Vanmiddag gespot in Geleen, nabij Rijksweg Zuid omstreeks 13.00 uur... Clio Williams, zeer mooi, met radardetector kenteken GR-TV-70.. Een bekende van hier ???
Net gespot op ringweg eindhoven bij de berekuil(voor de eindhovenaren) witte of parelmoeren r5 gtt met dubbele uitlaat (in het midden ongeveer 50 cm uit elkaar) rond 24:15 reed vanaf berekuil om daarna om te keren naar pompstation
gister gespot oude vrouw rond 60 in een clio 16V volgens mij de oude clio 16V van ene vergonet een bekende van marcel b ben die jongen die hem had ook tegen gekomen op de mml
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Troj schreef:Net in Oostvoorne bij garage H. den Boer: Een rode 5 GTX, errug laag met blue sport velgen.
Lak was beetje verweerd. Van binnen enige "kleuraccenten" aangebracht. Een bekende??
he troj rij jij met een zilver grijze gt-t en kwam jij dinsdag avond om 1830uur over de valweg daar stond ik namelijk bij het weiland met een blauwe express gt-t met rally schilden erop leuke te zien dat er meer spul in de buurt is vrgr edwin
Kwam erlangs gefietst toen ik naar mijn werk ging. En ik was blij toen ik er ook weer langs terug moest fietsen
Hey die Martijn.
Thats mij car(s).
Je mag ook wel eens langskomen hoor.
hoe laat kom je hier langs s'morgens en s'avonds?
Kunnen we wel een keer afspreken.
Tino schreef:Vrijdag in spijkenisse een 5 GTT blue sport. Geen RTC stickers of iets er op. Zag er netjes uit.
Heb geen kenteken of iets anders op gemerkt omdat ik te druk was met het andere verkeer in gevaar te brengen zodat ik een sticker van de RTC aan hem kon geven.
Dit was voor de rotonde, iemand? Ik reed zelf in mijn gele megane.
Als er een neger in zat met een pet op en dred's dan ken ik hem. Dit is Steven.
Mark coupe16v schreef:Net gezien in Vlaardingen,
gele 5GTT, vlak bij de Mac richting snelweg
Dit is Michel die bij Achterberg heeft gewerkt en de auto van mijn broertje (WilliamsEddie) heeft getuned. Is een goede vriend van ons. ALTIJD HANDIG!!!
Tino schreef:Vrijdag in spijkenisse een 5 GTT blue sport. Geen RTC stickers of iets er op. Zag er netjes uit.
Heb geen kenteken of iets anders op gemerkt omdat ik te druk was met het andere verkeer in gevaar te brengen zodat ik een sticker van de RTC aan hem kon geven.
he troj rij jij met een zilver grijze gt-t en kwam jij dinsdag avond om 1830uur over de valweg daar stond ik namelijk bij het weiland met een blauwe express gt-t met rally schilden erop leuke te zien dat er meer spul in de buurt is vrgr edwin
Klopt, dat was ik, ik zie je auto daar vaker staan en denk steeds, he een expres met turbo velgjes! Volgende keer zal ik wel ff stoppen, rij daar wel vaker!!
En Tino, die blue sport met die donkere jongen erin heb ik ook al vaker gezien!
MissClio16v, bedoel jij steven die een clio16v heeft gehad (willy blauw)?? Als je die bedoel dan ken ik die wel. 'et is een vriend van marco boerdam.
Klopt, dat was ik, ik zie je auto daar vaker staan en denk steeds, he een expres met turbo velgjes! Volgende keer zal ik wel ff stoppen, rij daar wel vaker!!
En Tino, die blue sport met die donkere jongen erin heb ik ook al vaker gezien!
Ehmm die jongen die ik zag met die blue sport was blank. Ik heb het niet over een neger gehad.
Gistermiddag, om ongeveer half vijf, kwart voor vijf ofzo op de Peizerweg in Groningen een zwarte GTT met luchthappertje op de motorkap. Iemand van hier misschien?
Auto zag er zeer strak uit, goed in de lak. Kenteken heb ik zo snel niet gezien.
Ehmm die jongen die ik zag met die blue sport was blank. Ik heb het niet over een neger gehad.
Oh, had ik ff verkeerd gelezen.. Ik zie hier in Spijkenisse wel eens een donkere jongen in een blue sport rijden, vandaar. Ook in in Brielle zag ik er laatst een, maar daar zag ik de bestuurder niet van
Edwin5gtt (Punttang) schreef:Hey die Martijn.
Thats mij car(s).
Je mag ook wel eens langskomen hoor.
hoe laat kom je hier langs s'morgens en s'avonds?
Kunnen we wel een keer afspreken.
Ja, ik had in Oosterhout vakantiewerk, maar ben er mee gekapt (heb nu vakantiewerk dichter bij huis), dus ik zal voorlopig niet meer langsrijden. Maar misschien dat ik wel weer een keer langskom om de 'rooie' (en de grijze natuurlijk )te bewonderen.
Gisteravond kwam ik terug uit Arnhem, met de clio van me broer, netjes op de rechterbaan, want als ik hard rij krijg ik m niet mee word ik echt met een noodgang ingehaald door een 5 gt turbo. Deze was wit/grijs dofachtig, (beetje de kleur van maik ze nieuwe) met rood turbo achter de deuren aan de onderkant. Er zaten doe standaard turbovelgen onder, die gekromde dikke 5 spaaks. Van wie was ie???
Ray (Zonnebril) schreef:Gisteravond kwam ik terug uit Arnhem, met de clio van me broer, netjes op de rechterbaan, want als ik hard rij krijg ik m niet mee word ik echt met een noodgang ingehaald door een 5 gt turbo. Deze was wit/grijs dofachtig, (beetje de kleur van maik ze nieuwe) met rood turbo achter de deuren aan de onderkant. Er zaten doe standaard turbovelgen onder, die gekromde dikke 5 spaaks. Van wie was ie???
Sorry ik was zelf niet ingelogd. Zat nog op ray ze naam. Zo dan...
Vanochtend gespot in Spijkenisse, op de hartelbrug:
Een op het oog hele mooie Williams, met een echtpaar van middelbare leeftijd erin. Geen kenteken helaas, zag er errug goed uit!
MissClio16v, bedoel jij steven die een clio16v heeft gehad (willy blauw)?? Als je die bedoel dan ken ik die wel. 'et is een vriend van marco boerdam.
Gisteren gezien bij mn dealer
in Hellevoetsluis. Een zilvergrijze 5GTT,
zag er heel netjes uit
Bij navraag bleek dat die jongen bij Renault werkt,
is ie toevallig al lid van hier ?
Mark coupe16v schreef:Gisteren gezien bij mn dealer
zag er heel netjes uit
Dit is RichardGT, staat op de ledenlijst maar heb hem hier nog niet veel gezien mij. Hij heeft van mij nog wel eens een stoel gekocht. Inderdaad een strakke bak, hij werkt bij de Kievit als junior verkoper.
Mark coupe16v schreef:Gisteren gezien bij mn dealer
zag er heel netjes uit
Dit is RichardGT, staat op de ledenlijst maar heb hem hier nog niet veel gezien mij. Hij heeft van mij nog wel eens een stoel gekocht. Inderdaad een strakke bak, hij werkt bij de Kievit als junior verkoper.
Oh dan heb ik nog ff met m staan praten,
maar ik zei dat ik lid was van de rtc,
maar daar reageerd ie nie op