Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Patrick L.

Rob (R5B) schreef:ik ben er ook! Alleen wel met de fiets :( :evil:
enne, scooter ook al vastgelopen?? :wink:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Was weer erg gezellig vanavond... Niet erg druk, maar wél gezellig... Hoofdonderwerp was toch wel afgelopen zondag.. De WERELDMEETING !!!!!! 8)

En Rob ?? Gaat je 5-je nu weg of niet ?? :wink:
Patrick

btw hoe is de film moon,heb jem al gekeken?
hej bjorn,alles nog in het midden :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

De film heb ik gisteravond gekeken... Was echt leuk.. En Patrick, geen gezeur dat er geen 21 TURBO opstaat hé... Want die staat er meerdere malen op... !!!!!!!!!!!! :evil: :p
Ollie

He Mannen (en moontje :wink: ), heb het gisteren niet gehaald....andere verplichtingen liepen een beetje uit! :(
Was het een beetje gezellig? Heb ik het weer gemist om effe lekker te kletsen over afgelopen zondag, balen man! Volgende week beter, das zeker...

Hoe is de film geworden nu uiteindelijk dan, wie heeft hem al gezien? Ben razend benieuwd!!!
Anonymous

ja de film hebben we nog niet kunnen zien. we hebben een mooi staaltje acteerwerk tentoongesteld gekregen vazn onze beste pat. hij was een beetje pist off dat er niet meer foto s van een 21 t bij waren. :D Maar het was weer zoals gewoonlijk een heel gezllige boel.
marco

heb het filmpie ook al gezien ,net ff bij moontje op de cola geweest :D :D ,toff stekkie heeft die meid :wink: ,het is best een leuk filmpie alleen het duurt zo fuking kort :evil: ,maar voor de rest de moeite waard om te kijken ,veel coole auto's op een rij,

greetz marco

ps ik heb de band nu en ik ga hem nog heel vaak kijken vandaag en morgen :D :D :D :p :p :p
Patrick L.

Hey, dat filmpke wil ik ook wel eens zien, als ik in de buurt ben pik ik em ff op :wink:
gille
Contacteer:

Moontje Mégane Coupé schreef:De film heb ik gisteravond gekeken... Was echt leuk.. En Patrick, geen gezeur dat er geen 21 TURBO opstaat hé... Want die staat er meerdere malen op... !!!!!!!!!!!! :evil: :p
staat de mijne er ook op Moontje??????????????????????????
marco

ja gille die van jouw staat ook ff op film :D
Rob

Net ff Ollie zijn banden omgewisseld. Ik wist niet dat het zo lang duurde.
Die van de LM velgen naar zijn clio S velgen.
nu alleen maar hopen dat de loodjes erop blijven he Ollie :wink: :lol:

Hoe is de film? Sta ik er eigenlijk ook op?
marco

heel ff met de rug naar de cam :D
Riël
Über-Spammer

Maar goed ook hoeft dat al niet geknipt te worden :D

grapje rob :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ollie

Ik wil die film ook wel zien!! Wanneer kan ik van wie een kopietje lenen??

Rob, nog hartstikke bedankt voor het omleggen van de bandjes, gezellige trip naar Belgie :wink: Begrijp nu weer een beetje meer Saturn en Gille taal :p
En dat is inderdaad meer werk dan ik had gedacht, vooral als je ook nog eens de band verkeerd om monteert, maar dat was er gelukkig maar 1 :D
Patrick

zeg mannen(en dame)is het misschien mogelijk om op tnm tijdig aanwezig te zijn,het is namelijk vervelend voor diegene die er wel om 8 uur zijn om zolang te w8ten,laatste 2 keren hebben marco en ik een half uur zitten wachten.
Laatst gewijzigd door Patrick op ma 11 nov 2002 18:20, 5 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

Alla 'k zal 't proberen! :)
Rob

Riël schreef:Alla 'k zal 't proberen! :)
Begin dan maar alvast om 7 uur met het starten van je "Rode duivel" :wink: :lol:

just kiddin'
Patrick

Laatst gewijzigd door Patrick op ma 11 nov 2002 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
gille
Contacteer:

he limburgers waarom komen jullie nie eensop zaterdag namiddag,kan ik beter aanwezig zijn ,en ik vermoed nog vele anderen van BELGIE.
tis maar een vraag dus nie begint te zeuren he
Patrick

is een goed idee om ook es op een zaterdag te komen,denk ik.
misschien dat er voor veel mensen wel een plekje vrij voor te maken valt,ik zou het wel es leuk vinden zaterdags,rond een uurtje of 18.30 of 19.00.
wie nog meer,laat het eens weten,we kunne het es een keertje doen he,
groeten pat.
gille
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef:is een goed idee om ook es op een zaterdag te komen,denk ik.
misschien dat er voor veel mensen wel een plekje vrij voor te maken valt,ik zou het wel es leuk vinden zaterdags,rond een uurtje of 18.30 of 19.00.
wie nog meer,laat het eens weten,we kunne het es een keertje doen he,
groeten pat.
zeg man maar op dat uur is het donker,dus vroeger zou beter zijn ,kunnenwe die bakjes nog eens keuren en wie wet wat knutselen aan je auto
Patrick L.

mmm, zaterdag zie ik persoonlijk niet zo zitten, dan heb ik meestal van alles te doen, of ik werk. Maar ff wat anders,mischien eens interessant om op een andere plek te meeten, ter afwisseling. Veranderen van spijs kan ook geen kwaad, er is hier op het terrein van het parkstad/Roda stadion een Burger King bij gekomen, en die is veeel lekkerder als de Mac :D :wink:
Dus mischien eens leuk om daar op donderdag af te spreken, er is ook een hele grote parkeerplaats voor al onze auto`s :p
gille
Contacteer:

Patrick L. schreef:mmm, zaterdag zie ik persoonlijk niet zo zitten, dan heb ik meestal van alles te doen, of ik werk. Maar ff wat anders,mischien eens interessant om op een andere plek te meeten, ter afwisseling. Veranderen van spijs kan ook geen kwaad, er is hier op het terrein van het parkstad/Roda stadion een Burger King bij gekomen, en die is veeel lekkerder als de Mac :D :wink:
Dus mischien eens leuk om daar op donderdag af te spreken, er is ook een hele grote parkeerplaats voor al onze auto`s :p
is wat aanpassen voor iedereen,ik kan donderdag's ook moeilijk maar probeer toch,dus water bij de wijn is soms ook wel lekker. :wink:
Ruud

De zaterdag lijkt me wel een goed idee :D . Heb het liever wel wat later , is der geen park plaats met heel veel lampen en een verwarming voor de winter. :lol: :lol: .
Rob

Zaterdag?
In plaats van donderdag of ernaast/afwisselend?
Want zaterdag komt mij heel slecht uit, in tegenstelling tot donderdag. of het moet na 7 uur zijn
Rob

Patrick L. schreef:Burger King
Burger King???? :p
Wat doen we dan nog bij de Wackdonalds ?
Patrick

mensen is een idee voor een keer,daarbij rob heb ik al aangegeven dat het om een uurtje of 19,dat is dus 7 uur!!!zou moeten kunnen zijn.
deze vraag is gesteld daar ook anderen wel es erbij willen zijn vanaf het begin die verder moeten rijden.
mij maakt het geen flikker uit waar we staan.
en of er warmte lampen ofzo zijn is ook niet relevant daar we elkaars auto nu onderhand wel kennen,en dan is het binnen veel gezelliger en warmer.
maar ik had zoiets van erbij,dus tnm donderdag moet sowiso blijven vindt ik,daar is het mee begonnen en dat moet zo blijven.
maar is zeker geen probleem om eens te switchen naar burgerking,ten minste voor mij niet,ik hou wel van afwisseling.
we moeten het gewoon leuk en gezellig houden en daar kan wat afwisseling geen kwaad.
groeten pat.
gille
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef:mensen is een idee voor een keer,daarbij rob heb ik al aangegeven dat het om een uurtje of 19,dat is dus 7 uur!!!zou moeten kunnen zijn.
deze vraag is gesteld daar ook anderen wel es erbij willen zijn vanaf het begin die verder moeten rijden.
mij maakt het geen flikker uit waar we staan.
en of er warmte lampen ofzo zijn is ook niet relevant daar we elkaars auto nu onderhand wel kennen,en dan is het binnen veel gezelliger en warmer.
maar ik had zoiets van erbij,dus tnm donderdag moet sowiso blijven vindt ik,daar is het mee begonnen en dat moet zo blijven.
maar is zeker geen probleem om eens te switchen naar burgerking,ten minste voor mij niet,ik hou wel van afwisseling.
we moeten het gewoon leuk en gezellig houden en daar kan wat afwisseling geen kwaad.
groeten pat.
thanks gozer,voor de back up
Patrick

gille (mountainbike) schreef:quote]thanks gozer,voor de back up

welcom boy :wink: 8)
Riël
Über-Spammer

Afwisseling is ok, maar op zaterdag werk ik dus kan ik er niet bij zijn. Over het op tijd komen, ik kom vrijwel altijd om 20:00u mits ik vervoer heb, heb vroeger ook vaker daar wat gestaan (samen met ollie es een keer bijv.) en heb er zelf niet zoveel problemen mee. Kan best dat 20u me net ff slecht uitkomt met school en dergelijke. Ben ik later laat ik het wel weten. Daarom zal ik het elke keer proberen, maar wat niet is, is niet. Okee?

Groeten!
Ollie

Zaterdag...mmm...dan zou ik nooit kunnen! Ben altijd de gehele dag aan het werken :(
Over het op tijd komen...tja...het kan altijd voor een ieder van ons een keertje uitlopen en soms komt er iets anders tussen, waarvan je niet iedereen tijdig op de hoogte kunt brengen.
In principe heb je gelijk, 20.00 uur is 20.00 uur. Maar we komen toch voor de fun, of niet? Als dan iemand eens wat later is, zonder dat we er vanaf weten, dat moet dat toch kunnen. Het belangrijkste is toch dat we er zijn?!
We kletsen er donderdag wel effe verder over, om een uur of 21.00, als iedereen er is :D :wink: :D (jaja, flauw hoor!)
Komt wel goed allemaal...toch!?
marco

ja VAST WEL ollie :D ,he maare dat idee over die burger king vindt ik wel vreed hoor,ik heb nog nooit bij die tent gegeten enne ik wil wel proeven,kunnen we nu donderdag dan niet afspreken bij de burger king??????????,hebben we al afwisseling :D

greetz marco
Ollie

Zal inderdaad VAST WEL lekker zijn bij de burger king...een lekker dubbele Whopper (ofhoeheetdatdaar!). Ik ben voor :p
marco

oke dat is al een tweede stem voor donderdag naar de burger king te gaan :D , trouwens waar ligt dat ding ergens ,parkstad ??????? voetbal stadion?????
gille
Contacteer:

marco schreef:ja VAST WEL ollie :D ,he maare dat idee over die burger king vindt ik wel vreed hoor,ik heb nog nooit bij die tent gegeten enne ik wil wel proeven,kunnen we nu donderdag dan niet afspreken bij de burger king??????????,hebben we al afwisseling :D

greetz marco
waarom nie ineens zaterdag daar afspreken,kan ik zeker nog komen donderdag is me de eerst volgende weken heel moeilijk
Gesloten