Swift is moeilijk te plakken(bolle ramen achter),zijn ze niet zo blij mee,6 uur werk hehehe....
Gr.barry

Oke, sorry ik zal meer leestekens gebruiken. Ik hoop dat u het zo beter kunt lezen!.robert schreef:ik zie het. Deze ".,:?!" gekke dingetjes maken het lezen een stuk makkelijker.Hooliead schreef:....een maat van me (een belg natuurlijk .....
Oooooh vandaar dat die ramen zo donker zijnRUBBERBURNER schreef:Dit zijn foto's voor 't plakken neem ik aan
Er zijn ook mensen die voor een subtiele tint gaan. En ik zou toch een bij hans langs gaan want jij hebt iets mis met je ogen...RUBBERBURNER schreef:T's dat jij 't zegt,ik zie echt geen verduistering,misschien als ik 'm eens in 't echie zie ..![]()
Gr.Barry
Wie slim is en veel belt in de auto koopt een goeie carkit.Hooliead schreef:Er zijn ook wel voordelen aan het te donker blinderen van je auto. Ik bel zelf namelijk redelijk veel in mijn auto en meetsal doe ik dat niet handsfree maar dat zien de smurven toch niet! Werd vorige keer aangehouden voor mijn ruiten dat ze te donker waren terwijl ik aan het bellen was en toen zeiden ze alleen dat mijn ruiten te donker waren en als ik het er niet af zou halen dat ik de volgende keer een boete zou krijgen van 59 eur. (ik hoefde het er niet gelijk aftehalen omdat ik een lul verhaal op begon te hangen dat ik daar een speciale krabber en water met zeep nodig had om het eraf te krijgen zonder krassen) maar dan heb ik liever nog een boete van 59 eur dan eentje van 138 euro ofzoiets voor het niet handsfree bellen.(en dat zien ze dan niet dus die boete krijg je nooit) dus wie slim is en veel belt in de auto blindeerd zijn auto lekker donker haha
. (en ik weet niet hoe het op andere plaatsen is maar hier in breda en omstreken krijg je eignlijk nooit boetes voor te donkere ruiten je loopt alleen hhet risico dat je voor de blindering eraf moet halen maar dat is makkelijk zelf opnieuw te blinderen je vooruiten dus dan ben je voor een nieuw rolletje weer klaar.
Kijk, dit dacht ik dus ook. Bij de clio was het iig niet echt een probleem, gewoon rustig te werk gaan! Bedankt voor de bevestiging!Ray (Zonnebril) schreef: Bolle ruiten zijn helemaal geen probleem, als je maar weet hoe je er mee om moet gaan.
In delen plakken is onzin, alles gaat gewoon uit 1 stuk.
Barry, ik weet niet of jij mijn auto weleens van dichtbij gezien hebt, naja laat ook maar laat andere mensen het maar zeggen die er wellicht iets meer verstand van hebben dan jij.....RUBBERBURNER schreef:Ik wens jullie iig veelk suc6 met zelf hobbyen,maar bij een swift gaat dat niet op.
Clio is hopelijk makkelijk,maar je zal de eerste uit tientallen zijn die ik gesproken heb die 't er vlekkeloos opkrijgt....
Gr.barry
ow ja en ik wil niet eigendunkerig overkomen, maar ik denk dat ik het wél kan....RUBBERBURNER schreef:Ik wens jullie iig veelk suc6 met zelf hobbyen,maar bij een swift gaat dat niet op.
Clio is hopelijk makkelijk,maar je zal de eerste uit tientallen zijn die ik gesproken heb die 't er vlekkeloos opkrijgt....
Gr.barry
O o vind je het nou echt zo erg dat je het zelf niet kan? , moest je toen bij een prof 300Euro betalen maar durf je het tegen niemand te vertellen. :-*RUBBERBURNER schreef:Jij kan 't nu misschien beter omdat jij die cursus genomen hebt .
Je klinkt wel heel erg patserig,wannabe(als ik jouw clio zie)...
Iemand die dat plakken nog nooit gedaan heeft kan 't gewoonweg niet,das gewoon een feit.
Dat jij toevallig in die branche zit oid betreft jouw dus niet,want jij ken dat dan.
Dan moet je niet zo op gaan scheppen met manse praatjes over kip zonder kop,want dan laat je weer merken dat je 't niet kan winnen op een normale manier... :-*
Gr.Barry
HOEZO JALOURS ???? JIJ KUNT HET NIET WINNEN DACHT IK ZO, MAAR DAAR GAAT HET HELEMAAL NIET OM. JIJI BENT ER ZEKER OOK ZO EEN DIE EEN KENNER/PROFFESSIONAL GAAT VERTELLEN DAT IE HET ANDERS MOET DOEN ZEKER.RUBBERBURNER schreef:Jij kan 't nu misschien beter omdat jij die cursus genomen hebt .
Iemand die dat plakken nog nooit gedaan heeft kan 't gewoonweg niet,das gewoon een feit.
Dat jij toevallig in die branche zit oid betreft jouw dus niet,want jij ken dat dan.
Dan moet je niet zo op gaan scheppen met manse praatjes over kip zonder kop,want dan laat je weer merken dat je 't niet kan winnen op een normale manier... :-*
Gr.Barry
vriend luister eens, dat kip zonder kop slaat op jouw uitspraak over je "50%"....RUBBERBURNER schreef:Jij kan 't nu misschien beter omdat jij die cursus genomen hebt .
Gr.Barry
hèhè, je draait al bij....RUBBERBURNER schreef:Kan jij mij dan zeggen welke folie ik er dan wel opheb?
Volgens mij stond er op het rolletje 20 of 5% ...
gr.Barry (no hard feelings)
je hebt zeker de fotoos van update 2.4 niet gezien??? of heb je m niet zien staan op Automaxx? Of heb je m niet gezien op teevee bij cars en bikes??RUBBERBURNER schreef:Jij kan 't nu misschien beter omdat jij die cursus genomen hebt .
Gr.Barry