Volgende keer moet je hem toch attenderen op de club want hij was wel geintresseerd

je had toch niet afgeremd hé om even rustig naar die GTT te kunnen kijken??Tijn schreef:Zaterdagmiddag bij de golden tulip rally: 5GTTurbo fase 1, alpine blauw, bij de stopfinish van KP 17 "Schouten Zeefdruk". Leek een mistlamp te missen.
Verder in Hellendoorn op de weg vanuit Nijverdal een grijze phase 2 GTT en een paar Clio's
Euhh, nee...Floris schreef:Vanochtend op het Prins-Clausplein Den Haag/Voorburg,
ongeveer rond 7:35 uur
Een blauwe GTT met zilveren GT TURBO letters...
Volgens mij was het Goof!![]()
Zo jij bent verdwaalt PaulPloegah schreef:zaterdag in St Jacobiparochie (je komt nog eens ergens met de clio)
een creme witte GTT phase 2, vind het toch wel leuk om te weten of het iemand van de club was.
spir@l schreef:Vandaag in Purmerend.
Bij de Praxis.
Een witte gtt zonder grill.(pI of II zag ik nie...)
Wie oh wie van de p'enders??
mazzl.
Dat was Menno, die moest in de bieb zijn (zie andere topic). En jah Menno is nu de eigenaar van de 21TQ...Martijn G (Turbo) schreef:Gespot in Arnhem bij de HTS-Autotechniek. Volgens mij die 21 Turbo Quadra van Roy. Of heeft hij deze niet meer??
Deze dus:
[img]http://www.auto-extreme.com/nl/gallery/ ... hp?id=9433[/img]
standaard uitlaat of dikke pijp? dikke pijp dan was ik het...Floris schreef:Zojuist gespot in Den Haag/Voorburg nabij Prins Clausplein: een Gele Renault Megane Coupe, zag er goed uit, uiteraard wel standaard.
Van de RMCC hadden ze een meeting vandaag.Turbo-Peer schreef:Vandaag rond 17.35 op de weg van Veghel naar Heeswijk een stuk of ACHT Megane Coupé's.
En een paar daarvan hadden een erg sportief geluidje!!![]()
![]()
Even daarvoor zag ik ze al bij m'n werk voorbij rijden.
Tochtje van de RMCC??
klopt dat zijn er een paar van ons geweest, in totaal waren zijn er zeker 35 coupe's/cabrio's bij mcc sport in Veghel geweest de middag en daarna gingen er nog wat mensen door naar de Mac vermoedelijk die 8Chris schreef:Van de RMCC hadden ze een meeting vandaag.Turbo-Peer schreef:Vandaag rond 17.35 op de weg van Veghel naar Heeswijk een stuk of ACHT Megane Coupé's.
En een paar daarvan hadden een erg sportief geluidje!!![]()
![]()
Even daarvoor zag ik ze al bij m'n werk voorbij rijden.
Tochtje van de RMCC??