Pics de espace

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik hoop niet dat ik nu ruzie hier krijg maar ik vind het echt een AFSCHUWELIJK ding :( waar gaat dat heen met renault :evil:

verzin een nieuwe 5gtt lijn ofzo daar in Frankrijk das beter dan deze onzin
-Ray-
Contacteer:

ik las laatst in een blad bij de kapper dat tegenwoordig de autoos bewust zo worden gemaakt dat mensen er naar leren kijken en het gaan waarderen hoe de auto eruit ziet. als het een 13 in dozijn auto is zien ze m niet staan, na een tijd wen je eraan en is ie weer "normaal". voorbeeld werd gegeven de nieuwe BMW 7 serie en de nieuwe mégane.

maar ik vind dit ook niks, sorrie. :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Riël
Über-Spammer

Ik vind 'm weer prachtig... Renault ga zo door! Ze hebben nu een hendige lijn modellen met een hele eigen strakke lijn. Misschien beetje te vroeg voor de doorsnee mens, maar ik zie het mooie er wel in! Sjiek man.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Peter @ Malta
Contacteer:

Ik heb twee versies in het echt gezien, waaronder de 3.0 dCi Grand Espace met volledig glazen dak en leren bekleding.

Ik vind het een prachtige auto, echt ontzettend mooi. Als ik ergens 56.000 euro had liggen, zou ik hem zo kopen. :)

Smaken verschillen en misschien hou je niet zo van MPV's, maar op deze foto's komt hij niet goed uit de verf. In het echt is hij veel mooier.

Ik denk dat de nieuwe Scénic (J84) meer binnen mijn budget zal vallen. Daar ben ik dan ook zeer benieuwd naar.

Maar om met een Espace over de Franse of Italiaanse snelwegen te zoeven... mjam!

- Peter
Anonymous

-Ray- schreef:ik las laatst in een blad bij de kapper...
Wat moet jij nou weer bij de kapper ?? Het is al zo kort :lol:

Maik (WOOFER)
Über-Spammer

sorry vind hem niet mooi..

behalve vet getuned dan :D
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Een goede reden om de Espace te gebruiken voor de volgende Photoshop competitie. Zullen we eens kijken hoe mooi hij er uit komt te zien!! :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ivar

Ik heb hem al in het echt gezien en het is echt een mooie auto geworden, vooral het dash board en de bediening van de Airco
Stefijn

[img]http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/ ... 847017.jpg[/img]

Het eerste wat ik dacht: Hyundai Athos.

Tis weer niks, ik deel de negatieve meningen wederom, Renault maakt geen mooie auto's meer, de huidige laguna was echt de laatste.

En die BMW 7 is ook een afschuwelijke auto, totaal niet in balans met die rare achterkant. Als ik een 7 reed (vorig model) dan stapte ik nu ZEKER over naar Audi....Die S8, dát is mooi, sportief en chique tegelijk.
jeroen.k

Vindt het jammer dat ze voor alle modellen nu dezelfde looks gebruiken. Zelfde soort kont, zelfde koplampen,etc, etc. eerder hadden ze echt verschillende modellen en dat maakte Renault nu juist zo interessant. Kijk naar de 5, de 19 (phase1), de 11, echt compleet verschillende auto's. Kijk bijvoorbeeld naar de 19 phase2 en de clio ph1+2 ook echtcompleet verschillend. Nu is alleen de twingo nog maar een lekkere afwijker. Alleen zou ik wel zeggen...de twingo was ook zo'n raar model dat er in het begin eigenlijk maar vreemd uitzag, maar Mercedes (A-klasse en smart) en Deawoo (Matiz) hebben het toch mooi na geaapt (en met suc6 voor alle 3).

Conclusie ik vondt de vorige Espace 10 keer mooier en vindt het jammer dat de modellen allemaal zo op elkaar lijken, maar lelijk, nee...het is gewoon compleet anders en daarom wennen.
Bart V

Voorkant is best wel aardig, maar die achterkant is afgrijselijk, ziet er gewoon niet uit.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Ik vind dat de renault in de richting gaat van spacie auto's maar dit doen ze ook om met de tijd meet te gaan maar ik vind het toch zonde je ziet geen mooi strakke modellen meer alleen maar gekke achter kanten.

Maar ik denk ook dat het een stukje wennen is :wink:
Bart V

PATBAD schreef:Ik vind dat de renault in de richting gaat van spacie auto's maar dit doen ze ook om met de tijd meet te gaan maar ik vind het toch zonde je ziet geen mooi strakke modellen meer alleen maar gekke achter kanten.

tuurlijk is het wennen, mooi zal ik het ook niet vinden, maar dit soort auto's kun je van andere merken ook wel gaan verwachten als renault succesvol word. Wat mij betreft beter, want dat is beter dan al die saaie opels, nissans en golfjes die nu het dagelijkse straatbeeld vormen.
Haas
Car: Megane RS

les nouveau renault... :-* :( :-* :( :-* :( :-*
Peter @ Malta
Contacteer:

PATBAD schreef:Ik vind dat de renault in de richting gaat van spacie auto's maar dit doen ze ook om met de tijd meet te gaan maar ik vind het toch zonde je ziet geen mooi strakke modellen meer alleen maar gekke achter kanten.

Hmmm, daar zit wat in. Al denk ik zelf dat de nieuwe, opvallende modellen met uitzondering van de Mégane allemaal grote comfortabele auto's zijn en dan denk je toch al snel aan een ruimte-auto. Mijn eigen Scénic is voor een auto van die prijsklasse en grootte al behoorlijk comfortabel. En een ruimte-auto is gewoon erg praktisch, in ieder geval een stuk praktischer dan een vliegdekschip-formaat limousine van Duits fabrikaat.

Aan de andere kant, nou hebben ze het 'Ellypse' concept (ruimte-auto maatje Clio). Het kan ook zijn dat ze een ruimte-auto in iedere klasse willen hebben.

Toch denk ik dat ze zeker kleine en middenklasse auto's blijven produceren, ook de sportievere uitvoeringen. Ik vermoed zelf dat een toekomstige coupé, cabrio of combinatie daarvan de herkenbare voorkant heeft met rechte lichten en grille en een ietwat minder praktische en meer oogstrelende achterkant.

Maar aangezien ik van ruimte-auto's houd (in andermans auto krijg ik bijna claustrofobie :) ) interesseert me dat wat minder. :lol:

Ik wil een Koleos. :p

- Peter
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

De nieuwe modellenvind ik ook vreemd, maar dat heb ik van meerdere modellen gevonden. Als je er vaker een tegenkomt dan went het vanzelf.
Ik vind wel dat Renault hiermee de enigste is die gewoon echt een "andere" auto op de markt durft te zetten. Gewaagd, maar misschien toch ook wel weer succesvol. Want veel mensen zoeken tegenwoordig toch een auto die iets aparts heeft.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Stefijn

Martijn G (Turbo) schreef: Ik vind wel dat Renault hiermee de enigste is die gewoon echt een "andere" auto op de markt durft te zetten. Gewaagd, maar misschien toch ook wel weer succesvol. Want veel mensen zoeken tegenwoordig toch een auto die iets aparts heeft.
Fiat multipla? Lancia Thesis? ETc. etc etc

[img]http://www.autoweek.nl/cbimages/lancia/thes11_c.jpg[/img]

Renault is zeer zéker niet de enigste, en ook niet de eerste, die gedurfde auto's op de markt zet.
Maar ja, of gedurft ook altijd geliefd is...denk het niet.
In de kleine en middenklasse scoor je niet met gedurfde dingen. Daarom staat Opel al zo lang bovenaan :) jammer genoeg
Peter @ Malta
Contacteer:

Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat Renault een relatief klein deel van het kleine-middenklassersegment heeft, dat de nieuwe Mégane er nogal extravagant uitziet.

Als je naar de nieuwe Espace en Scénic kijkt, dan lijken die nogal op de vorige modellen. Renault speelt hier op veilig, aangezien ze veruit marktleider zijn.

't Is een typisch Frans design. Nou ik er naar kijk, zie ik zekere overeenkomsten met een TGV (!). Zoiets als de Italiaanse hogesnelheidstrein die ontworpen is door Pininfarina: bij Italianen zie je de zachte, vloeiende vormen, terwijl de Fransen eerder naar het extreme neigen.

Dus volgens mij richten ze zich met de nieuwe Mégane op diegenen die een heel goede auto willen hebben en het ontwerp wel leuk vinden, vooral ook op de thuismarkt Frankrijk. Zoiets van "Kijk mij eens in mijn Renault".

En als je het maar niks vind, kun je nog altijd Opel gaan rijden. :)

- Peter
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ik vind het wederom weer een mooie productie van Renault... Tenminste een merk dat een gewaagd uiterlijk durft te geven...

Hij doet me qua voorkant denken aan de nieuwe Clio, en inderdaad de nieuwe Mégane... De foto's van de nieuwe Scénic zijn ook errug mooi... Stonden enkele weken geleden in de Autoweek...

RENAULT, GA ZO DOOR... LOAT GOAN, LOAT GOAN... >-) >-)

Ennuh, zoals wel weer duidelijk is... Smaken verschillen hé... :)
Anonymous

Hij is echt niet mooi het lijkt wel of alle auto's dezelfde vormen gaan krijgen ,niet leuk meer :-*
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

fabio schreef:Hij is echt niet mooi het lijkt wel of alle auto's dezelfde vormen gaan krijgen ,niet leuk meer :-*

Alle auto's dezelfde vormen ???? Hahahahaha.... Sorry hoor, maar dan zou ik maar eens langs de opticien gaan... 8)
Vos

Ik vind uhm apart! Het is ff wennen maar ik denk dat ik hem vanzelf mooi ga vinden! :)
Clio 16v.....
bruno @af
Contacteer:

Heb 14 oktober een proefrit gepland met de 2.0 Turbo (163pk) en de 3.5 V6 (240pk) 8) Even een 20" er op en de rest went vanzelf :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

bruno (ataf) schreef:Heb 14 oktober een proefrit gepland met de 2.0 Turbo (163pk) en de 3.5 V6 (240pk) 8) Even een 20" er op en de rest went vanzelf :)
Okeej laat effe horen hoe het was dan???
jef

jaja 4oktober is hij te koop bij renault van Marwijk
Remco_Rs
Contacteer:

jaja wij hebben hem nu ook in de showroom 3.0dci... :D gave bak hoor en het rijdt ook super trouwens
Anonymous

Ik vind het een fanatische bak! :) Vandaag reed ik in Amsterdam (was in de buurt bij Renault Amsterdam)en ik zag er wel 6 rijden.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Morgen moet ik toch naar Kerres, kan ik eens effe informeren wanneer ze hem in de showroom krijgen.. (of is ie er al ??)... Maarre, mooi bakkie, daar blijf ik toch bij... :) :)
Vos

Mooie bak man! :D
Clio 16v.....
Plaats reactie