstuurd de post.

Oja Rasit, waarom heb je nooit op een FNB gemeld dat je het pakketje niet hebt gekregen, Chris heeft alles gewoon thuis liggen en zo hadden we het gelijk even kunnen regelen. En volgens mij heb ik ook je auto gezien in De Meern, no hard feelings maar dat had een makkelijke oplossing geweest.

Clubpasjes worden in grote aantallen gedrukt met oog op de kosten.

Nu maak ik mezelf ook schuldig aan off-topic posten, want het topic ging over stickers.

Heb je verders nog vragen over de gang van zaken stuur dan je vragen naar info@renault-tuning.nl en dan krijg je PERSOONLIJK antwoord, misschien niet na een uur, maar wel van eerste hand.

Verder is 1 december de algemene ledenvergadering waar ook vragen gesteld kunnen worden, echter is deze feestelijke bijeenkomst alleen voor leden.
rasit..

Martijn T. schreef: Oja Rasit, waarom heb je nooit op een FNB gemeld dat je het pakketje niet hebt gekregen, Chris heeft alles gewoon thuis liggen en zo hadden we het gelijk even kunnen regelen. En volgens mij heb ik ook je auto gezien in De Meern, no hard feelings maar dat had een makkelijke oplossing geweest.
euhh sorry hoor maar na 10 keer gevraagd te hebben of het nou geregeld kan worden heb ik er ook geen zin meer in.. nou niet doen alsof ik er nooit om gevraagd heb want daar heb ik al helemaal geen zin in..

edit: trouwens het interesseert me geen ene ruk meer of ik die spullen nou krijg of niet, het gaat mij nu meer om het principe..
[rsi]peerke

so hee,

Ik heb nogal wat losgemaakt zeg
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Rasit, ik heb je volgens mij het pakket al deels gegeven. Je krijgt alleen het welkomstboek nog.
BTW in De Meern was alles te krijgen de stikkers, de boeken, de nummerplaathouders etc etc.
Ik had tevens een nieuwsbrief voor je bij me. Maar ik heb er niet aan gedacht om hem te geven.
Als iemand denkt dat ze alles beter kunnen regelen, hoor ik het graag, we zijn immers een club voor en door leden, alleen meld niemand zich aan om te helpen...

Ben, je zou eens naar een meeting kunnen komen..
Verders wil ik niet eens in gaan op je reactie.
Ik heb altijd maar het idee dat je er op "kickt" om chaos te veroorzaken..
Chris
Erelid - Moderator - RvT

rasit.. schreef:beginnende club??? wel heel laag om telkens dit te gebruiken als er iets aan de hand is, jij weet niet wat er al hierover besproken is, vandaar dat het mij beter lijkt als jij je er helemaal niet mee bemoeid.. ik ben zelf ook nergens op uit maar af en toe op de feiten drukken moet geen probleem zijn en dat heeft niks te maken met kinderachtig..
Rasit, ja we zijn beginnend, je moest eens weten wat we nu nog steeds allemaal voor nieuwe dingen voor de kiezen krijgen..
Dat vinden we ook niet erg, leuk om te doen zelfs..
Maar kom, op zeg, ik kan er slecht tegen dat je steeds weer over je welkomspakket begint, zo moeilijk was het toch niet om in De Meern naar de stand te komen?! Ik vind het een beetje laag dat je daarom elke keer weer begint hoe slecht alles is geregeld, je zou zelf ook wat meer initiatief kunnen tonen toch?!
Nick (germanstyle)

Jerry, jerry, jerry :lol:

Ik vind wel dat chris gelijk heeft. Natuurlijk mag je zeggen dat je dingen nog niet hebt gehad. Dat is alleen maar goed. Daar worden ze alleen maar scherp van.
Maar er zijn altijd mensen die boel helemaal afkraken alles beter denken te weten. Probeer zelf maar eens zo'n club te runnen. Dan kan er altijd wel iets tussendoor schieten e.d. Altijd dat negatieve gemekker op het bestuur. (trouwens Rasit, ik bedoel er jou niet mee)
rasit..

mod's zouden diplomaat moeten worden, echt triest dit.. heb geen zin meer in dit gezeik.. als jullie het allemaal niet aankunnen moeten jullie maar de aanmeldingen stop zetten..
laat me raden, acceptgiro voor het jaar 2003 sturen jullie zeker wel op!!!!!
Laatst gewijzigd door rasit.. op vr 15 nov 2002 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Waar slaat dat nou op? Beetje rare reactie, ik, want ik voel me nu aangesproken, probeerde je zo goed mogelijk antwoord te geven..
Gesloten