[Gttp2] bokken/schudden/inhouden bij planken
Ik zal zo even een foto maken voor het archief wat er allemaal bij het pakkingssetje zit.
Ik heb alleen een vraag welke sproeier maat moet ik hebben bij 0,9 bar? En heeft misschien iemand zo'n juiste maat boor in de buurt van 't Gooi? 1,35mm of 1,3 dacht ik maar ben er niet zeker van.
Ik heb alleen een vraag welke sproeier maat moet ik hebben bij 0,9 bar? En heeft misschien iemand zo'n juiste maat boor in de buurt van 't Gooi? 1,35mm of 1,3 dacht ik maar ben er niet zeker van.
mooi zo heb net een 1,3 mm boor gekocht 1,50 ik dacht dat ze een fortijn koste?
ik neem aan dat het de sproeier is die onderin je flotterkamer zit vast gedraaid? waarvoor je eerst een moertje 12 weg moet draaien om er aan de zijkant bij te komen?
ik neem aan dat het de sproeier is die onderin je flotterkamer zit vast gedraaid? waarvoor je eerst een moertje 12 weg moet draaien om er aan de zijkant bij te komen?
Ik had meteen ff een sproeier bij BCCP besteld. Kost 10 euro. Want al die boortjes zijn ook niet helemaal precies. Bij BCCP meten ze zelfs de sproeier voor de zekerheid nog ff op met een boortje en een micrometer.
tja daar kwam ik ook net achter meestal zijn die sproeiers veel duurder en las in een topic toen ik al besteld had dat ze daar 10 euro kosten..
maar ik heb de sproeier geboord en de boor had ik na gemeten met de schijf maat en kwam aardig overeen en anders heb ik nog wel een riginele sproeier die er weer in terug kan.
maar ik heb de sproeier geboord en de boor had ik na gemeten met de schijf maat en kwam aardig overeen en anders heb ik nog wel een riginele sproeier die er weer in terug kan.
De carburateur zit er weer in. Sproeier is 1,3 mm nu. Hij loopt mooier, maar zuipt wel als ik het zo even snel zag in het test ritje. Ik heb alleen een vraag. Kan het kloppen dat mijn turbo druk nu in eens extreem hoog staat? De druk slaat direct naar de max uit
en hij komt al op bij de 1500 rpm.
Ik hoop snel een reactie te krijgen aangezien in het met het beetje overgebleven dag licht op moet lossen

Ik hoop snel een reactie te krijgen aangezien in het met het beetje overgebleven dag licht op moet lossen

pfff tot 1 uur gesleuteld en ik ben het nu zat! Nieuwe waterpomp zit erin. Alles zat zoals gewoonlijk tegen. Alle bouten waren verroest en hadden het schroefdraad beschadigd met het los draaien. Kon ik alles opnieuw tappen :-* Slangen die veel haarscheurtjes vertoonde. Ook gelijk vervangen.
Nog 2 weken dan kan ik weer gebruik maken van de garage. Op straat sleutelen is maar niets. Kan ik morgen de straat gaan schrobben door alle koelvloeistof en wd 40 dat op de stenen ligt
Maar het werkt weer
Kunnen we weer een maand vooruit en wachten op het volgende probleem.
Af en toe haat ik me gtt
Nog 2 weken dan kan ik weer gebruik maken van de garage. Op straat sleutelen is maar niets. Kan ik morgen de straat gaan schrobben door alle koelvloeistof en wd 40 dat op de stenen ligt

Maar het werkt weer

Af en toe haat ik me gtt

A joh.... kop op! Dadelijk heb je alles al eens vervangen en dan is ie in principe nieuw! Dan kan toch haast niets meer kapot gaan?
Succes ermee
Succes ermee
Tja, moet je maar niet met 1,5 bar druk rond tuffen..... knetter gek........
Voorheen stond hij op 1 a 1,1. nu staat hij op 1,5 met standaard pakking. Dit is erg omhoog gegaan sinds ik me carb onderhanden heb genomen. Ik denk dat mijn ouwe carb nogal lekte. Ik ben benieuwd hoelang hij het uithoudt met 1,5 bar. Pa wil dat ik met 1,5 bar rijd dan zullen we dat maar doen ook voor zijn ervaring. Risico's zijn dit keer op pappie's
kosten. Dat wordt diep in de buidel tasten denk ik.

-
- Contacteer:
Ben, dan moet je bij mij komen sleutelen. Ik heb dubbele garage en al het gereedschap dat nodig is.Ben schreef:pfff tot 1 uur gesleuteld en ik ben het nu zat! Nieuwe waterpomp zit erin. Alles zat zoals gewoonlijk tegen. Alle bouten waren verroest en hadden het schroefdraad beschadigd met het los draaien. Kon ik alles opnieuw tappen :-* Slangen die veel haarscheurtjes vertoonde. Ook gelijk vervangen.
Nog 2 weken dan kan ik weer gebruik maken van de garage. Op straat sleutelen is maar niets. Kan ik morgen de straat gaan schrobben door alle koelvloeistof en wd 40 dat op de stenen ligt![]()
Maar het werkt weerKunnen we weer een maand vooruit en wachten op het volgende probleem.
Af en toe haat ik me gtt

Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
Ik ga vrijdag uit m'n sloper het blok tillen (heb ene hydrolische kraan gehuurd) en dan dashboard er nog uittrekken.Ben schreef:Rick dat is een deal
WAAR BEN JIJ OP DIT MOMENT MEE BEZIG? caps
Verder moet ik m'n bumper ophalen in Belgie (als hij eindelijk klaar is) en dan spuiten. Ik zit nog steeds op verzekerings uitslag te wachten overigens...
Maar als je weer wat moet sleutelen moet je maar effe bellen. Dan kan het wel bij mij. Je had een nieuwe waterpomp gekocht? Ik had nog een nieuwe liggen thuis...
-
- Contacteer:
Ben, is zeker leuk. Je bent welkom (kom maar effe helpen
)
Ik ga de kraan ophalen om 17:00 in Utrecht. Dus als ik terug ben ga ik rustig beginnen. Zeg maar 7 uur ofzo.
Ik heb de takel tot maandag ochtend. Dus kan de tijd nemen.

Ik ga de kraan ophalen om 17:00 in Utrecht. Dus als ik terug ben ga ik rustig beginnen. Zeg maar 7 uur ofzo.
Ik heb de takel tot maandag ochtend. Dus kan de tijd nemen.

-
- Contacteer:
'Ben schreef:Heb je bier?Dat is mijn energiebron om te kunnen helpen
Ben, als je komt helpen dan zorg ik dat er bier koud staat en dat ik een bed voor je heb

Dus je bent zeker welkom
-
- Contacteer:
Hoi Ed,ed_pret schreef:hey hey!!!!
Rick ik zou je bellen ma mag ik vrijdag ook langskomen????
waar er bier is is Ed
ja dat mag wel. Maar ik denk dat het makelijker is als je dan zaterdag langs komt. Want vrijdag avond beginnen we dus pas. En naar gelang het bier smaakt

-
- Contacteer:
Ben, dan maken we die toch ook gelijk even. Ik heb vast wel wat betere slangen nog liggen. En ik heb vloeibare pakking liggen thuis nog.