Ramen Blinderen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RUBBERBURNER
Contacteer:

Ik heb 't ook door een "mannetje" laten doen,110 alle kosten totaal,en prefect geplakt.
Swift is moeilijk te plakken(bolle ramen achter),zijn ze niet zo blij mee,6 uur werk hehehe....

Gr.barry :)
Ad van Haperen
Contacteer:

robert schreef:
Hooliead schreef:....een maat van me (een belg natuurlijk .....
ik zie het. Deze ".,:?!" gekke dingetjes maken het lezen een stuk makkelijker.
Oke, sorry ik zal meer leestekens gebruiken. Ik hoop dat u het zo beter kunt lezen!. :D
Robert dB.

VouDje
Laatst gewijzigd door Robert dB. op di 9 jul 2002 16:07, 2 keer totaal gewijzigd.
-Ray-
Contacteer:

wat een lo heb ik hier zeg! w8 even dudes, ik zal even fotoos van mijn auto erbij zetten. daarna zal ik proberen zo goed mogelijk commentaar proberen te geven op wat er hier allemaal gezegd wordt! :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous

hold your horses roberto:

klikken

;-)
Robert dB.

sorrie
-Ray-
Contacteer:

fotoos!!

[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/blackray1.jpg[/img]
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/blackray2.jpg[/img]
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/blackray3.jpg[/img]
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/blackray4.jpg[/img]

de zijkanten zijn 35% en de achterruit is 20%.

de getallen werken als volgt:

Hoe lager het getal, des te donkerder de ruit is, van buiten naar binnen gezien!

Barry: ik geloof nooit dat jouw auto met 50% gedaan is, daar is het veels te donker voor. Ik denk eerder iets in de orde van 10 of 5%.

Bolle ruiten zijn helemaal geen probleem, als je maar weet hoe je er mee om moet gaan.

In delen plakken is onzin, alles gaat gewoon uit 1 stuk. :)
-Ray-
Contacteer:

over folie en politie:

mij is uitgelegd dat het acceptabel is voor de smurfen als ze je nog kunnen zien zitten grijnzen als ze met veel pijn en moeite je ingehaald hebben om je een bon te geven.

35% is op het randje, 20% is gewoon te donker. Het ligt ook aan de bui van oom agent, dus het is ten alle tijde gewoon at own risk als je gaat folieen.

Enne.... het is zelf goed te doen hoor, ik heb nu de juiste tools en de juiste handelingen geleerd.

Voor reserveringen en prijzen kun je mailen of PM-en. :D
RUBBERBURNER
Contacteer:

Dit zijn foto's voor 't plakken neem ik aan,maar hoe is 't resultaat nou geworden ?

Gr.Barry :)
Marcel dLC

RUBBERBURNER schreef:Dit zijn foto's voor 't plakken neem ik aan
Oooooh vandaar dat die ramen zo donker zijn :lol:
RUBBERBURNER
Contacteer:

T's dat jij 't zegt,ik zie echt geen verduistering,misschien als ik 'm eens in 't echie zie .. :)

Gr.Barry
Anonymous

RUBBERBURNER schreef:T's dat jij 't zegt,ik zie echt geen verduistering,misschien als ik 'm eens in 't echie zie .. :)

Gr.Barry
Er zijn ook mensen die voor een subtiele tint gaan. En ik zou toch een bij hans langs gaan want jij hebt iets mis met je ogen... :D
Ad van Haperen
Contacteer:

Er zijn ook wel voordelen aan het te donker blinderen van je auto. Ik bel zelf namelijk redelijk veel in mijn auto en meetsal doe ik dat niet handsfree maar dat zien de smurven toch niet! Werd vorige keer aangehouden voor mijn ruiten dat ze te donker waren terwijl ik aan het bellen was en toen zeiden ze alleen dat mijn ruiten te donker waren en als ik het er niet af zou halen dat ik de volgende keer een boete zou krijgen van 59 eur. (ik hoefde het er niet gelijk aftehalen omdat ik een lul verhaal op begon te hangen dat ik daar een speciale krabber en water met zeep nodig had om het eraf te krijgen zonder krassen :lol:) maar dan heb ik liever nog een boete van 59 eur dan eentje van 138 euro ofzoiets voor het niet handsfree bellen.(en dat zien ze dan niet dus die boete krijg je nooit) dus wie slim is en veel belt in de auto blindeerd zijn auto lekker donker haha :D. (en ik weet niet hoe het op andere plaatsen is maar hier in breda en omstreken krijg je eignlijk nooit boetes voor te donkere ruiten je loopt alleen hhet risico dat je voor de blindering eraf moet halen maar dat is makkelijk zelf opnieuw te blinderen je vooruiten dus dan ben je voor een nieuw rolletje weer klaar.
RUBBERBURNER
Contacteer:

Beetje erg weining blindering ,5%?,stelt eigenlijk nix voor.
Zou ik sonde vinden om daar zoveel geld voor neer te leggen....Ieder voor zich he !?

Anonymous

Hooliead schreef:Er zijn ook wel voordelen aan het te donker blinderen van je auto. Ik bel zelf namelijk redelijk veel in mijn auto en meetsal doe ik dat niet handsfree maar dat zien de smurven toch niet! Werd vorige keer aangehouden voor mijn ruiten dat ze te donker waren terwijl ik aan het bellen was en toen zeiden ze alleen dat mijn ruiten te donker waren en als ik het er niet af zou halen dat ik de volgende keer een boete zou krijgen van 59 eur. (ik hoefde het er niet gelijk aftehalen omdat ik een lul verhaal op begon te hangen dat ik daar een speciale krabber en water met zeep nodig had om het eraf te krijgen zonder krassen :lol:) maar dan heb ik liever nog een boete van 59 eur dan eentje van 138 euro ofzoiets voor het niet handsfree bellen.(en dat zien ze dan niet dus die boete krijg je nooit) dus wie slim is en veel belt in de auto blindeerd zijn auto lekker donker haha :D. (en ik weet niet hoe het op andere plaatsen is maar hier in breda en omstreken krijg je eignlijk nooit boetes voor te donkere ruiten je loopt alleen hhet risico dat je voor de blindering eraf moet halen maar dat is makkelijk zelf opnieuw te blinderen je vooruiten dus dan ben je voor een nieuw rolletje weer klaar.
Wie slim is en veel belt in de auto koopt een goeie carkit.
RUBBERBURNER
Contacteer:

Maar carcit kost zoveel geld dat bijna niemand er 1 koopt...
Heb er zelf trouwens wel een ..

Gr.Barry :D
clio_rally
Contacteer:

Ray (Zonnebril) schreef: Bolle ruiten zijn helemaal geen probleem, als je maar weet hoe je er mee om moet gaan.

In delen plakken is onzin, alles gaat gewoon uit 1 stuk. :)
Kijk, dit dacht ik dus ook. Bij de clio was het iig niet echt een probleem, gewoon rustig te werk gaan! Bedankt voor de bevestiging!

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
RUBBERBURNER
Contacteer:

Ik wens jullie iig veelk suc6 met zelf hobbyen,maar bij een swift gaat dat niet op.
Clio is hopelijk makkelijk,maar je zal de eerste uit tientallen zijn die ik gesproken heb die 't er vlekkeloos opkrijgt....

-Ray-
Contacteer:

RUBBERBURNER schreef:Ik wens jullie iig veelk suc6 met zelf hobbyen,maar bij een swift gaat dat niet op.
Clio is hopelijk makkelijk,maar je zal de eerste uit tientallen zijn die ik gesproken heb die 't er vlekkeloos opkrijgt....

Barry, ik weet niet of jij mijn auto weleens van dichtbij gezien hebt, naja laat ook maar laat andere mensen het maar zeggen die er wellicht iets meer verstand van hebben dan jij.....

Ga eerst eens beginnen met het snappen van de getallen en percentages, dan praten we misschien verder. No hard feelings verder, maar je praat een beetje als een kip zonder kop.

Wie heeft er hier een cursus gedaan en is alles zo uitgelegd dat ie het wél snapt? Ik probeer hier alleen uit te leggen hoe het in elkaar steekt. :)
-Ray-
Contacteer:

RUBBERBURNER schreef:Ik wens jullie iig veelk suc6 met zelf hobbyen,maar bij een swift gaat dat niet op.

ow ja en ik wil niet eigendunkerig overkomen, maar ik denk dat ik het wél kan.... ;)
Michel Meganefreak
Contacteer:

Ray, doe jij dat dus allemaal zelf met goede folie??

Zo ja, dan heb ik evt. wel interesse....ben op het moment coating rondom 30% of folie en alleen op de voorruit coating aan het overwegen namelijk :D
RUBBERBURNER
Contacteer:

Jij kan 't nu misschien beter omdat jij die cursus genomen hebt .
Je klinkt wel heel erg patserig,wannabe(als ik jouw clio zie)...

Iemand die dat plakken nog nooit gedaan heeft kan 't gewoonweg niet,das gewoon een feit.
Dat jij toevallig in die branche zit oid betreft jouw dus niet,want jij ken dat dan.

Dan moet je niet zo op gaan scheppen met manse praatjes over kip zonder kop,want dan laat je weer merken dat je 't niet kan winnen op een normale manier... :-*

RonaldClio16v
Contacteer:

RUBBERBURNER schreef:Jij kan 't nu misschien beter omdat jij die cursus genomen hebt .

Iemand die dat plakken nog nooit gedaan heeft kan 't gewoonweg niet,das gewoon een feit.
Dat jij toevallig in die branche zit oid betreft jouw dus niet,want jij ken dat dan.

Dan moet je niet zo op gaan scheppen met manse praatjes over kip zonder kop,want dan laat je weer merken dat je 't niet kan winnen op een normale manier... :-*

O o vind je het nou echt zo erg dat je het zelf niet kan? , moest je toen bij een prof 300Euro betalen maar durf je het tegen niemand te vertellen. :-*
Laatst gewijzigd door RonaldClio16v op wo 10 jul 2002 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
AT YOUR SERVICE
Anonymous

RUBBERBURNER schreef:Jij kan 't nu misschien beter omdat jij die cursus genomen hebt .

HOEZO JALOURS ???? JIJ KUNT HET NIET WINNEN DACHT IK ZO, MAAR DAAR GAAT HET HELEMAAL NIET OM. JIJI BENT ER ZEKER OOK ZO EEN DIE EEN KENNER/PROFFESSIONAL GAAT VERTELLEN DAT IE HET ANDERS MOET DOEN ZEKER.

WIJSNEUZEN NOEMEN ZE DAT, HEBBEN VANALLES, MAAR KUNNEN
NIKS EN LAAT STAAN DAT ZE ER IETS VAN SNAPPEN !!

zo dat moest ik even kwijt, dat lucht op :)

Ray, ben het helemaal met je eens hoor, ik heb het gezien, erg mooi, nogmaals m'n complimenten ;)
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 9 jul 2002 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-Ray-
Contacteer:

vriend luister eens, dat kip zonder kop slaat op jouw uitspraak over je "50%"....

en ik ben het met je eens, iemand die het nooit gedaan heeft kan het ook niet, daarom heb jij het ook laten doen neem ik aan. en als je even leest zeg ik ook dat ik helemaal niet patserig wil overkomen, maar opmerkingen van jou als: waar is de folie dan? die begrijp ik helemaal niet. ik heb gekozen voor deze subtiele tint en dat jij dat nou niet mooi vind, tsja daar ken ik niks aan doen. dus hou het gewoon relaxed, help mekaar en ga niet lopen blaten.
RUBBERBURNER
Contacteer:

Ik heb 't door een mannetje laten doen voor 110E omdat ieder1 die ik sprak 't niet kon,d'r zitten n.l een aantal foefjes in die je maar net moet weten .
Ik sta al bijna een half jaar zo op de shows,en ieder1 vindt 't helemaal te gek,maar geven ook toe het geprobeerd te hebben en mislukt....
Ik wil dus alleen waarschuwen dat 't snel een bubbelbed wordt voor degene die het voor het eerst doen,das toch sonde geld ,of niet dan ?
Zo'n zwartwerkertje kwakt het er voor 60E PERFECT op !

Anonymous

[quote="RUBBERBURNER"]

quote]

Ray is zeker geen PATSER, hij is kewl, grappig en heel aardig (nee geen aanzoek hoor Ray :lol: )

hier maak je veel vrienden mee gozert :p

Laatst gewijzigd door Anonymous op di 9 jul 2002 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
RUBBERBURNER
Contacteer:

Kan jij mij dan zeggen welke folie ik er dan wel opheb?
Volgens mij stond er op het rolletje 20 of 5% ...

gr.Barry (no hard feelings)
Anonymous

Pas op hoor, je toetsenbord gaat snel defect van SLIJM :lol:

-Ray-
Contacteer:

RUBBERBURNER schreef:Kan jij mij dan zeggen welke folie ik er dan wel opheb?
Volgens mij stond er op het rolletje 20 of 5% ...

gr.Barry (no hard feelings)
hèhè, je draait al bij....

volgens mij heb jij een van de donkerste tinten erop zitten, 5 procent is het donkerste ja. maar daar kom je nu nooit meer achter natuurlijk.....

valt me trouwens mee dat oom agent je er nooit op heeft aangesproken. ze moeten je wel kunnen zien zitten namelijk en volgens mij moet je bij jou met je neus DOOR het raam heen om wat te zien!
-Ray-
Contacteer:

je hebt zeker de fotoos van update 2.4 niet gezien??? of heb je m niet zien staan op Automaxx? Of heb je m niet gezien op teevee bij cars en bikes??
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

Beste RUBJE
hou het graag ff netjes tegen onze vrienden
ray is geen jongen die zomaar wat loopt te lullen
de gozert is gewoon goed bezig en heeft helemaal gelijk
dus ik vind deze wat kinderachtige uitlatingen van jou iets wat aan de domme kant
leest deze tekst goed en laat u zich inspireren door deze wijze woorden:
CUT THE BULLSHIT
PRAAT GEEN POEP,ANDERS KOM IK JOU PERSOONLIJK FF IN JE BEK SCHIJTEN
met vriendelijke groet SVEN
en ja ik was degene waarmee je het eerste ochtend licht op de eerte automania dag hebt begroet
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
RUBBERBURNER
Contacteer:

Ik ben niet iemand die ruzie zoek hoor,heb 't beregezellig gehad met leden van jullie club op de automania !!!
Mijn maatje heeft 't nog donkerder,en kan ook heel slecht overdag naar buiten kijken (achterramen he !?),dus d'r zal nog wel donkerder zijn.
Denk dat er dan 20 opzit.
Hoe leg ik die 20 precies uit ?20% minder lichtdoorlatend ?

rasit..

hoe lager de percentage, hoe minder licht er binnen komt
RUBBERBURNER
Contacteer:

En sven,zal ik die gitaar van je ff in je reet rammen ?? Hahaha!! :lol: :lol:
Ik spreek die gozer ook niet tegen,waarschuw alleen dat 't plakken best kut is als je dat nog nooit gedaan hebt,veel mensen verkijken zich hierop.

Moeten jullie ook nog naar Zwolle !!?

Plaats reactie