iemand van hier?stond bij de ikea.
De Onbekende Renault.
-
- Contacteer:
Zaterdag 23 maart gespot in Groningen bij benzinepomp richting Paddepoel: donkerblauwe of zwarte GT Turbo met 8? spaaks velgen.
[ This message was edited by: Rene (Mr. TX) on 2002-03-28 11:32 ]
-
Gespot in Oldenzaal (meerdere malen al, ook al in ander plaatsen gezien)
Knalgele GTT met deel zwarte velgen en grote sticker op de voorruit.
Knalgele GTT met deel zwarte velgen en grote sticker op de voorruit.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wie heeft er een blauwe R4 Alpine Turbo ?? (Was het die ook in de gallery staat ??) Kan het dat ik die gisteren in Arnhem rond 4 uur heb zien rijden ??
Er reed een rode R4 met een wit dak achteraan. Ze kwamen van de HTS-Autotechniek vandaan...
-----------------
I live a quarter mile at a time ... for that 10 seconds or less, i'm free
-- Vin Diesel as 'Dominic' in 'The Fast and the Furious --
[ This message was edited by: Martijntje on 2002-03-28 12:34 ]
Er reed een rode R4 met een wit dak achteraan. Ze kwamen van de HTS-Autotechniek vandaan...
-----------------
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik heb die gast wel hier op de HTS-A zien rondlopen, weet alleen zijn naam niet. Hij helpt wel bij het HART geloof ik....Ik vind trouwens de velgen er niet onder staan...(mijn mening!)On 2002-03-27 19:03, Menno
wrote:
Gespot op de parkeerplaats HTS-A in arnhem:
Paars blauwe 5 GTT, 15" velgen.
Iemand van hier, of iemand van 't HART?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
yep, dat was ik.On 2002-03-28 12:33, Martijntje
wrote:
Wie heeft er een blauwe R4 Alpine Turbo ?? (Was het die ook in de gallery staat ??) Kan het dat ik die gisteren in Arnhem rond 4 uur heb zien rijden ??
-----------------
Ik ken hem niet rene. Maar waren het geen stalen cup velgen die eronder zaten. Als dat zo is dan is het martijn. en die reed toen mee naar de meern meetingOn 2002-03-28 11:11, Rene (Mr. TX)
wrote:
Zaterdag 23 maart gespot in Groningen bij benzinepomp richting Paddepoel: donkerblauwe of zwarte GT Turbo met 8? spaaks velgen.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
Vanavond gezien in Valkenburg, donker blauwe GTT ph2, kenteken begon met T.-..-...Kale bandjes en vuil.
Gisteren gezien op snelweg A2 Maastricht richting Eijsden, knal gele Clio 16v. Deze zie ik wel vaker tussen M`tricht en Heerlen rijden, iemand van hier?
Gister gezien in Eijsden, blauwe GTT ph2 waarschijnlijk Blue Sport, met happer op de motorkap, staat was erg goed.
Gisteren gezien op snelweg A2 Maastricht richting Eijsden, knal gele Clio 16v. Deze zie ik wel vaker tussen M`tricht en Heerlen rijden, iemand van hier?
Gister gezien in Eijsden, blauwe GTT ph2 waarschijnlijk Blue Sport, met happer op de motorkap, staat was erg goed.
menno is je 21 nog niet gemaakt dan?On 2002-03-28 13:12, Menno
wrote:yep, dat was ik.On 2002-03-28 12:33, Martijntje
wrote:
-----------------
-
net op de a13 vanuit Den Haag ter hoogte van Delft. Een rooie clio16v met witte strepen. Iemand van hier?
Vanmiddag uur of 3 een witte clio 16v zo goed als origineel, zat een vrouwtje in.. van hier?? Oh ja locatie Rotterdam Zuidplein in de bocht bij de AH
-
Vanmiddag een Rode GTT en een Zwarte GTT, die Zwarte reed voorop.. vlakbij Leeuwarden.. ZIJN WIJ GEZIEN?
Ik spreek hier over Rick met zijn nieuwe aanwinst en ik in mijn JBL bak
broem broem.
Ik spreek hier over Rick met zijn nieuwe aanwinst en ik in mijn JBL bak

-
Ongeveer een ruim uurtje terug gespot op de A7 richting Drachten: Een rode Clio 16v en de bestuurder had de gang er aardig in.
En zonet een half uurtje gelden op de terugweg richting sappemeer een Twingo met 4 blonde dames
erin.
Bekenden?

En zonet een half uurtje gelden op de terugweg richting sappemeer een Twingo met 4 blonde dames
Bekenden?
zullen we het maar een andersom doen ?
Heeft er iemand in de buurt van Haelen (Limburg) een zwart metallic 5 gtturbo gezien, uit 1986 met phase 2 bumpers en velgen ? ik ga er di namelijk naar kijken (en misschien kopen)
Dus Patrick en/of marco als jeullie di rond 6 uur tijd hebben dan zou ik jullie bij deze wilen vragen of jullie mee willen gaan i.v.m. mijn gtturbo kennis
Cheers
Rob
Heeft er iemand in de buurt van Haelen (Limburg) een zwart metallic 5 gtturbo gezien, uit 1986 met phase 2 bumpers en velgen ? ik ga er di namelijk naar kijken (en misschien kopen)
Dus Patrick en/of marco als jeullie di rond 6 uur tijd hebben dan zou ik jullie bij deze wilen vragen of jullie mee willen gaan i.v.m. mijn gtturbo kennis
Cheers
Rob
-
Gisteren een Clio v6 ter net buiten Rotterdam op de A16 richting Breda. Gunde me geen blik waardig 
Vanmiddag in Breda ter hoogte van de Makro. Een donkergroene Clio16v.
[ This message was edited by: Frank_16v on 2002-03-31 15:38 ]

Vanmiddag in Breda ter hoogte van de Makro. Een donkergroene Clio16v.
[ This message was edited by: Frank_16v on 2002-03-31 15:38 ]
-
Zpjuist gespot bij Martiniplaza in Groningen, een rode Renault Alpine V6 Turbo.
Verder voor het Groninger Museum een witte R19 16v met kenteken ZR-LT-45??
En bij de snackbar in Waterhuizen een blauwe R19 16v cabrio.

En bij de snackbar in Waterhuizen een blauwe R19 16v cabrio.
rtc lid gezien in vlissingingen (bij de 1e stoplichten )clio 16v met schuifdak,ging linksaf kenteken RG-??-?? op de kentekenplaathouder stond het rtc logo, en stak zijn hand op
groetjes patrick
groetjes patrick
Gisteren op de A6 vlak boven Almere:
Wat ik kon zien in een flits:
Een donkerblauwe GTT, ws. Bleusport, met gouden velgen(beetje OZ-F1-8-ig). En wat deuken. (aldus bijrijder)
Hij stond stil op de vluchtstrook.
En in Haarlem in de buurt van het spaarne rijd ook een donkerblauwe R19-16v Chamade.
Een donkerblauwe GTT, ws. Bleusport, met gouden velgen(beetje OZ-F1-8-ig). En wat deuken. (aldus bijrijder)
En in Haarlem in de buurt van het spaarne rijd ook een donkerblauwe R19-16v Chamade.
Ik ben het niet geweest, rijdt moeilijk zonder onderdelen op je blokOn 2002-04-01 18:41, Stevie
wrote:
Gisteren op de A6 vlak boven Almere:

-
- Über-Spammer
Gespot Zwarte Renault 5 GT Turbo Phase 1 (superbreed) > Den Haag. Kijkduin.
Hijs niet van RTC lid zover ik weet, maar weet wel dat tie zo nu en dan bij een garage bedrijf bij mij in de buurt komt.. Kraayenstein..
Gespot Renault Clio Zwart met 2 Silvere strepen van voor naar achter.. (ook gezien op meeting breda!?!?) (kraayenstein. is dit een lid van RTC ??) Mail anders ff als je de bestuurder van deze auto ben.. wel ff lachuh om kennis te maken.. dacht ik zo.
Hijs niet van RTC lid zover ik weet, maar weet wel dat tie zo nu en dan bij een garage bedrijf bij mij in de buurt komt.. Kraayenstein..
Gespot Renault Clio Zwart met 2 Silvere strepen van voor naar achter.. (ook gezien op meeting breda!?!?) (kraayenstein. is dit een lid van RTC ??) Mail anders ff als je de bestuurder van deze auto ben.. wel ff lachuh om kennis te maken.. dacht ik zo.
Nee das waar, maar we lezen ook wel eens ergens overheenOn 2002-04-01 20:26, Stevie
wrote:Ik vind Willy-velgen ook niet bepaald op OZ-F1's lijken, jij wel?On 2002-04-01 19:19, Matthijs
wrote:
Ik ben het niet geweest, rijdt moeilijk zonder onderdelen op je blok![]()

-----------------
It's nice to be important, but it's more important to be NICE.

[ This message was edited by: Matthijs on 2002-04-01 20:54 ]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gezien op tweede Paasdag in Ommen:
Donkergrijs R5 GTT met twee rode "Viper"-strepen.
Verlaagd, geen standaard velgen
Voor zover ik kon zien redelijk strak.
Kenteken NG-NF-23
Is dit een bekende?
Kenteken NG-NF-23
Is dit een bekende?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Hij heeft wel te koop gestaan op marktplaats.nl geldt dat ook?On 2002-04-03 09:29, Martijn *Baccara*
wrote:
Gezien op tweede Paasdag in Ommen:
Kenteken NG-NF-23
Is dit een bekende?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
IRL is toch leuker! De auto zag er erg laag uit (met 4 personen erin)
Verder niet bekend dus. Zou hij inmiddels verkocht zijn?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
ik reed een williams tegemoet bij veban voor in rijswijk. die moet toch van iemand van hier zijn.
Omdat mijn andere post was gesloten, ik zag net (of beter: ik stond ernaast geparkeerd) een metallic blauwe R5 GTT op het grote parkeerterrein van Boskalis in Papendrecht....
wie o wie?
wie o wie?