Maik's R5GT is Kort en het is niet eens mijn fout :( :(
-
- Über-Spammer
Jongens eind deze week weet ik wat mijn schade is..
Ik heb vandaag met de getuigen gepraat deze hebben het gehele verhaal van het ongeluk op papier gezet.
Hieruit blijkt dat de man in de F*rd Esk*rd achteruit aan het rijden was en wel in het midden van de weg.
Ook hebben de getuigen gezien dat ik geen kans had tot ontwijken van het voortuig.
op het moment van de aanrijding reed die vent achteruit..
Tot dusver.. sta ik nog steeds in mijn recht dat ik onschuldig word bevonden van deze aanrijding..
gr maik..
soon more.
Ik heb vandaag met de getuigen gepraat deze hebben het gehele verhaal van het ongeluk op papier gezet.
Hieruit blijkt dat de man in de F*rd Esk*rd achteruit aan het rijden was en wel in het midden van de weg.
Ook hebben de getuigen gezien dat ik geen kans had tot ontwijken van het voortuig.
op het moment van de aanrijding reed die vent achteruit..
Tot dusver.. sta ik nog steeds in mijn recht dat ik onschuldig word bevonden van deze aanrijding..
gr maik..
soon more.
-
- Contacteer:
ff snel....zonder t hele topic opnieuw te lezen :zat er niemand bij je in de auto?
Die kun je dan bij mijn weten ook als getuige opvoeren.
Toen mijn vriendin jaren geleden mijn GTX platreed omdat ze werd gesneden door iemand die aan het invoegen was, zat ik erbij in de auto.
Ik heb toen een getuige verklaring opgesteld voor het Waarborgfonds dat zij zelf onschuldig was omdat ze werd gesneden, en deze werd geaccepteerd en de schade uitbetaald.
Die kun je dan bij mijn weten ook als getuige opvoeren.
Toen mijn vriendin jaren geleden mijn GTX platreed omdat ze werd gesneden door iemand die aan het invoegen was, zat ik erbij in de auto.
Ik heb toen een getuige verklaring opgesteld voor het Waarborgfonds dat zij zelf onschuldig was omdat ze werd gesneden, en deze werd geaccepteerd en de schade uitbetaald.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
-
Zo te zien krijgt dit gelukkig een goede afloop. Succes veder!
-
- Über-Spammer
Hans: er zat niemand bij mij in de auto..
er liepen een 'stelletje' de weg over.. deze hebben het gehele ongeluk gezien.
BartK: Een goede afloop moeten we nog maar afwachten.. maar het gaat de goeie richting op..
gr maik.
er liepen een 'stelletje' de weg over.. deze hebben het gehele ongeluk gezien.
BartK: Een goede afloop moeten we nog maar afwachten.. maar het gaat de goeie richting op..
gr maik.
-
- Contacteer:
Das balen dan 
Gelukkig liepen er nog mensen....met hun getuigenverklaring moet het gewoon goedkomen.

Gelukkig liepen er nog mensen....met hun getuigenverklaring moet het gewoon goedkomen.
-
- Über-Spammer
Wat zal ik doen:
Mijn auto moet nog een schade taxatie ondergaan.
nu met deze velgen is hij meer waard, maar ook aantrekkelijker voor bieders..
met 13" is hij minder waard maar ook niet aantrekkelijk voor bieders..
wat zal ik doen...
wel normale velgen of niet ??
jongens wat denken jullie ??
houden doe ik hem zowiezoo
Mijn auto moet nog een schade taxatie ondergaan.
nu met deze velgen is hij meer waard, maar ook aantrekkelijker voor bieders..
met 13" is hij minder waard maar ook niet aantrekkelijk voor bieders..
wat zal ik doen...
wel normale velgen of niet ??
jongens wat denken jullie ??
houden doe ik hem zowiezoo
Laatst gewijzigd door Maik (WOOFER) op di 27 aug 2002 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Je bedoeld voor de eventuele opkoper van het wrak???
Je moet hem niet op laten kopen, hij is sowieso niet interessant voor de handel, te oud.
Of is het voor een schadetaxatie? Waarom zou je dan je velgen eraf halen?
Je moet het wrak houden Maik..Als het tenminste om een opkoopbod gaat. Kun je hem eventueel houden of zelf in onderdelen verkopen.
Je moet hem niet op laten kopen, hij is sowieso niet interessant voor de handel, te oud.
Of is het voor een schadetaxatie? Waarom zou je dan je velgen eraf halen?
Je moet het wrak houden Maik..Als het tenminste om een opkoopbod gaat. Kun je hem eventueel houden of zelf in onderdelen verkopen.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gewoon houden zeg ik je !! Voor zo'n auto is het opknappen de moeite waard toch ??!!
Veel succes verder....
Veel succes verder....
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
zonde man.
maar als je hem toch wil verkopen(waar ik niet vanuit ga en je ook zeker niet voor wil gaan aanmoedigen)wat vraag je er dan voor. heb wel intresse namelijk.
in iedergeval veel succes met het verzekerings werk
tom
maar als je hem toch wil verkopen(waar ik niet vanuit ga en je ook zeker niet voor wil gaan aanmoedigen)wat vraag je er dan voor. heb wel intresse namelijk.
in iedergeval veel succes met het verzekerings werk
tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
maik geen geintjes nu, je gaat hem echt niet verkopen!
we kunnen aan alle onderdelen wel komen, helpen kunnen arthur en ik ook wel dat weet je.
al duurt het ff voordat ie klaar is, maar tot die tijd heb je ook nog een 5je automaat voor de deur staan waar je in kan rijden.
ik bel je morgen ff over alles maar verkopen moet je hem echt niet
we kunnen aan alle onderdelen wel komen, helpen kunnen arthur en ik ook wel dat weet je.

al duurt het ff voordat ie klaar is, maar tot die tijd heb je ook nog een 5je automaat voor de deur staan waar je in kan rijden.

ik bel je morgen ff over alles maar verkopen moet je hem echt niet

-
Nee echt niet verkopen man, die bak was zwaar vet!
En nog steeds trouwens.
Gewoon houden, en maken, komt wel goed denk ik, er zijn er genoeg die je graag willen helpen...
En nog steeds trouwens.
Gewoon houden, en maken, komt wel goed denk ik, er zijn er genoeg die je graag willen helpen...
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Über-Spammer
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Jongens en meisjes,
voor de gene die eroverheen gelezen hebben.
Ik houd de GTT zowiezoo.. verkopen > No Way!!
De tijd dat hij weer gaat rijden zal wat langer zijn maar dat word dan ook de moeite waard...
we zullen maar niet op de feiten vooruit lopen.
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
gr maik.
Jongens en meisjes,
voor de gene die eroverheen gelezen hebben.
Ik houd de GTT zowiezoo.. verkopen > No Way!!
De tijd dat hij weer gaat rijden zal wat langer zijn maar dat word dan ook de moeite waard...
we zullen maar niet op de feiten vooruit lopen.
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
gr maik.
-
- Contacteer:
Groot gelijk dat je hem niet wegdoet.
Een GTT blijft een hebbedingetje.
Eigenlijk wordt het tijd dat de RTC een sleutelplaats gaat regelen, liefst compleet met brug etc. waar we met zn allen elkaar kunnen helpen, zeker in dit soort gevallen
Of...is dit een te wild idee ??
Een GTT blijft een hebbedingetje.
Eigenlijk wordt het tijd dat de RTC een sleutelplaats gaat regelen, liefst compleet met brug etc. waar we met zn allen elkaar kunnen helpen, zeker in dit soort gevallen

Of...is dit een te wild idee ??
-
- Contacteer:
Snap ik, maar als zijn remweg 25 meter is en die formule van een paar postings terug zegt 27,3 meter voor 50 km/u, dan zie ik een probleem, al helemaal omdat het remspoor 25 meter is en dat is niet hetzelfde als de remweg.Rene (Mr. TX) schreef: Tsja het blijft moeilijk om aan de hand van de remweg de snelheid vast te stellen. Wie zegt dat je met die remweg stil stond. Zal vast ook bekeken moeten worden hoever de Ford Eskrot vooruit geschoven is, zodat je de snelheid weet waarmee de GTT hem geraakt heeft. Vervolgens terugrekenen adh van de remweg om te kijken hoe hard er gereden werd op het moment van remmen. Maar ik heb geen idee hoe ze het doen hoor. Zal vast een touwtrekkerij worden. Maar zolang de getuigen verklaren dat hij achteruit reed, wordt Maik altijd in het gelijk gesteld lijkt me. Succes nogmaals!!
Ik heb het zelf proberen uit te rekenen, maar aangezien ik dit een jaar of 20 geleden voor het eerst kreeg op de middelbare school, is me het één en ander ontschoten. Toen ik de wortel van een negatief getal moest trekken, heb ik maar opgegeven.

Je kunt het uitrekenen, maar ik kwam er niet helemaal aan uit. Misschien is er iemand die zich al dit spul wat beter herinnert en het niet verdrongen heeft?
Maar aangezien Mr. Koreaanse-Stofzuiger-Turbo-Sticker Eskrot achteruit reed, is hij sowieso het haasje.
- Peter
Een maat van me heeft netzoiets gehad, hij had geen schuld aan het ongeluk en heeft heel lang gezeik gehad met de verzekering van de tegenpartij.
Toen ze op een gegeven moment niet wilde betalen heeft hij z'n advocaat gebeld en toen had hij het geld binnen now time op z'n rekening staan!
Suk6 ermee verder!
grtz!
btw. ik heb nog wel een radiator liggen
Toen ze op een gegeven moment niet wilde betalen heeft hij z'n advocaat gebeld en toen had hij het geld binnen now time op z'n rekening staan!
Suk6 ermee verder!
grtz!
btw. ik heb nog wel een radiator liggen
-
Zonder het hele topic te lezen even een paar opmerkingen en vragen:
- Is de tegenpartij wel verzekerd? anders krijg je namelijk nog een heel gezeik met persoonlijk schadeverhaal etc.
- Bij een speciale verrichting (lees: achteruit rijden) is de tegenpartij ALTIJD aansprakelijk, maakt niet uit of jij te hard reed. Je kunt dan hoogstens een boete krijgen wegens te hard rijden.
- Maik, succes, je had em net, 'dis zwaar klote!
- Is de tegenpartij wel verzekerd? anders krijg je namelijk nog een heel gezeik met persoonlijk schadeverhaal etc.
- Bij een speciale verrichting (lees: achteruit rijden) is de tegenpartij ALTIJD aansprakelijk, maakt niet uit of jij te hard reed. Je kunt dan hoogstens een boete krijgen wegens te hard rijden.
- Maik, succes, je had em net, 'dis zwaar klote!
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Contacteer:
Dat was X(t)= x(0)+ V(0).t + 1/2 a.t2SeverityOne schreef:
Ik heb het zelf proberen uit te rekenen, maar aangezien ik dit een jaar of 20 geleden voor het eerst kreeg op de middelbare school, is me het één en ander ontschoten. Toen ik de wortel van een negatief getal moest trekken, heb ik maar opgegeven.
Je kunt het uitrekenen, maar ik kwam er niet helemaal aan uit. Misschien is er iemand die zich al dit spul wat beter herinnert en het niet verdrongen heeft?
Maar aangezien Mr. Koreaanse-Stofzuiger-Turbo-Sticker Eskrot achteruit reed, is hij sowieso het haasje.
- Peter
Als we uitgaan van 50 km/h > 13,9 m/s
Laten we uitgaan van een remvertraging van a=-5,2 m/s2
V(t)= V(0) + a.t 0 = 13,9 - 5,2.t > t= 2,7
X(2,7) = (13,9 x 2,7) - (1/2 x 6 x 2,7 2)
= 15,7 meter
Hmmm.. heb ik nu een rekenfout gemaakt?
Maar nogmaals, de remweg heeft met veel meer oorzaken te maken. En ik denk niet dat het er in dit geval toe doet. Net zoals Dirk al zei, die Ford was fout, jij krijgt hooguit een boete ALS blijkt dat je te hard reed.
-
- Über-Spammer
Klopt klopt klopt...
Te hard rijden ik eventueel boete (als ik te hard reed)
En ja die pino is fout.
~more info soon~
Te hard rijden ik eventueel boete (als ik te hard reed)
En ja die pino is fout.
~more info soon~
-
- Über-Spammer
Geschatte waarde van mijn auto 2500 á 3000 euro.
Geschatte schade..
te hoog..
auto is total loss..
Geschatte schade..

auto is total loss..
-
- Contacteer:
Maik (WOOFER) schreef:Geschatte waarde van mijn auto 2500 á 3000 euro.
Geschatte schade..te hoog..
auto is total loss..
Dat misschien wel Maik, maar dat was natuurlijk al te verwachten he. Je moet hem gewoon zelf opknappen en heb je voor een redelijk laag bedrag hem weer helemaal in oorde.
Kijk eerst of je de voortrein kunt repareren want das het belangrijkste.
Heel veel suc6 Maik.
Als ik het zo bekijk heeft die voortrein helemaal geen tik gehad en als het wel zo is is het maar een klein tikkie wat hooguit een draagarm/veerpoot/stuurstang kan zijn.
Eerst alles richten, voorkant vernieuwen, nieuw schermpje, radiateur, intercooler etc. en dan langs de uitlijnbank om te kijken wat de schade is.
Eerst alles richten, voorkant vernieuwen, nieuw schermpje, radiateur, intercooler etc. en dan langs de uitlijnbank om te kijken wat de schade is.
Als het voorste balkje krom gaat, trekt ie het subframe mee, als het subframe krom is hsngt de hele ophanging er rot bij. Misschien dat er l-v een veerpootje krom is en het subframe.
-
- Über-Spammer
zo ziet het er in het echt wel naar uit.. jah 
misschien ander carrossorietje fixen(martijntje
)
en overbouwendie zooi .

misschien ander carrossorietje fixen(martijntje

en overbouwendie zooi .

Of de restwaarde ontvangen de GTT van Dennis kopen, hou je geld over! Verkoop je deze aan de gek die dr wat voor geeft en er heil in ziet om hem op te knappen! Hou je toch aardig wat over om die van Dennis (indien nodig) helemaal toppie te maken!

Nou ik zou gewoon lekker de jouwe opknappen Maik, misschien kun je em dan gelijk helemaal onder handen nemen en de hele carroserie spuiten? Alle kleine roestplekkies wegwerken en dan heb je gewoon weer een nieuwe auto 

-
- Über-Spammer
Steven: hoe wist jij dat ik die gedachten had ?? 

Klote voor je... Fijn die figuren met een rijvaardigheid van een tuinkabouter
Let er ook op dat je turbo en spruitstuk(ken) geen opdonder hebben gehad...
Nog ff voor de potentiële rekenwonders. Een beetje auto, dus ook een GT haalt toch wel remvertragingen van meer als 8,5ms² tot wel 9m/s² of meer. Zeker met zulke brede en grote wielen. Maar dan heb ik het dus niet over dit specifieke geval !

Let er ook op dat je turbo en spruitstuk(ken) geen opdonder hebben gehad...
Nog ff voor de potentiële rekenwonders. Een beetje auto, dus ook een GT haalt toch wel remvertragingen van meer als 8,5ms² tot wel 9m/s² of meer. Zeker met zulke brede en grote wielen. Maar dan heb ik het dus niet over dit specifieke geval !