enne, scooter ook al vastgelopen??Rob (R5B) schreef:ik ben er ook! Alleen wel met de fiets![]()
![]()
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
-
- Contacteer:
Was weer erg gezellig vanavond... Niet erg druk, maar wél gezellig... Hoofdonderwerp was toch wel afgelopen zondag.. De WERELDMEETING !!!!!!
En Rob ?? Gaat je 5-je nu weg of niet ??

En Rob ?? Gaat je 5-je nu weg of niet ??
-
- Contacteer:
De film heb ik gisteravond gekeken... Was echt leuk.. En Patrick, geen gezeur dat er geen 21 TURBO opstaat hé... Want die staat er meerdere malen op... !!!!!!!!!!!!

He Mannen (en moontje
), heb het gisteren niet gehaald....andere verplichtingen liepen een beetje uit!
Was het een beetje gezellig? Heb ik het weer gemist om effe lekker te kletsen over afgelopen zondag, balen man! Volgende week beter, das zeker...
Hoe is de film geworden nu uiteindelijk dan, wie heeft hem al gezien? Ben razend benieuwd!!!

Was het een beetje gezellig? Heb ik het weer gemist om effe lekker te kletsen over afgelopen zondag, balen man! Volgende week beter, das zeker...
Hoe is de film geworden nu uiteindelijk dan, wie heeft hem al gezien? Ben razend benieuwd!!!
ja de film hebben we nog niet kunnen zien. we hebben een mooi staaltje acteerwerk tentoongesteld gekregen vazn onze beste pat. hij was een beetje pist off dat er niet meer foto s van een 21 t bij waren.
Maar het was weer zoals gewoonlijk een heel gezllige boel.

heb het filmpie ook al gezien ,net ff bij moontje op de cola geweest
,toff stekkie heeft die meid
,het is best een leuk filmpie alleen het duurt zo fuking kort
,maar voor de rest de moeite waard om te kijken ,veel coole auto's op een rij,
greetz marco
ps ik heb de band nu en ik ga hem nog heel vaak kijken vandaag en morgen

greetz marco
ps ik heb de band nu en ik ga hem nog heel vaak kijken vandaag en morgen

-
Hey, dat filmpke wil ik ook wel eens zien, als ik in de buurt ben pik ik em ff op 
staat de mijne er ook op Moontje??????????????????????????Moontje Mégane Coupé schreef:De film heb ik gisteravond gekeken... Was echt leuk.. En Patrick, geen gezeur dat er geen 21 TURBO opstaat hé... Want die staat er meerdere malen op... !!!!!!!!!!!!![]()
Net ff Ollie zijn banden omgewisseld. Ik wist niet dat het zo lang duurde.
Die van de LM velgen naar zijn clio S velgen.
nu alleen maar hopen dat de loodjes erop blijven he Ollie
Hoe is de film? Sta ik er eigenlijk ook op?
Die van de LM velgen naar zijn clio S velgen.
nu alleen maar hopen dat de loodjes erop blijven he Ollie

Hoe is de film? Sta ik er eigenlijk ook op?
Maar goed ook hoeft dat al niet geknipt te worden 
grapje rob

grapje rob

Ik wil die film ook wel zien!! Wanneer kan ik van wie een kopietje lenen??
Rob, nog hartstikke bedankt voor het omleggen van de bandjes, gezellige trip naar Belgie
Begrijp nu weer een beetje meer Saturn en Gille taal 
En dat is inderdaad meer werk dan ik had gedacht, vooral als je ook nog eens de band verkeerd om monteert, maar dat was er gelukkig maar 1
Rob, nog hartstikke bedankt voor het omleggen van de bandjes, gezellige trip naar Belgie

En dat is inderdaad meer werk dan ik had gedacht, vooral als je ook nog eens de band verkeerd om monteert, maar dat was er gelukkig maar 1

zeg mannen(en dame)is het misschien mogelijk om op tnm tijdig aanwezig te zijn,het is namelijk vervelend voor diegene die er wel om 8 uur zijn om zolang te w8ten,laatste 2 keren hebben marco en ik een half uur zitten wachten.
Laatst gewijzigd door Patrick op ma 11 nov 2002 18:20, 5 keer totaal gewijzigd.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Alla 'k zal 't proberen! 

he limburgers waarom komen jullie nie eensop zaterdag namiddag,kan ik beter aanwezig zijn ,en ik vermoed nog vele anderen van BELGIE.
tis maar een vraag dus nie begint te zeuren he
tis maar een vraag dus nie begint te zeuren he
is een goed idee om ook es op een zaterdag te komen,denk ik.
misschien dat er voor veel mensen wel een plekje vrij voor te maken valt,ik zou het wel es leuk vinden zaterdags,rond een uurtje of 18.30 of 19.00.
wie nog meer,laat het eens weten,we kunne het es een keertje doen he,
groeten pat.
misschien dat er voor veel mensen wel een plekje vrij voor te maken valt,ik zou het wel es leuk vinden zaterdags,rond een uurtje of 18.30 of 19.00.
groeten pat.
zeg man maar op dat uur is het donker,dus vroeger zou beter zijn ,kunnenwe die bakjes nog eens keuren en wie wet wat knutselen aan je autopatrick 21TURBO schreef:is een goed idee om ook es op een zaterdag te komen,denk ik.
groeten pat.
-
mmm, zaterdag zie ik persoonlijk niet zo zitten, dan heb ik meestal van alles te doen, of ik werk. Maar ff wat anders,mischien eens interessant om op een andere plek te meeten, ter afwisseling. Veranderen van spijs kan ook geen kwaad, er is hier op het terrein van het parkstad/Roda stadion een Burger King bij gekomen, en die is veeel lekkerder als de Mac
Dus mischien eens leuk om daar op donderdag af te spreken, er is ook een hele grote parkeerplaats voor al onze auto`s

Dus mischien eens leuk om daar op donderdag af te spreken, er is ook een hele grote parkeerplaats voor al onze auto`s

is wat aanpassen voor iedereen,ik kan donderdag's ook moeilijk maar probeer toch,dus water bij de wijn is soms ook wel lekker.Patrick L. schreef:mmm, zaterdag zie ik persoonlijk niet zo zitten, dan heb ik meestal van alles te doen, of ik werk. Maar ff wat anders,mischien eens interessant om op een andere plek te meeten, ter afwisseling. Veranderen van spijs kan ook geen kwaad, er is hier op het terrein van het parkstad/Roda stadion een Burger King bij gekomen, en die is veeel lekkerder als de Mac![]()
![]()
mensen is een idee voor een keer,daarbij rob heb ik al aangegeven dat het om een uurtje of 19,dat is dus 7 uur!!!zou moeten kunnen zijn.
deze vraag is gesteld daar ook anderen wel es erbij willen zijn vanaf het begin die verder moeten rijden.
mij maakt het geen flikker uit waar we staan.
en of er warmte lampen ofzo zijn is ook niet relevant daar we elkaars auto nu onderhand wel kennen,en dan is het binnen veel gezelliger en warmer.
maar ik had zoiets van erbij,dus tnm donderdag moet sowiso blijven vindt ik,daar is het mee begonnen en dat moet zo blijven.
maar is zeker geen probleem om eens te switchen naar burgerking,ten minste voor mij niet,ik hou wel van afwisseling.
we moeten het gewoon leuk en gezellig houden en daar kan wat afwisseling geen kwaad.
groeten pat.
deze vraag is gesteld daar ook anderen wel es erbij willen zijn vanaf het begin die verder moeten rijden.
en of er warmte lampen ofzo zijn is ook niet relevant daar we elkaars auto nu onderhand wel kennen,en dan is het binnen veel gezelliger en warmer.
maar ik had zoiets van erbij,dus tnm donderdag moet sowiso blijven vindt ik,daar is het mee begonnen en dat moet zo blijven.
maar is zeker geen probleem om eens te switchen naar burgerking,ten minste voor mij niet,ik hou wel van afwisseling.
we moeten het gewoon leuk en gezellig houden en daar kan wat afwisseling geen kwaad.
groeten pat.
thanks gozer,voor de back uppatrick 21TURBO schreef:mensen is een idee voor een keer,daarbij rob heb ik al aangegeven dat het om een uurtje of 19,dat is dus 7 uur!!!zou moeten kunnen zijn.
groeten pat.
Afwisseling is ok, maar op zaterdag werk ik dus kan ik er niet bij zijn. Over het op tijd komen, ik kom vrijwel altijd om 20:00u mits ik vervoer heb, heb vroeger ook vaker daar wat gestaan (samen met ollie es een keer bijv.) en heb er zelf niet zoveel problemen mee. Kan best dat 20u me net ff slecht uitkomt met school en dergelijke. Ben ik later laat ik het wel weten. Daarom zal ik het elke keer proberen, maar wat niet is, is niet. Okee?
Groeten!
Groeten!
Zaterdag...mmm...dan zou ik nooit kunnen! Ben altijd de gehele dag aan het werken
Over het op tijd komen...tja...het kan altijd voor een ieder van ons een keertje uitlopen en soms komt er iets anders tussen, waarvan je niet iedereen tijdig op de hoogte kunt brengen.
In principe heb je gelijk, 20.00 uur is 20.00 uur. Maar we komen toch voor de fun, of niet? Als dan iemand eens wat later is, zonder dat we er vanaf weten, dat moet dat toch kunnen. Het belangrijkste is toch dat we er zijn?!
We kletsen er donderdag wel effe verder over, om een uur of 21.00, als iedereen er is
(jaja, flauw hoor!)
Komt wel goed allemaal...toch!?

Over het op tijd komen...tja...het kan altijd voor een ieder van ons een keertje uitlopen en soms komt er iets anders tussen, waarvan je niet iedereen tijdig op de hoogte kunt brengen.
In principe heb je gelijk, 20.00 uur is 20.00 uur. Maar we komen toch voor de fun, of niet? Als dan iemand eens wat later is, zonder dat we er vanaf weten, dat moet dat toch kunnen. Het belangrijkste is toch dat we er zijn?!
We kletsen er donderdag wel effe verder over, om een uur of 21.00, als iedereen er is

Komt wel goed allemaal...toch!?
ja VAST WEL ollie
,he maare dat idee over die burger king vindt ik wel vreed hoor,ik heb nog nooit bij die tent gegeten enne ik wil wel proeven,kunnen we nu donderdag dan niet afspreken bij de burger king??????????,hebben we al afwisseling
greetz marco

greetz marco
waarom nie ineens zaterdag daar afspreken,kan ik zeker nog komen donderdag is me de eerst volgende weken heel moeilijkmarco schreef:ja VAST WEL ollie,he maare dat idee over die burger king vindt ik wel vreed hoor,ik heb nog nooit bij die tent gegeten enne ik wil wel proeven,kunnen we nu donderdag dan niet afspreken bij de burger king??????????,hebben we al afwisseling
![]()
greetz marco