Hallo Allemaal
Ik heb sinds twee maanden TSW Velgen onder mijn
5GTT zitten, de breedte van de velg is 195.
Nu komt als ik mijn auto op een parkeerplaats heb staan met de kont naar de weg, en ik draai dan mijn stuur naar rechts en achteruit rijd mijn velg tegen
de remleiding naar de remklauw aan.
Mijn vraag is; Heeft iemand dit ook gehad, zo ja
hoe kun je dit het best oplossen?
Sebastian,
Velg tegen remleiding
Hoeveel inch zijn je velgen?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
En welke ET-waarde heb je ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
Kan je de rem leiding niet heel voorzichtig bij buigen.... Eerst het metaal verhitten zodat het wat makelijker buigbaar is.
Maar wees voorzichtig voor breuken en dicht knijpen want dat wil je beslist niet.
Maar wees voorzichtig voor breuken en dicht knijpen want dat wil je beslist niet.
-
- Über-Spammer
weet je zeker dat het je remklauw is ??
ik heb ook als ik heel scherp instuur dat ik wat geschuur hoor... maar dat is gewoon omdat ik 195/45/15 heb en TSW Imola velgen.15" ich.
maar ik ben voor ongv 4,5 verlaagd.. dus hij loopt wat aan , aan de binnen kap.
ik heb ook als ik heel scherp instuur dat ik wat geschuur hoor... maar dat is gewoon omdat ik 195/45/15 heb en TSW Imola velgen.15" ich.
-
Die remleidingen zijn origineel van RUBBER
dus ik weet niet wat jij wilt gaan branden en bijbuigen Rick maar ik vrees het ergste dan.. ik had ze van staal erbij gekocht maar die liggen nog los bij Nick..
voor de rest, uuhm, ik had het niet, dus ik denk dat hij een verkeerde ETwaarde velg heeft..

voor de rest, uuhm, ik had het niet, dus ik denk dat hij een verkeerde ETwaarde velg heeft..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Contacteer:
verhitten moet je nooit doen bij een remleiding heRickGT TURBO schreef:Kan je de rem leiding niet heel voorzichtig bij buigen.... Eerst het metaal verhitten zodat het wat makelijker buigbaar is.
zeker niet met die kunstof coating er om heen fikt als de klere gewoon beetje buigen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
weetje maik das afkeur heMaik (WOOFER) schreef:weet je zeker dat het je remklauw is ??
-
- Contacteer:
zijn speciale rubber ringen voor die je over je remslang doetSebastian schreef:Ik heb gewoon 15" inch velgen ET-waarde weet ik niet.
De binnenkant van de velg komt tegen remleiding aan. Heb geprobeerd remleiding met de hand om te duwen, maar dat werkte niet.
Sebastian,
die komen dan tussenremslang en schokdemper zodat de remslang iets meer naar binnen gedrukt wordt je hebt kans dat dat genoeg is om je wiel vrij te laten lopen