De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Foeke

gespot gister op het eind van de middag een "Renault" het nieuwe type crx met veel sound en kleur rood ën het was jawel DIRK 8)

zo goed Rudo????
Laatst gewijzigd door Foeke op ma 24 jun 2002 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Nick (germanstyle)

gisteren gespot op een landweg in de buurt van Enschede, een R19 16V cabrio gespoten in Megane geel.

Vandaag op de weg van Losser naar Glanerbrug een Clio v6.
Troj

Vrijdag in spijkenisse een 5 GTT blue sport. Geen RTC stickers of iets er op. Zag er netjes uit.

Heb geen kenteken of iets anders op gemerkt omdat ik te druk was met het andere verkeer in gevaar te brengen zodat ik een sticker van de RTC aan hem kon geven.

Dit was voor de rotonde, iemand? Ik reed zelf in mijn gele megane.
Denk dat het dezelfde is die ik ook al gemeld heb Tino. Ziet er inderdaad redelijk uit en heb hem hiervoor nog nooit in de buurt gezien. Als ik de kans krijg zal ik hem even stoppen..
Life is too short to not enjoy :)
Ron RS

Net langs de Ketelweg in Papendrecht blauwe 5 GTT.Zag er netjes uit Witte (volgens mij OZ) velgen.
Kenteken iets met een D.-..-..
Rudo

F 16Valve schreef:gespot gister op het eind van de middag crx met veel sound en kleur rood ën het was jawel DIRK 8)
Euuh, let even op de titel van deze topic :)
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Leeuwarden, parkeerplaats NHL, een zwarte 19 16v met 5 spaaks velgen. RT-V?-41
Foeke

Rudo schreef:
F 16Valve schreef:gespot gister op het eind van de middag crx met veel sound en kleur rood ën het was jawel DIRK 8)
Euuh, let even op de titel van deze topic :)
is aangepast ( ja ik weet het is geen het is geen chatsessie) 8) 8) 8) 8) 8) 8) :D
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Heino

Tim B. schreef:
Heino schreef:
catrinus schreef:Vanavond gezien in delfzijl. Een super verlaagde en verbrede megane. Kleur blauw en een hoge spoiler achterop. Beetje duits gestyled. Tim is dit toevalig de broer van andre
Als er van die dikke brock wielen onder zaten dan is die van een jongen die bij houwing autoschade in winschoten werkt.
Beetje late reactie, maaree...ja dit is Dennis, werkt inderdaad bij Houwing autoschade in Winschoten. Vet ding hé!! 8) :D Hij heeft die Clio van Arnold ook gespoten..
Niet verder vertellen,maarre....
Dennis heeft ook weer een GT Turbo gekocht!
Tim B.

Heino schreef:
Tim B. schreef:
Heino schreef:
catrinus schreef:Vanavond gezien in delfzijl. Een super verlaagde en verbrede megane. Kleur blauw en een hoge spoiler achterop. Beetje duits gestyled. Tim is dit toevalig de broer van andre
Als er van die dikke brock wielen onder zaten dan is die van een jongen die bij houwing autoschade in winschoten werkt.
Beetje late reactie, maaree...ja dit is Dennis, werkt inderdaad bij Houwing autoschade in Winschoten. Vet ding hé!! 8) :D Hij heeft die Clio van Arnold ook gespoten..

Niet verder vertellen,maarre....
Dennis heeft ook weer een GT Turbo gekocht!
Ik hoorde het....ben benieuwd wat dit gaat worden.. :wink:
catrinus

Tim B. schreef:Hehe 8) ...kom net uit Groningen naar huis blazen, bij de stoplichten in Groningen een witte GTT met ik dacht geblindeerde achterruitjes, toeteren en knipperlichten aan. Vast iemand van RTC :wink:
Ik was het niet. Had deze gtt ook een zonneband en van die climairs aan de voorste zijramen. Dan was dit hoogst waarschijnlijk Vincent uit groningen (werkt bij tepper)
There will be plenty of time to rest when your dead
Rudo

F 16Valve schreef:gespot gister op het eind van de middag een "Renault" het nieuwe type crx met veel sound en kleur rood ën het was jawel DIRK 8)

zo goed Rudo????
Nou, gelukkig maakt Renault niet dat soort modellen :wink: :lol:
catrinus

dan was het wel de grootste dieptepunt van renault geweest :wink: :wink:
Arjen

Vanavond gespot in de buurt van de Ikea in Groningen. Rode GT phase2 met mannetje strak in het pak erin. Marius?
catrinus

Marius heeft een phase1 met meegespoten skirts :wink:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Een half uurtje geleden gespot bij het BP tankstation aan de Noord-Brabantlaan te Eindhoven.

Blauwe Renautl5 GT Turbo Ph.2 (Blue Sport?). Was volledig origineel en in goede staat, volgens mij. Kenteken: YB-??-ZT
Dirk (CRX)

F 16Valve schreef:gespot gister op het eind van de middag een "Renault" het nieuwe type crx met veel sound en kleur rood ën het was jawel DIRK 8)

zo goed Rudo????
Gespot, een zwarte Clio 16v met zwarte velgen, naast de BP op de Harlingerstraatweg in Leeuwarden, Jawel, HIJ DUS :lol:
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Dirk (CRX)

catrinus schreef:dan was het wel de grootste dieptepunt van renault geweest :wink: :wink:
Goehoed, dus geen Respect is Everything voor deze jongen :lol:
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
gille
Contacteer:

deze morgen, op mijn oprit een redelijk mooie zwarte
renault 21Turbo nummerplaat (ge hebt er geen zaken mee)aja t'was een phase 2.
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Gezien in Arnhem:

-zwarte Renault 11 Turbo met zwarte velgen en een duidelijk hoorbare dumpvalve.

-rode Renault 19 16V Phase 1 met zilveren OZ Supertourismo's.

-zilveren Renault Clio 16V met zilveren/chrome BBS honingraat velgen.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Armando

Zo heb gisteren in arnhem gespot een r19 16v donkerblauw met en vanmorgen nog een in de musis parkeergarage ook een blauwe met goudkleurige 15 inch velgen
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Vanmorgen in mijn straat in Arnhem:

Williams blauwe Clio 16V met Williams velgen, woont waarschijnlijk gewoon bij ons in de studentenhuizen. Vind ik wel knap dat hij er zo een kan betalen, als hij ook echt student is.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Armando

Dat weet je nooit in arnhem :lol: :lol:
Anonymous

Merijn schreef:Gisteren op industrieterrein Ekkersrijt in Eindhoven:

Renault 5 GT Turbo phase 1
(parelmoer) Wit met fel rode skirts en bumpers.
Zag er redelijk tot goed uit, voor zover ik kon zien.

Who's is it?

Hahaha dat is er een van een maat van mij ziet er wel grappig uit,alleen zo gaar als iets vind het zelf meer een pipo de clown auto maar smaken verschillen.
martin rs

is het niet eens wat om al die autos met kleur en kenteken en naam op een rijtje te zetten dan hoef je niet het hele forum door te lezen. en vooral de autos an wie we niet weten van wie ze zijn?
Edwin16v
Contacteer:

Merijn schreef:Een half uurtje geleden gespot bij het BP tankstation aan de Noord-Brabantlaan te Eindhoven.

Blauwe Renautl5 GT Turbo Ph.2 (Blue Sport?). Was volledig origineel en in goede staat, volgens mij. Kenteken: YB-??-ZT
Deze staat te koop op http://www.tweedehands.nl
Anonymous

GT Turbo Tom schreef:Gespot in Eindhoven, winkelcentrum woensel: witte Renault GT Turbo, met rode skirts en bumpers. Kenteken LZ-ZR-41. Iemand van de club?
Hahahah weer die maat van mij hij is wel populair.
Jasper16v

martin rs schreef:is het niet eens wat om al die autos met kleur en kenteken en naam op een rijtje te zetten dan hoef je niet het hele forum door te lezen. en vooral de autos an wie we niet weten van wie ze zijn?
goed idee, de "gespot lijst" :)
Jasper16v

ik ben nu bezig met een lijst opstellen
martin rs

Jasper clio 16v schreef:ik ben nu bezig met een lijst opstellen
lijkt mij een stuk overzichtelijker
mark -19- 16v

Armando schreef:Zo heb gisteren in arnhem gespot een r19 16v donkerblauw met en vanmorgen nog een in de musis parkeergarage ook een blauwe met goudkleurige 15 inch velgen
ha die armando it was me

jaja ik was daar bezig met de tl verlichting(blauwe trui) je hebt me vast gezien jij hebt toch momo velgen er onder

ps heb je kenteken wel op geschreven maar had het nog niet hier gepost

ps waar zijn jou rtc stickers?
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Jasper16v

net gespot in emmen
19-16v, donker blauw, dikke einddemper
HZ-HX-22
zat jongeman in met donker(bruin) haar :)
kwam vanaf weerdingerstraat (dregema?) reed hondsrugweg op
Arjen

Net gespot on Oosterhesselen:

Toine, dit keer niet in de Williams, maar in de Peugeot 205 cabrio. Zwaaien we niet meer ?
Anonymous

gespot op de A1 (rond 22.15) omgeving Barneveld (?)..een grijze 5 GTturbo met nr plaat MUTS, staande op een trailer met een witte bus ervoor.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Gespot :

Zondagavond op de A15 richting Rotterdam hangend achter een Volvo met (geschat)dik 180 - 190.

Het gaat om een rode GTT. Specs voor de rest onbekend.

Wie o Wie was er een Volvo aan het gek maken :-) ?
.:: TurboPowerr ::.
Troj

Net in Oostvoorne bij garage H. den Boer: Een rode 5 GTX, errug laag met blue sport velgen.
Lak was beetje verweerd. Van binnen enige "kleuraccenten" aangebracht. Een bekende??
Life is too short to not enjoy :)
Gesloten