Het befaamde cupboek voor de GT Turbo
voor de mensen die het nog niet hebben: Het befaamde cupboek voor de R5 GT Turbo.
Cupboek.zip (2843KB)
Enjoy!
Cupboek.zip (2843KB)
Enjoy!
-
- Contacteer:
Als ik morgen eindelijk weer eens wat tijd heb op m'n werk dan maak ik het Haynes boek ook af.
Ik ben nu halverwege met scannen. Dus als het meezit heb ik hem voor het weekend al online om te downen..
Ik ben nu halverwege met scannen. Dus als het meezit heb ik hem voor het weekend al online om te downen..

Djeex, wat een werk man! Hulde.
Ojee, let me check. Zal wel weer een typfoutje zijn.
O wacht, hij doet het wel. Je moet ff right-click en 'save target as' doen. No problemo.
KL#te, niet dus. Fout gegaan met uploaden denk ik. Hang on, ik probeer hem opnieuw. Kan ff een paar minuten duren. Ik roep wel ff als hij het wel doet.
3 minuten 

Hij geeft een ERROR als je hem wilt Unzippen!
Kun je hem even op nieuw zippen en Uploaden, dan werkt hij misschien wel?
Sander

Kun je hem even op nieuw zippen en Uploaden, dan werkt hij misschien wel?
Sander
HaHAA! Hij moet het nu doen. Hij was niet helemaal overgekomen met uploaden. Nu wel compleet.
Hee Sander, hoe is het met de Weber?
Hee Sander, hoe is het met de Weber?
Ja, ik heb het gecheckt, hij doet het!
Doe er wat moois mee
Doe er wat moois mee

Yep hij doet het!
Ja met die weber is het goed, hij zit weer in de doos! Ga nu eerst verhuizen en over een week of drie ga ik er weer ann werken. Er moet het een en het ander aan verbouwt worden. En dan maar weer eens proef draaien!
S
nder

Ja met die weber is het goed, hij zit weer in de doos! Ga nu eerst verhuizen en over een week of drie ga ik er weer ann werken. Er moet het een en het ander aan verbouwt worden. En dan maar weer eens proef draaien!
S

Keep us (me
) posted!
-
- Über-Spammer
Jeah
tnx m8.

Als er iemand intresse heeft in het werkplaathandboek van de GTT fase 2, dan kan ik die waarschijnlijk wel blij maken
.
Ik ben net klaar met het kopieren van het volledige handboek, van het werk (Renault dealer) ik heb alleen de stukken over expressjes en normale 5jes weggelaten. Is nu ongeveer een 7 cm dikke stapel papier. Je snapt dat dit niet te scannen is, maar als je intresse hebt kun je me wel mailen. Dan kan ik het voor je kopieren en opsturen.
email: jaap_zwalla@hotmail.com
Ik ben net klaar met het kopieren van het volledige handboek, van het werk (Renault dealer) ik heb alleen de stukken over expressjes en normale 5jes weggelaten. Is nu ongeveer een 7 cm dikke stapel papier. Je snapt dat dit niet te scannen is, maar als je intresse hebt kun je me wel mailen. Dan kan ik het voor je kopieren en opsturen.

ik voel een kopieerwoede aankomen! 

-
- Contacteer:
Enig idee wat het kost om zo'n BLOK langs de post op te sturen?jObBeDoEs! schreef:Als er iemand intresse heeft in het werkplaathandboek van de GTT fase 2, dan kan ik die waarschijnlijk wel blij maken.
Is nu ongeveer een 7 cm dikke stapel papier. Je snapt dat dit niet te scannen is, maar als je intresse hebt kun je me wel mailen. Dan kan ik het voor je kopieren en opsturen.![]()

Is maar een ideetje..
(natuurlijk betalen we ervoor

-
*klik* brrrrrrrrrrrm 200kb/s
lekker kabelinternet op de werkvloer.. jongens bedankt voor het volledige cupboek.. owh.. en dat werkplaatshandboek.. ben jij er 18 augustus bij? want ik wil ook graag een exemplaar 

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
jObBeDoEs! schreef:Als er iemand intresse heeft in het werkplaathandboek van de GTT fase 2, dan kan ik die waarschijnlijk wel blij maken.

Maar zoals al gezegt is het handiger en goedkoper om het te overhandigen op bv. een meeting
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
[quote="jObBeDoEs!"]Als er iemand intresse heeft in het werkplaathandboek van de GTT fase 2, dan kan ik die waarschijnlijk wel blij maken
.
Aan de interesse te zien krijg je een hoop werk voor de volgende meeting !! Bestel maar vast een vrachtwagentje vol papier en neem je vakantiedagen maar op !! Plus je moet nog een vrachtwagen huren om alles mee te kunnen nemen naar de volgende meeting.
Ennuh....quanta costa ??
Aan de interesse te zien krijg je een hoop werk voor de volgende meeting !! Bestel maar vast een vrachtwagentje vol papier en neem je vakantiedagen maar op !! Plus je moet nog een vrachtwagen huren om alles mee te kunnen nemen naar de volgende meeting.
Ennuh....quanta costa ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Trouwens, Matijs, Thanx voor het CUP-boek. Altijd handig zo'n informatie !! Ben blij dat ik hier op school gratis kan printen !! 
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
bedankt hoor voor het cup boek maar ik mis wel
pagina 12 en 33 klopt dit?
verder echt super gaaf!!!!!!!
vr/gr mark b
pagina 12 en 33 klopt dit?
verder echt super gaaf!!!!!!!
vr/gr mark b
Dat die twee pagina's er niet bij zitten klopt, die heb ik ook niet. Ik weet niet of die pagina's leeg zijn of een keer zijn zoek geraakt. Ik heb het ook maar via via, dus aan mij moet je het niet vragen.
O ja, werkplaatshandboek: hebben!
Maar het begint er op te lijken dat het lastig gaat worden om het voor iedereen te kopieren... Zeker als jij alles voor moet schieten.
Ideetje om iedereen vooraf te laten betalen en dan een copyshop heel erg blij te maken? Als er erg veel mensen zijn die het willen hebben wordt het misschien zelfs goedkoper om het te laten drukken.
Maar het begint er op te lijken dat het lastig gaat worden om het voor iedereen te kopieren... Zeker als jij alles voor moet schieten.
Ideetje om iedereen vooraf te laten betalen en dan een copyshop heel erg blij te maken? Als er erg veel mensen zijn die het willen hebben wordt het misschien zelfs goedkoper om het te laten drukken.
-
- Contacteer:
Als we het hebben over 700 pagina's en het zijn maximaal 10 mensen die het willen hebben dan zou ik het op een zaterdag wel op kantoor kunnen copieeren...Matijs schreef:O ja, werkplaatshandboek: hebben!
Papier missen ze niet dus das makelijk..... Maar moet dan wel van iemand het bron materiaal kunnen krijgen. Dan copieer ik het graag...

-
- Über-Spammer
klinkt leuk Rick 

-
- Über-Spammer
ver of niet ...Tom schreef:ik zou best zo'n boekie willen hebben, maar om er nu iemand een hele dag !!! voor achter zo'n stom apparaat te zetten. Dat gaat wel erg ver
zeg nou maar gewoon dat je hem wil hebben..
want het maakt jou niet uit dat rick achter dat ding staat als jij dat boekie maar heb..