Ramen Blinderen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RonaldClio16v
Contacteer:

Hoi allemaal. Ik wil de raampjes van mijn Clio voorzien van folie of coating en nu ben ik op zoek naar een adresje waar ik dit kan laten doen. Ik ben zelf al aan het bellen geweest maar 380 euro vind ik toch wel erg veel geld. Weet er iemand van jullie misschien waar ik hiervoor moet wezen.?
Älvast bedankt.

edit by Robert dB: Was die spelfout zat
AT YOUR SERVICE
Tom
Moderator
Car: MB

koop een rol een ga een middagje lekker knutselen. Met een beetje zelfbeheersing en een dosis geduld :D moet je zeker mooie resultaten kunnen bereiken. Scheelt weer in de kosten :wink:
Laatst gewijzigd door Tom op di 9 jul 2002 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
~thijs~
Contacteer:

Moet je effe aan Ray (zonnebril) vragen die heb een cursus gehad :)
Serge1916V

Je kan beter je ramen verzekeren WA +
En dan ergens je ramen inslaan.
Dan zeg je dat al je ruiten zijn ingeslaan ,moet je wel ff ergens op een parkeerplaatsje doen waar niemand je ziet. :D

En dan kan je je verzekering opbellen en dan sturen hun je naar CARGLASS ofzo.

:lol: :lol: :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Oh dus zo kom jij aan al je spullen :p hahah :lol:
tjjsssss 8)
Robert dB.

Ray foliemaster melen :D

Hij's goed in folien, keb het resultaat gezien!
RickGT TURBO
Contacteer:

Ray,

kan je ook je ramen echt pikzwart maken? Want dan lijkt mij dat wel wat.
Rood/zwart is natuurlijk super....
Drive it like you stole it
RonaldClio16v
Contacteer:

Confusedsb schreef:Je kan beter je ramen verzekeren WA +
En dan ergens je ramen inslaan.
Dan zeg je dat al je ruiten zijn ingeslaan ,moet je wel ff ergens op een parkeerplaatsje doen waar niemand je ziet. :D

En dan kan je je verzekering opbellen en dan sturen hun je naar CARGLASS ofzo.

:lol: :lol: :lol:
Ja echt :lol: maar carglass folied niet en coat ook niet :lol: ook kunnen ze geen gecoat glas bestellen want dit is niet standaard voor een clio te leveren :lol: . Dus dan ben je terug bij af en je zit met orgineel vreeselijk doorzichtig glas :( dus geen :lol:
AT YOUR SERVICE
Mark coupe16v
Contacteer:

Ray = Foliemaster?

Commercieel voorstel voor je maken Ray?

Gr, Mark
-Ray-
Contacteer:

RickGT TURBO schreef:Ray,

kan je ook je ramen echt pikzwart maken? Want dan lijkt mij dat wel wat.
Rood/zwart is natuurlijk super....
Tuurlijk kan dat. Stuur maar een PM of een mail met wat je wil en dan gaan we aan de slag! :)
Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray-
Contacteer:

Mark coupe16v schreef:Ray = Foliemaster?

Commercieel voorstel voor je maken Ray?

Gr, Mark
verklaar je nader dude.... :)
Ad van Haperen
Contacteer:

ik heb de mijn clio (ook rood) rondom (behalve voor en achter) over 15% geblindeerd en das donker genoeg kan ik je zeggen hoor als je nog donkerder gaat zie je echt helemaal nets meer s'avonds ik heb nu al redelijk veel problemen met het zien van fietsers (zonder licht) en das toch zonde van je lak als je daar weer overheen rijdt :lol: ik zal binnenkort weleens een fototje maken dan kun je zien hoe donker het is. Ik heb mijn achterruit trouwnes niet laten doen omdat ik daar een rolgordijn heb (is bijna net zo donker) want die kun je s'avonds naar beneden doen tijdens het inparkeren/achteruit rijden is toch wel makkelijk kan ik je vertellen
-Ray-
Contacteer:

Hooliead schreef:ik heb de mijn clio (ook rood) rondom (behalve voor en achter) over 15% geblindeerd en das donker genoeg kan ik je zeggen hoor als je nog donkerder gaat zie je echt helemaal nets meer s'avonds ik heb nu al redelijk veel problemen met het zien van fietsers (zonder licht) en das toch zonde van je lak als je daar weer overheen rijdt :lol: ik zal binnenkort weleens een fototje maken dan kun je zien hoe donker het is. Ik heb mijn achterruit trouwnes niet laten doen omdat ik daar een rolgordijn heb (is bijna net zo donker) want die kun je s'avonds naar beneden doen tijdens het inparkeren/achteruit rijden is toch wel makkelijk kan ik je vertellen
ligt ook aan de kwaliteit van de folie (wil de jouwe niet afkraken!) ik heb achter 20% en ik zie savonds nog gewoon fietsers (zelfs zonder licht!) maar ik wil graag eens ene foto zien! :)
RonaldClio16v
Contacteer:

Ray (Zonnebril) schreef:
Hooliead schreef:ik heb de mijn clio (ook rood) rondom (behalve voor en achter) over 15% geblindeerd en das donker genoeg kan ik je zeggen hoor als je nog donkerder gaat zie je echt helemaal nets meer s'avonds ik heb nu al redelijk veel problemen met het zien van fietsers (zonder licht) en das toch zonde van je lak als je daar weer overheen rijdt :lol: ik zal binnenkort weleens een fototje maken dan kun je zien hoe donker het is. Ik heb mijn achterruit trouwnes niet laten doen omdat ik daar een rolgordijn heb (is bijna net zo donker) want die kun je s'avonds naar beneden doen tijdens het inparkeren/achteruit rijden is toch wel makkelijk kan ik je vertellen
ligt ook aan de kwaliteit van de folie (wil de jouwe niet afkraken!) ik heb achter 20% en ik zie savonds nog gewoon fietsers (zelfs zonder licht!) maar ik wil graag eens ene foto zien! :)
Ja ik wil ook foto's zien en van jou ook ray ik ben aan het oriënteren.
AT YOUR SERVICE
RUBBERBURNER
Contacteer:

Zelf niet aan beginnen,dat is nog nooit iemand gelukt.Er zitten zoveel trucjes in dat foli plakken,dat lukt nooit.
Heb zelf iets van 50% rondom en zie ook geen fietsers zonder licht s'nachts...
Maar met de zon erop rijd 't weer heerlijk,houd 't rustig en overzichtelijk in de auto..
[img]http://rubberburner.streetracing.org/images/053.jpg[/img]

Gr.Barry :p
Laatst gewijzigd door RUBBERBURNER op di 9 jul 2002 15:18, 5 keer totaal gewijzigd.
Ad van Haperen
Contacteer:

Ray (Zonnebril) schreef:
zit daar nog verschil in joh in de soorten folie? dat wist ik niet eens maar ik zie ook nog wel fietsers maar toch een stuk minder als eerst en als je dan net als een maat van me rondom 5% neem dan kun je het dus vergeten met een beetje doorijden s'avonds want dan zie je ze dus echt bijna niet. en das aardig irritant kan ik je zeggen en bij 5% rondom loop je een stuk groter risico op inbraak dan bij 15% of 20% rondom. en als je een rolgordijn heb kun je die naar beneden doen zodat ze in je auto kunnen kijken en kunnen zien dat er niets zo voor het grijpen inligt (denken ze)
Ad van Haperen
Contacteer:

RUBBERBURNER schreef:Zelf niet aan beginnen,dat is nog nooit iemand gelukt.Er zitten zoveel trucjes in dat foli plakken,dat lukt nooit.
Maar met de zon erop rijd 't weer heerlijk,houd 't rustig en overzichtelijk in de auto..
[img]http://rubberburner.streetracing.org/images/053.jpg[/img]

is dat 50%? dat lijkt mij echt wel meer eigenlijk hoor ik heb 15% lichtdoorlaat en dat ziet er ongeveer ook zo uit

of kloppen die percentages gewoon niet?!
Anonymous

Je hebt verschillende soorten folies.

in het politiebureau heb je spul waar je maar van een kant door heen kan kijken,net als zonnebrillen. Licht ka ner natuurlijk anders doorheen gaan van binnen naar buiten dan van buiten naar binnen.

Is toch logisch ?
RUBBERBURNER
Contacteer:

hehehe,kwou eigenlijk m'n swift hier niet in volle glorie op 't renaultfotum zetten,maar nu vraag je erom !Hahaha! :lol:
[img]http://rubberburner.streetracing.org/im ... idland.jpg[/img]

Martijnberk
Contacteer:

dat is lekker donker!
RUBBERBURNER
Contacteer:

Jep,denk iets van 50% oid ..

[img]http://rubberburner.streetracing.org/images/045.jpg[/img]
clio_rally
Contacteer:

RUBBERBURNER schreef:Zelf niet aan beginnen,dat is nog nooit iemand gelukt.Er zitten zoveel trucjes in dat foli plakken,dat lukt nooit.

Kom op, elke handige jongen heeft het zo gedaan! We moesten voor Hulst ook nog het veiligheids folie plakken op de Clio. Wij haasten 's avonds laat, terwijl we het nog nooit gedaan hadden. Gewoon spul van foliatec ofzo, even lezen en plakken. Nergens een bubbeltje of wat dan ook, voor twee beginners...gewoon doen...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Jasper16v

dan laat je dat folie monteren voor ik zeg 200 euro, kom je politie tegen, kan je het verwijderen en een boete lappen ?

duur grapje zou het dan zijn.....
RUBBERBURNER
Contacteer:

Foliatec gebruikt bijna niemand die 't zelf doet.
Dat kost al 200E aan alleen al folie.
Dus wordt er autostylefolie gebruikt,en als je bolle ramen hebt is dat erg moeilijk omdat je dan in 2 of zelfs 3 delen moet plakken.
Veiligheidsfolie is trouwens heel wat anders,10X zo dik...

Gr.barry :)
RUBBERBURNER
Contacteer:

Jasper clio 16v schreef:dan laat je dat folie monteren voor ik zeg 200 euro, kom je politie tegen, kan je het verwijderen en een boete lappen ?

duur grapje zou het dan zijn.....
D'r zit voor 40E folie op de hele auto :) ,voor is iets te donker,maar daar maken ze eigenlijk helemaal geen probleem van.
Ben zelfs zo al 2x aangehouden voor iets anders...

gr.Barry
Anonymous

RUBBERBURNER schreef:Foliatec gebruikt bijna niemand die 't zelf doet.
Dus wordt er autostylefolie gebruikt,en als je bolle ramen hebt is dat erg moeilijk omdat je dan in 2 of zelfs 3 delen moet plakken.
beetje vreemde redenering.

Laten we geen duur spul gebruiken maar goedkoop want dan kunnen we het zelf niet opplakken.

(wat is dan goedkoper ?)
RUBBERBURNER
Contacteer:

Als jij wel 200E aan folie uit kan geven,dan je 't ook voor 380E laten plakken met garantie.

Daarom ook mijn eerste stelling,zelf niet aan beginnen,want met die goedkope folie lukt 't gewoon niet als je dat niet in de vingers hebt .

gr.barry
Anonymous

RUBBERBURNER schreef:Als jij wel 200E aan folie uit kan geven,dan je 't ook voor 380E laten plakken met garantie.
sorry hoor maar ik laat er even wat simpele wiskunde op los:

zelf doen met foliatech:
200 euro aan folie
0 euro plakken
= 200 euro

laten doen met autostyle:
40 euro aan folie
380 euro plakken
= 420 euro

iedereen die dus met folie van 40 euro de boel laat doen kan ook 200 euro aan folie uitgeven. (je kan het zelfs nog een keer compleet verneuken op al je ramen.)
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 9 jul 2002 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ad van Haperen
Contacteer:

dat klopt als jij word aangehouden kunnen ze je geen bekeuring geven want je mag 35% geblindeerd zijn en jij heb 50% dus je moch nog donkerder maar ik heb 15% lichtdoorlaat en ds toch echt iets te donker vinden die mannen met die auto's met die opavallende streepjes en van die lampjes op hun dak
RUBBERBURNER
Contacteer:

Die 380E is natuurlijk inclusief folie,moet ik jouw dat nou nog gaan uitleggen ??dduh!!!!! :lol:
RUBBERBURNER
Contacteer:

Ze geven een boete op inkijk,als ze je niet meer kunnen zien zitten vinden ze 't te donker.
Ik heb een maatje die alles 30% (binnen de wetsnorm dus) heeft laten coaten,dan mag opeens ook de voorruit.
Die zie ook niet meer zitten,maar dat mag wel..... :-* regelgeving hier ... :-*
Ad van Haperen
Contacteer:

ik vind het allemaal nogal wat hoor wat jullie er aan uitgeven een maat van me (een belg natuurlijk dat zijn allemaal van die tunings handige gasten)die heeft het er voor mij voor 50 eur opgeplakt en ik moest zelf folie halen 2 rollen van 13 eur dus das 50+13+13= 76 eur voor het blinderen en een rolgordijn was 14 eur dus 76+14= 90 eur en daar was heel mijn wagen klaar voor en er zit geen luchtbelletje onder hoor anders is het geen probleen ff klein sneetje in maken als het 3 dagen heeft gedroogd en je drukt er de bellen zo uit zodner dat je er iets van ziet
clio_rally
Contacteer:

RUBBERBURNER schreef:Foliatec gebruikt bijna niemand die 't zelf doet.
Veiligheidsfolie is trouwens heel wat anders,10X zo dik...

Gr.barry :)
Mmm, 10x dikkker lijkt me sterk, het is al vrij dun. Verder viel de prijs wel mee, geloof ik. Ik denk dat het verschil tussen foliatec en autostyle misschien een beetje wordt overdreven, maar jullie zijn de folie experts...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Robert dB.

Hooliead schreef:ik vind het allemaal nogal wat hoor wat jullie er aan uitgeven een maat van me (een belg natuurlijk dat zijn allemaal van die tunings handige gasten)die heeft het er voor mij voor 50 eur opgeplakt en ik moest zelf folie halen 2 rollen van 13 eur dus das 50+13+13= 76 eur voor het blinderen en een rolgordijn was 14 eur dus 76+14= 90 eur en daar was heel mijn wagen klaar voor en er zit geen luchtbelletje onder hoor anders is het geen probleen ff klein sneetje in maken als het 3 dagen heeft gedroogd en je drukt er de bellen zo uit zodner dat je er iets van ziet
dan bel je die maat toch weer op....
robert

Hooliead schreef:....een maat van me (een belg natuurlijk .....
ik zie het. Deze ".,:?!" gekke dingetjes maken het lezen een stuk makkelijker.
Plaats reactie