Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Met de microbe bedoel ik natuurlijk de renault microbepatrick 21TURBO schreef:wat te hell is een microbe??saturn schreef:Het was idd best (hendig) leuk. Voor mij was het pas de 2de keer dat ik erbij was maar als de microbe bijt, tja wat doe je er dan nog aan.
maarre het was idd hendig leukleuk gille dat je toch gekomen was van zover zo laat man,en fijn dat je het ff met marco hebt geregld echt top
![]()
en pat jammer dat je er pas zolaat kon zijn jongen.
verders een leuke avond

oh ja nog effe vergeten ik heb dus die rsi bak en nu was ik aan het neuzen en nu blijkt dat de bak identiek is aan de GTE alleen is de eindvertraging iets korter moest ik net hebben
. Dus luitjes tot donderdag maar weer he.

kom je dan met de GTE?saturn schreef:oh ja nog effe vergeten ik heb dus die rsi bak en nu was ik aan het neuzen en nu blijkt dat de bak identiek is aan de GTE alleen is de eindvertraging iets korter moest ik net hebben![]()
gille (mountainbike) schreef:kom je dan met de GTE?saturn schreef:oh ja nog effe vergeten ik heb dus die rsi bak en nu was ik aan het neuzen en nu blijkt dat de bak identiek is aan de GTE alleen is de eindvertraging iets korter moest ik net hebben![]()

'saturn schreef:oh ja nog effe vergeten ik heb dus die rsi bak en nu was ik aan het neuzen en nu blijkt dat de bak identiek is aan de GTE alleen is de eindvertraging iets korter moest ik net hebben![]()
Ja maar die is al niet zo lang hoor! Maar zo, kort is beter! Ik merk het wel, veel succes met dat papierwerk.
Was een leuke rit trouwens hé ... mijn vrijdag:
opgehaald door saturn
aankomst rdw elsloo; blijkt gesloten, rdw gebeld, dichtsbijzijnde is venlo. Naar venlo gereden. Platen niet bij me (hadden ze niet gezegd aan de telefoon

Hoop dat jij er ook uitkomt met de papieren!
Om 13u was ik terug, en om 14.30u vertrokken we richting Rotterdam voor de gtt op te halen. Lekker, om 18.30 waren we daar. File file file grr

Improve heeft de pakking geleverd maar ik was er dus niet en ligt hij op 't postkantoor. Ik hoop dat ik hem morgen krijg, dan loopt ie misschien dit weekend al... anders wordt het in de loop van de week.
Mensen, tot donderdag maar weer,
Groeten!!!!

toch ff tussendoor

-
Succes met je GTT, kan niet wachten om em te zien 

Nee ben vandaag bezig geweest met rob's gtt, het blok ligt erin. Mijn pakking was er niet gisteren, dus wordt deze week knutselen.
Lekker weertje wah?!
Groete!
Lekker weertje wah?!
Groete!
-
- Contacteer:
Riël schreef:Nee ben vandaag bezig geweest met rob's gtt, het blok ligt erin. Mijn pakking was er niet gisteren, dus wordt deze week knutselen.
Lekker weertje wah?!
Groete!
Zekers een mooi weertje -->>

Wel kut dat je vandaag nog niks hebt kunnen doen aan je nieuwe aanwinst.. En komende week heb je zeker ook niej zo veel tijd, alleen 's avonds.. Das wel minder.. Maar ja.. Komt wel goed..
Komt zeker goed!
-
- Contacteer:
Rob aka hajong schreef:Tja het is keuzes maken in het leven
Ja.. Das waar..

ja rob dat denk je wel maar 't is dat ik toch nix beters te doen had en daarom was ik bij jou!!! 
Keuzes ... pfff...

Keuzes ... pfff...
daar goan ver weer !!
aserejé ja deje
dejebe tu dejebe
deseri iowa a mavy
an de bugui an de güidibidi
a sereje ja deje
dejebe tu dejebe
deseri iowa a mavy

aserejé ja deje
dejebe tu dejebe
deseri iowa a mavy
a sereje ja deje
dejebe tu dejebe
deseri iowa a mavy

Ik weet niet hoe ik dat dansje tiep ...
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
het was de bedoeling dat ik ook naar rob ging maar aangezien ik geen bericht heb gekregen wist ik niet waar ik moest zijn maar als het maar gelukt is rob daar gaat het om loopt hij nu ook al en riel moet jij nog aanhaal momenten hebben voor de kop heb even een boekje uit de garage mee genomen
-
- Contacteer:
Riël schreef:daar goan ver weer !!![]()
aserejé ja deje
dejebe tu dejebe
deseri iowa a mavy
a sereje ja deje
dejebe tu dejebe
deseri iowa a mavy
Whahahahahhaha.. hahahahahaah....hahahahaa...

-
Rijdt dat GTT-tje van Rob nu weer??
Zet je telefoon dan es aan ofzo, dat wil ook wel bevorderend werken! Nee kon maar 2 uurtjes werken, moest vroeg op me eigen werk zijn. Het blok ligt er in elk geval in, assen zitten goed. Rob kan het als het goed is alleen wel af nu, niet rob?wilco blue schreef:het was de bedoeling dat ik ook naar rob ging maar aangezien ik geen bericht heb gekregen wist ik niet waar ik moest zijn maar als het maar gelukt is rob daar gaat het om loopt hij nu ook al en riel moet jij nog aanhaal momenten hebben voor de kop heb even een boekje uit de garage mee genomen

-
foutje van mij dan ja ik was in eijsden op stap weet je en er zat iemand me de hele tijd te bellen dus heb ik maar de telefoon op stil gezet en later op de avond had ik 5 voicemail berichten dus ik wou slim zijn heb ik ze allemaal gewist nogmaals sorry stomme fout van mij
maar hoe ver ben je nu met hem?kan het misschien nog goed maken door een avond langs te komen zodat hij het donderdag weer doet 

Tja Wilco, het is je vergeven!
maar het blok zit erin, alleen nog maar alle slangen aansluiten, turbo, uitlaat, kop goed vastdraaien, radiator, dynamo, oliefilter, olie (bak+blok), kloelvloeistof, sensors, elektiek, carb, luchtfilter, eehhh dat was het wel zo'n beetje.
Dus zeg maar als je tijd hebt! (Ben nu alleen wel een beetje ziekig
)
maar het blok zit erin, alleen nog maar alle slangen aansluiten, turbo, uitlaat, kop goed vastdraaien, radiator, dynamo, oliefilter, olie (bak+blok), kloelvloeistof, sensors, elektiek, carb, luchtfilter, eehhh dat was het wel zo'n beetje.
Dus zeg maar als je tijd hebt! (Ben nu alleen wel een beetje ziekig

-
ik kan morgen na het werk moet dan wel even je adres weten en met een beetje geluk sta je donderdag weer met je 5 bij de mac o het is dan wel pas na half acht dat ik kan

-
als het goed is ben ik nu bezitter van blue sport velgen YES YES nu leef ik weer voor mijn auto bedank pat YES YEs

Zien we ze morgen? Trouwens, de gtt loopt nu, dus als alles meezit ben ik er morgen met 'm !!
Zie je dat ik mijne eerder af heb 

-
Ben benieuwd hoe ze zijn, nu nog de motorkap wawilco blue schreef:als het goed is ben ik nu bezitter van blue sport velgen YES YES nu leef ik weer voor mijn auto bedank pat YES YEs
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Goed bezig man, heb je toch wel snel gefixt hè. Al een stukkie wezen blazen? Of ff rustig aanRiël schreef:Zien we ze morgen? Trouwens, de gtt loopt nu, dus als alles meezit ben ik er morgen met 'm !!