Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Marijn

hallo turbo mensen,
wij (HTS autotechniek) hebben elk jaar een circuitdag en wel in december. ik wou ff kijke of er animo is bij mensen uit de buurt van Oss om een turbo hiervoor te preparen. inschrijveing is 50 euro per auto (max. 4 personen) er worden 4 heats van 20 minuten gereden.
het enige nadeel is dat er een loting plaats vindt. er zijn 150 plaatsen op ongeveer 200 inschrijvingen.
Marijn

echt niemand????????
Marijn

echt niemand????????
martijn.p
Contacteer:

Wellicht komen er niet zoveel uit de buurt van Os ? Stukje karren willen er vast wel een paar.
~thijs~
Contacteer:

Is deze ook van stichting DODARE zo nee dan is er binnenkort nog één

Hee MBSanten!! nog een haarlemmer
oke dan
Marijn

On 2002-04-11 18:12, Thijs RSI wrote:
???? gewoon georganiseerd door studenten van onze school, als je dat bedoeld
~thijs~
Contacteer:

Ik bedoel er niks negatiefs over! ik vindt het zelfs zeer tof dat het allemaal georganiseerd wordt, maar de zaak waar ik werk sponsert stichting dodare en ik hoorde dat er binnenkort weer wat is op zandvoort zoals die legale sprints op zandvoort!

[ This message was edited by: Thijs RSI on 2002-04-11 21:03 ]
jean-paul

hier was ik vorig jaar ook ff om te kijken(in dec 2000).toen reed er ook een vijfje mee,een sierra cossworth en een opel corsa die iedereen aan stront reed!!!! was wel gaaf om te zien!
clio_rally
Contacteer:

Vraagje: Ik had het er al kort met de jogens van jullie HTS rallyteam over gehad, maar is het ook mogelijk om van buitenaf mee te doen? Zit namelijk zo, we zijn wel niet student op de HTS autotechniek, maar Werktuigbouwers uit Delft komen ook een heel eind. En ons team bestaat uit enkel TU studenten, beetje uitwisseling? De AX die we nu erbij aan het opbouwen zijn zou ideaal zijn. Ding is errug goedkoop en is al helemaal zandvoort klaar. Het onderstel vervangen we natuurlijk voor de rally's, maar ik heb nog slicks liggen en dus de circuit ophanging die ik graag nog eens op wil rijden....

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Marijn

zover ik weet moet er in ieder geval 1 van autotechniek in een team zitten, 't is nl om die mensen een kans te geven om een keer te racen, en er zijn 150 plaatsen. en als er teams van buitenaf mee zouden doen zouden er dus minder autotechniekers mee kunne doen
martijn.p
Contacteer:

On 2002-04-11 18:12, Thijs RSI wrote:

Hee MBSanten!! nog een haarlemmer
oke dan
Jazeker, maar er zijn er meer hoor. Jean paul bijvoorbeeld, en stevie uit Beverwijk. (Da's toch dichtbij genoeg )
Marijn

is er echt bijna niemand die mee wil doen aan zo'n 'project' ???
nog een keer voor de duidelijkheid, het is pas in december, waarschijnlijk de eerste vrijdag van de maand
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik ben ook HTS-Autotechnieker en ik heb eigenlijk wel interesse maar ten eerste: ik kom niet uit Oss (en is volgens mij ook niet dichtbij) Ten tweede: ik heb niet superveel verstand van auto's qua techniek enzo, maar het is natuurlijk wel een mooie kans om iets te leren !!

Als ik iets kan regelen met vervoer of weet ik het wat, zou ik best mee willen doen. Maar da moet ik dan nog wel ff uitzoeken.
Je hoort nog wel eens iets
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
clio_rally
Contacteer:

Jammer, ik ga het er nog wel eens over hebben met dat rallyteam van jullie, aardige gasten. Anders ken ik misschien via via nog wel een hts-er die zich in wil schrijven, maar hij achterin zitten ofzo, moet ik alleen even een kussentje voor hem neerleggen..:wink:

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Troj

Kijk voor meer info anders is even op http://www.circuitdag.nl :)

Kijk dan meteen even bij 1999 / helden / koprollen met een GSI! Dat was ik...
Een goede manier om een Opel aan zijn einde te helpen in mijn ogen :D :D :D
Life is too short to not enjoy :)
Haas
Car: Megane RS

Marijn schreef:is er echt bijna niemand die mee wil doen aan zo'n 'project' ???
nog een keer voor de duidelijkheid, het is pas in december, waarschijnlijk de eerste vrijdag van de maand
ik wil op zich best meedoen. ik zit bij je op school, dus das handig...alleen dan het grootste punt: hoe komen we aan de auto, wie betalen er en wat doen we er na de circuitdag mee??
Riël
Über-Spammer

had in 2000 mee willen doen ... grrr uitgeloot ... ben ik maar van school afgegaan :D
Riël
Über-Spammer

had in 2000 mee willen doen ... grrr uitgeloot ... ben ik maar van school afgegaan :D we hadden een opel record 2.0 whehe lache bak is dat
Troj

Ik heb al 3 keer meegedaan, is wel lachen!!
Wel met foute bakken, 1e jaar met een Kadett GSI
1.8 8v, ging best, 2e jaar met een Civic CRX, wat een wasbak was dat! (Slechte dempers :) ) En vorig
jaar met een BMW 320i, dat reed wel geweldig geinig!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Lachuh man.. lijkt me ook wel eens leuk om te doen..
Maar denk dat dit er voorlopig ff niet in zit.
Armando

Dit lijkt mij ook helemaal te gek.. :D Lekker met een oude bak scheuren..
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik vind alles best, maar het probleem ligt 'm een beetje in de financien. Ik heb al genoeg kosten aan mijn eigen 5'je, dat ik niet zoveel zin heb om veel geld in een andere auto te steken die niet van mezelf is...
Armando

Schade auto's :wink: :wink: Met de hamer uitkloppen dat het nog een beetje op een auto lijkt.. en rijden met die handel
Steven
Car: M536

Lijkt me ook erg wreed, maar ik woon totaal niet in de buurt dus ik ga niet 30x heen en weer karren om die auto te prepareren.

Lijkt me wel ontzettend gaaf om te doen. Lekker sleutelen (bij voorkeur GT ;) ) en lekker raggen..
Troj

Deze circuit dag is zoals al eerder vermeld, alleen
voor studenten aan de HTS autotechniek te Arnhem :(
Ik heb steeds samen met een vriend kunnen rijden, die
wel op die school zit. Zit je dat echter niet, forget it! Iedereen kan echter wel komen kijken!
Misschien kunnen we dit jaar gezamelijk als club gaan en een beetje showplek voor onze auto's regelen?
Zomaar ideetje hoor...
Steven

Als je het tegen mij hebt: jah weet ik.

Ik zou me wel willen aanmelden als Team-lid bedoel ik, er zijn wel een paar HTS-AT'ers hiero. Ikzelf heb Werktuigbouw, lijkt er een beetje op ;)
Troj

Het was meer een algemene mededeling, om even iedereen die zich meteen wil aanmelden, helaas, te teleurstellen :(

Het is echt wel gaaf, maar wordt er vanuit RTC nooit een circuitdag georganiseerd ofzo? Want aan die van de HTS zou ik voor geen goud met mijn eigen auto meedoen, kans op deuken is errug groot :D
Haas

Troj schreef:kans op deuken is errug groot :D
KLOPT...staat nog een heel mooi verneukte en opgefrommelde Monza hier achter school...en nog wat meer, maar das zo ongeveer onherkenbaar vervormt..

Het zit m er niet in een auto te kopen en mee te rijden, maar je loopt de kans je auto daarna niet meer kwijt te kunnen en dat is een wel erg duur grapje..
Haas

btw....weet nog wel een (sorry!!!) Golf II 1.8 GTi te staan voor 300 pleuro...loopt nog goed alleen veel inbraakschade aan de deuren...raak je dus na de circuitdag ook wel moeilijk kwijt...
Troj

De 320i die wij vorig jaar gebruikt hebben is toch nog met dik 300 pleuro's winst weg gegaan, was gratis racen :) Maar ik heb ook auto's gezien
die voor de start echt nog mooi waren en een race later volledig aan bonken lagen, das toch jammer!
Haas

Troj schreef:De 320i die wij vorig jaar gebruikt hebben is toch nog met dik 300 pleuro's winst weg gegaan, was gratis racen :) Maar ik heb ook auto's gezien
die voor de start echt nog mooi waren en een race later volledig aan bonken lagen, das toch jammer!
ja en duur!!!!!!!!
Steven

Als je bijvoorbeeld een bijna doorgerotte GT koopt, en die aan poeier rijd. (wel zodat de motor nog heel is) Kun je nog een hoop leuke onderdeeltjes verkopen.

Of voor je eigen gt gebruiken als je er toevallig 1 hebt.

Als je het dan goed doet heb je ook aardige winst.
Matijs
Contacteer:

Tsja, als je het zo doet kan het een duur grapje worden, lastig te verkopen, en onderdelen?... Radiateur weg, intercooler weg, blok verschoven, bak stuk, turbo stuk (bij een GTT dan)...
[img]http://www.circuitdag.nl/2001/MVC-339F.JPG[/img]

P.S. wat moet je ookalweer intypen om een plaatje kleiner af te beelden?
Marijn

later als ik groot ben:

[img]http://www.circuitdag.nl/2001/extra/small/imm029.JPG[/img]

dit was de bmw (323)van een jongen bij mij uit de klas, hij spinde bij het uitkomen van de hugenholtz, kwam bijna frontaal in de vangrail, en draaide nog ff door, hier staat hij met z'n neus tegen de rijrichting in. het ding is total loss:

[img]http://www.circuitdag.nl/2001/extra/imm013.JPG[/img]

de foto is een beetje heel errug groot, maar op de kleine zag je bijna niks. eenzelfde bmw van andere jongens uit mijn klas was eraf gereden door een kadett. oftewel, niet met een goede auto aan de circuitdag meedoen, enne...haaz, we spreken elkaar op school nog wel over een eventuele deelname dit jaar.
Troj

later als ik groot ben:

[img]http://www.circuitdag.nl/2001/extra/small/imm029.JPG[/img]

In die blauwe porsche zit mijn vriendin op deze foto.
Heb toen zelf met die oranje NSX meegereden. Moet zeggen: Niet mijn auto. :-*
Plaats reactie