ik ken de Tunnel bij t station en de welbekende Halfords (

idd....das de tunnel waar ik het over hadMartijntje schreef:Er zal toch vast ook wel een Autostyle dealer in de buurt zitten. Die zit wel in elke stad (bijna...)
mot vanaaf werkenJesper16v schreef:In Wijchen zitten er 3, AUTOMAT, LETO en STRATEN, daar kan je alles van de Autostyle bestellen.
P.S. komen jullie vanavond ook naar de Mac in Rosmalen om dan vandaar naar Veldhoven te rijden??
Gr.
JP
rijd een clio 1.4 s (zwart, bj 1992)jetab schreef:He haaz... wat voor 'n auto rij jij? Ik woon in boxmeer (is dus vlak bij!) ben zelf bezig met restauratie van een r5gtt (bj. 1990)
Weet zo in de buurt geen tuning zaken voor renault. Weet wel dat in st-anthonis een ford tuner zit (wouter bollen) zij doen veel met ford turbo's dus dump-valve's kan je daar ook vandaan halen.
thanx ook een 'geslaagd' project, gisteren de uitslag gehad en de presentatie (netjes in pakJesper16v schreef:Kicke site!!!!
Ja maar als je vraagt naar DEVIL einddempers dan zijn ze niet thuisJesper16v schreef:In Wijchen zitten er 3, AUTOMAT, LETO en STRATEN, daar kan je alles van de Autostyle bestellen.
P.S. komen jullie vanavond ook naar de Mac in Rosmalen om dan vandaar naar Veldhoven te rijden??
Gr.
JP