Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Rob

Het was lekker druk! volgens mij was dit een record wat de donderdag avond betreft. Het was alleen drukker toen we naar maasmechelen zijn gegaan!
Anonymous

patrick 21TURBO schreef:
saturn schreef:Het was idd best (hendig) leuk. Voor mij was het pas de 2de keer dat ik erbij was maar als de microbe bijt, tja wat doe je er dan nog aan. :p
wat te hell is een microbe??
maarre het was idd hendig leuk :lol: leuk gille dat je toch gekomen was van zover zo laat man,en fijn dat je het ff met marco hebt geregld echt top :wink:
en pat jammer dat je er pas zolaat kon zijn jongen.
verders een leuke avond :wink:
Met de microbe bedoel ik natuurlijk de renault microbe :D
Anonymous

oh ja nog effe vergeten ik heb dus die rsi bak en nu was ik aan het neuzen en nu blijkt dat de bak identiek is aan de GTE alleen is de eindvertraging iets korter moest ik net hebben :D :D . Dus luitjes tot donderdag maar weer he.
gille
Contacteer:

saturn schreef:oh ja nog effe vergeten ik heb dus die rsi bak en nu was ik aan het neuzen en nu blijkt dat de bak identiek is aan de GTE alleen is de eindvertraging iets korter moest ik net hebben :D :D . Dus luitjes tot donderdag maar weer he.
kom je dan met de GTE?
Anonymous

gille (mountainbike) schreef:
saturn schreef:oh ja nog effe vergeten ik heb dus die rsi bak en nu was ik aan het neuzen en nu blijkt dat de bak identiek is aan de GTE alleen is de eindvertraging iets korter moest ik net hebben :D :D . Dus luitjes tot donderdag maar weer he.
kom je dan met de GTE?
:p nee dat denk ik niet de bak gaat er morgen onder maar ik moet nog een hele hoop papieren in orde maken. dus wordt het terug de 19
Riël
Über-Spammer

'

Ja maar die is al niet zo lang hoor! Maar zo, kort is beter! Ik merk het wel, veel succes met dat papierwerk.

Was een leuke rit trouwens hé ... mijn vrijdag:

opgehaald door saturn
aankomst rdw elsloo; blijkt gesloten, rdw gebeld, dichtsbijzijnde is venlo. Naar venlo gereden. Platen niet bij me (hadden ze niet gezegd aan de telefoon :evil: ) dus daar konden we nix. Moesten dus platen halen, maar geen zin om op en neer sittard-venlo weer te doen. Bij gwk kon het ook, uitvoeren. Dus wij naar maastricht. Vriend gebeld die kwam de platen brengen. Oke hehe eindelijk uitgevoerd die auto.

Hoop dat jij er ook uitkomt met de papieren!

Om 13u was ik terug, en om 14.30u vertrokken we richting Rotterdam voor de gtt op te halen. Lekker, om 18.30 waren we daar. File file file grr :evil: gtt opgeladen, weer naar huis, was om 22u en een paar files later ook eens thuis. Nog ff gewerkt tot nu en hehe eindelijk weer eens forum checken.

Improve heeft de pakking geleverd maar ik was er dus niet en ligt hij op 't postkantoor. Ik hoop dat ik hem morgen krijg, dan loopt ie misschien dit weekend al... anders wordt het in de loop van de week.

Mensen, tot donderdag maar weer,

Groeten!!!!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Riël
Über-Spammer

:D :D 1500 :D :D

toch ff tussendoor ;)
Patrick L.

Succes met je GTT, kan niet wachten om em te zien :p
Ollie

Heftig verslagje, Riël...maar je zult dus nu wel bezig zijn met de gtt met zo'n lekker weertje vandaag!? Koppakking nog kunnen afhalen zaterdag dan? En ook ik ben benieuwd aanstaande donderdag!!
Riël
Über-Spammer

Nee ben vandaag bezig geweest met rob's gtt, het blok ligt erin. Mijn pakking was er niet gisteren, dus wordt deze week knutselen.

Lekker weertje wah?!

Groete!
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Riël schreef:Nee ben vandaag bezig geweest met rob's gtt, het blok ligt erin. Mijn pakking was er niet gisteren, dus wordt deze week knutselen.

Lekker weertje wah?!

Groete!

Zekers een mooi weertje -->> 8)

Wel kut dat je vandaag nog niks hebt kunnen doen aan je nieuwe aanwinst.. En komende week heb je zeker ook niej zo veel tijd, alleen 's avonds.. Das wel minder.. Maar ja.. Komt wel goed.. :wink:
Riël
Über-Spammer

Komt zeker goed!
Rob

Tja het is keuzes maken in het leven :wink:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Rob aka hajong schreef:Tja het is keuzes maken in het leven :wink:

Ja.. Das waar.. :D
Riël
Über-Spammer

ja rob dat denk je wel maar 't is dat ik toch nix beters te doen had en daarom was ik bij jou!!! :D

Keuzes ... pfff...
Riël
Über-Spammer

daar goan ver weer !! :)

aserejé ja deje
dejebe tu dejebe
deseri iowa a mavy
an de bugui an de güidibidi
a sereje ja deje
dejebe tu dejebe
deseri iowa a mavy

:D
marco

:lol: :lol: :lol: :lol: mis alleen het dansje :p
Riël
Über-Spammer

Ik weet niet hoe ik dat dansje tiep ...
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

het was de bedoeling dat ik ook naar rob ging maar aangezien ik geen bericht heb gekregen wist ik niet waar ik moest zijn maar als het maar gelukt is rob daar gaat het om loopt hij nu ook al en riel moet jij nog aanhaal momenten hebben voor de kop heb even een boekje uit de garage mee genomen
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Riël schreef:daar goan ver weer !! :)

aserejé ja deje
dejebe tu dejebe
deseri iowa a mavy
a sereje ja deje
dejebe tu dejebe
deseri iowa a mavy

:D

Whahahahahhaha.. hahahahahaah....hahahahaa... :lol:
Patrick L.

Rijdt dat GTT-tje van Rob nu weer??
Riël
Über-Spammer

wilco blue schreef:het was de bedoeling dat ik ook naar rob ging maar aangezien ik geen bericht heb gekregen wist ik niet waar ik moest zijn maar als het maar gelukt is rob daar gaat het om loopt hij nu ook al en riel moet jij nog aanhaal momenten hebben voor de kop heb even een boekje uit de garage mee genomen
Zet je telefoon dan es aan ofzo, dat wil ook wel bevorderend werken! Nee kon maar 2 uurtjes werken, moest vroeg op me eigen werk zijn. Het blok ligt er in elk geval in, assen zitten goed. Rob kan het als het goed is alleen wel af nu, niet rob? :) succes en zorg dattie loopt donderdag!
Rob

de rest lukt wel!
En wilco,ik heb je za-avond zelfs nog op je voicemeel ingesproken (na de mooie aria van jou :lol: )
wilco blue

foutje van mij dan ja ik was in eijsden op stap weet je en er zat iemand me de hele tijd te bellen dus heb ik maar de telefoon op stil gezet en later op de avond had ik 5 voicemail berichten dus ik wou slim zijn heb ik ze allemaal gewist nogmaals sorry stomme fout van mij :wink: maar hoe ver ben je nu met hem?kan het misschien nog goed maken door een avond langs te komen zodat hij het donderdag weer doet :)
Rob

Tja Wilco, het is je vergeven!
maar het blok zit erin, alleen nog maar alle slangen aansluiten, turbo, uitlaat, kop goed vastdraaien, radiator, dynamo, oliefilter, olie (bak+blok), kloelvloeistof, sensors, elektiek, carb, luchtfilter, eehhh dat was het wel zo'n beetje.
Dus zeg maar als je tijd hebt! (Ben nu alleen wel een beetje ziekig :( )
wilco blue

ik kan morgen na het werk moet dan wel even je adres weten en met een beetje geluk sta je donderdag weer met je 5 bij de mac o het is dan wel pas na half acht dat ik kan
Rob

half 8?
Dan is het al bijna donker, en ik heb geen garage (lees: geen licht) duss... ik hoor het wel
Riël
Über-Spammer

:)
wilco blue

als het goed is ben ik nu bezitter van blue sport velgen YES YES nu leef ik weer voor mijn auto bedank pat YES YEs
:p :p :p :p :p
Riël
Über-Spammer

Zien we ze morgen? Trouwens, de gtt loopt nu, dus als alles meezit ben ik er morgen met 'm !!
Rob

IK zal mijn best doen om morgen ook weer eens met de GTT te komen , maar ik beloof niets. Zal wel weer de race laguna worden :(
Riël
Über-Spammer

Zie je dat ik mijne eerder af heb :)
Rob

jij hoefde ook niet zo veel te doen en je was niet ziek! :p
Patrick L.

wilco blue schreef:als het goed is ben ik nu bezitter van blue sport velgen YES YES nu leef ik weer voor mijn auto bedank pat YES YEs
:p :p :p :p :p
Ben benieuwd hoe ze zijn, nu nog de motorkap wa :wink:
Patrick L.

Riël schreef:Zien we ze morgen? Trouwens, de gtt loopt nu, dus als alles meezit ben ik er morgen met 'm !!
Goed bezig man, heb je toch wel snel gefixt hè. Al een stukkie wezen blazen? Of ff rustig aan :D
Gesloten