Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
turbo5

je bedoelt die fel rode ? Als je die bedoelt was hij van mij! Dat is die 5 met water/methanol injectie en een turbo van een saab 9000 enz enz en ja ook een dump-valve
Haas
Car: Megane RS

On 2002-04-16 13:25, Marijn wrote:
10 bar?!?!?! zover ik weet heeft een gtt ongeveer 8 bar compressie. zit er wel de goede koppakking tussen? van een gtt is geloof ik 1.8mm en van een gewone 5 1.4mm
8 bar..ook goed..heb m zelf niet gemeten,vandaar dak t niet precies weet..
Anonymous

On 2002-04-17 11:45, turbo5 wrote:
je bedoelt die fel rode ? Als je die bedoelt was hij van mij! Dat is die 5 met water/methanol injectie en een turbo van een saab 9000 enz enz en ja ook een dump-valve
dat zou dan goed kunnen, ik weet wel dat ik een keer op het stationnetje Presikhaaf stond en toen (jij dus blijkbaar) voorbij kwam, VROOOOAAAH pssss VROAAAAAH....leuk leuk
[edit]
hmm ok niet exact dat geluid maar je weet wat ik bedoel
[/edit]
[ This message was edited by: Yr! on 2002-04-17 17:09 ]
turbo5

ja zat een leuk geluidje in! (zelf gemaakt sportuitlaat)
Haas

zegguh....martijntje en marijn....A1'ers...spreken we nog een keer wat af?Tis nu bijna weekend dus ervoor zal moeilijk gaan...erna dan maar??
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Hee, ik zag gisteren de witte GTT op de brug staan bij het dragrace team.
Heb je m al aan de praat gekregen ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Marijn

ik zag toen ik naar school liep vanmiddag ong. 12.10 een witte turbo zonder grill rijden richting station, was dat the problem child??????
Haas

Martijntje schreef:Hee, ik zag gisteren de witte GTT op de brug staan bij het dragrace team.
Dit was m inderdaad, en eindelijk, eindelijk....hij had er zin in: hij loopt weer :D:D:D:D

Je moet nog ff niet kijken HOE die loopt, maar hij loopt iig...kom anders een keer langs als we weer bezig zijn...grtz haaz
Haas

Martijntje schreef:Hee, ik zag gisteren de witte GTT op de brug staan bij het dragrace team.
btw, was niet bij dragrace team....was ernaast, maar je hebt m iig herkent...heheh;)
Haas

Marijn schreef:ik zag toen ik naar school liep vanmiddag ong. 12.10 een witte turbo zonder grill rijden richting station, was dat the problem child??????
Weet bijna wel zeker van niet, de onze mist wel iets meer dan alleen de gril ;)
Maar we hebben er gister wel heel ff in gereden, voor zover dat kon...maar dat was rond half vijf...ff rondje om hts pabo en heao...wel lollig alleen echt hard ging die nog niet...maar da komt zeker weten nog wel :D
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Er is nu toch ook een nieuwe witte R5GTT op de parkeerplaats van de HTS. Ik heb m in ieder geval niet eerder gezien.

Ik vroeg mezelf gisteren al af toen ik mijn fiets pakte, waar de GTT was, er lagen alleen twee hoofdsteunen. Toen ik weg reed, zag ik m dus op de brug staan. Mooi dat ie iig weer loopt !!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Haas

[quote="Martijntje"]Er is nu toch ook een nieuwe witte R5GTT op de parkeerplaats van de HTS. Ik heb m in ieder geval niet eerder gezien.
quote]

Klopt, er staan er nu als t goed is drie witte GTT's. Een hele kale van ons, nog een witte van een andere eerstejaars (met dumpvalve :p )En dan nog die ene die jij bedoeld, stond vandaag daar naast de heao,toch?met die coopervelgend, zag er strak uit dat ding ja :p
Anonymous

haaz schreef:
Martijntje schreef:Er is nu toch ook een nieuwe witte R5GTT op de parkeerplaats van de HTS. Ik heb m in ieder geval niet eerder gezien.
quote]

Klopt, er staan er nu als t goed is drie witte GTT's. Een hele kale van ons, nog een witte van een andere eerstejaars (met dumpvalve :p )En dan nog die ene die jij bedoeld, stond vandaag daar naast de heao,toch?met die coopervelgend, zag er strak uit dat ding ja :p
Die witte met dumpvalve is van mij! Job uit A2D, heb de turbodruk nu op 1,1 bar zitten en heb em op het werk op de rollenbank gehad --> 131 pk en 173 Nm :D :D
Er moet nog veel aan gebeuren, maar hij wordt steeds beter! >-)

Tot op school!
Haas

Jij hebt echt een geile bak :p:p:p

tot op school idd 8)
Plaats reactie