Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Steven
Car: M536

On 2002-03-25 15:32, clio_rally
wrote:
Foto's? Nee, hij is wit met twee kleine martini racing stickers op de voorkappen...
Er zijn nog meer grales in nederland...hehe...

Gijs
Ow ik d8 het, omdat die vriend toen de hele tijd heeft heen en weer zitten melen met iemand onder A'dam. Maargoed die rooie zag er ook wel gaaf uit (gewoon std)
HotShot

Ik heb TFATF al tijden op DVD (regio 1). Ik kan me voorstellen dat velen het verhaal prut vinden en bij iedere technische opmerking een Haynes manual erbij pakken om te kijken of het allemaal wel klopt.

Ik niet! Iedere keer weer als ik de film zie krijg ik een brede grijns op m'n smoel. Ik vind het een gave film. Zelfs na een aantal malen de film te hebben gezien blijft hij mij vermaken.

Wellicht dat deel 2 (waar men mee bezig is!) wat realistischer is. Ik vraag me echter af of ik daar op zit te wachten. (Voor realisme kun je beter naar een film als Saving Private Ryan of Black Hawk Down gaan).

P.S. Voor het geluid van de piepende banden hebben ze varkens gebruikt!
jeroen.k

Wel iets meer dan alleen varkens hoor! Lijst was zo lang en vergezocht dat ik alleen de leeuwen kon onthouden, maar het waren circa 150 geluiden verwerkt tot een zeer agresieve brom van de motor! Heb em nog niet gezien, maar lijkt me lekker luchtig vermaak!
marco

men moet de fatf met een korrel zout nemen ,het verhaal slaat nergens op , maar de bolides die je ziet maken de film toch echt wel een cool filmpie,en over dat tunen , ik denk niet echt dat ze uit hun nek lullen als ze het over een stage 4 turbo hebben ,die nos en noem maar op allemaal ,dat zijn toch ook de dingen die wij proberen te berijken ,of lullen wij dan ook allemaal uit onze nek ???????????
greetz marco
GT Turbo Tom

Als iemand de fast en the furious wilt hebben, kan hem voor je op cd zetten (engelse versie) kun je hem op je pc bekijken en dat voor 7 euro
clio_rally
Contacteer:

Iedereen kan lullen over "Stage 4 turbo's" en al die mooie spulletjes, maar er zitten gewoon teveel fouten in. Natuurlijk heb ik mijn Haynes er ook niet bij, maar aan sommige dingen kan ik me gewoon irriteren, mijn fout.
Oh, en ik wilde verder ook geen discussie hierover aanswengelen, over films heeft toch iedereen zijn eigen mening, niet dan?

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Anonymous

ik lig al voor de deur van de FREE en type dit vanaf me laptop
Anonymous

Goh, toen ik the fast and the furious in de megabioscoop in R'dam zag, gingen me haren een beetje overeind staan.
Dat ze varkens of leeuwen hebben gebruikt voor de geluiden zal me een worst wezen.
Alle films en zelfs GTST worden qua geluid nagesynchroniseerd, als ik een klap uitdeel, maakt dat echt een ander geluid dan een klap op de TV :lol: :lol:

Niet zo kritisch jongens, 't is fictie en geen (geen) werkelijkheid.
Als je iets echts wil zien loop je toch gewoon naar buiten en kijk je onder je motorkap?

Hifi stereo Dolby Digital DTS THX whatever sound uit 4 cilinders en een uitlaat ! ! !
Rob

helemaal mee eesn willem,
zo wat iedereen zit hiet TFATF af te zeiken, maar het is toch een film. Ik ga toch ook niet Jurassic Park af kraken omdat die beesjes al 65 miljoen jaren dood zijn.
jullie moeten toch teogeven dat TFATF wel een van de betere films in zijn genre is.
Want bv Driven is toch wel zowat de slechtste ooit!
Cheers
Rob
clio_rally
Contacteer:

Kijk, nu krijg je precies de discussie waarvan ik net al probeerde duidelijk te maken dat niemand die kan winnen. De een vindt Titanic fantastisch en de ander wordt geil van kabouter Plop. Als de een TFATF een belachelijk slechte film vindt, dan vind ik dat hij dat lekker mag zeggen. Moet alleen niemand dat persoonlijk opnemen, want ik begrijp best dat er mensen zijn die iets anders vinden. Is misschien een beetje typische voor een forum, een plek waar iedereen zijn mening geeft? Maar ja, basta, ik zal voortaan mijn mond houden...

Gijs
Bezemer Rally Team

Anonymous

Over het algemeen zijn actiefilm kwa script/verhaallijn niet echt top, maar ze blinken wel uit kwa actie, daar zijn het immers actiefilms voor.
Driven heeft een verschrikkelijk zwakke verhaallijn, maar de special effects (audio/visueel) zijn echt mooi, zeker op DVD.

Lang leve de videotheek, bevalt de film niet, kan je 'm gewoon terugbrengen :lol: :lol:
Nick (germanstyle)

DVD-zaak heeft net gebeld. Hij ligt voor me klaar, ik had hem gereserveerd.

MAAR ... nu heb ik niet eerder tijd dan vrijdag om hem op te halen :sad: :sad:
Nick (germanstyle)

Hoorde net reclame op de radio:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.thefastandthefurious.info" TARGET="_blank">www.thefastandthefurious.info</A><!-- BBCode End -->
Paskie

On 2002-03-25 14:29, clio_rally
wrote:
Vonden jullie dit echt een goeie film? Ik kon persoonlijk na een half uur alle technische lulpraat (want kom op, er klopt echt niks van) niet meer verdragen, en heb hem maar weg geflikkerd, helemaal voor niks een paar uur downloaden...
Ik zou graag een film over races enzo zien, waarbij ze overlegd hebben met een paar mensen die er echt wat van weten, niet wat kleuters die flesjes lachgas gebruiken alsof dat heilig is....

Gijs

Okee Okee na die"veelbelovende recencies" van jullie ben ik toch wel nieuwsgierig geworden ,maar t lijkt me niet de moeite om m te kopen .
Nou is mijn vraag aan Gijs waar ie die rip heeft gedownload???

grtz Passkey
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Zal wel Kazaa zijn. Daar heb ik m ook vandaan :smile:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Paskie

hmmm loopt dat een beetje bij jou ??
Kheb kaaaabel en zelfs dan loopt t k#t,maarja zal wel weer aan upc(krijg die naam amper uit mijn strot) liggen.
iig thnx!!

grtz Passkey
MartijnG
Über-Spammer

Ik heb m laten downloaden via kazaa, want met mijn telefoonverbinding zal die 700MB ongeveer......een eeuwe duren !!:smile:

Maar een neef van mij had ADSL en daar had ie m binnen een paar uurtjes. En nu ben ik weer BLIJ !!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Paskie

On 2002-03-26 14:09, Martijntje
wrote:
Ik heb m laten downloaden via kazaa, want met mijn telefoonverbinding zal die 700MB ongeveer......een eeuwe duren !!:smile:

Maar een neef van mij had ADSL en daar had ie m binnen een paar uurtjes. En nu ben ik weer BLIJ !!
Heeeeeee, nog iemand uit Arnhem zie ik??
beterz
marco

nou mensen heb hem op dvd gehaald, hadden hem pas na 11.00 uur vanmorgen binnen , heb me rot gebeld na zaken ,kijken wie hem het eerst had , meteen toen ik hoorde we hebben hem net binnen meteen in de auto gesprongen om hem te halen, en natuurlijk ook al gezien ,vette wagens ,coole babe's,veeeeeeel neon :lol::lol:
greetz marco
MartijnG
Über-Spammer

Jazeker uit Arnhem (op kamers ten minste)

Hee marco, staan er op die DVD nog extra dingen zoals bijvoorbeeld de making of ofzo... ?? Das toch meestal met die DVD's ??
Paskie

Okee dan ben nu aan t downloaden.....
hee wat voor auto heb je ?? of ga je er niet mee naar school??
MartijnG
Über-Spammer

Ik heb helaas geen auto en ik zou ook nog niet eens een auto mogen hebben (leeftijd!!)
Anders zou ik er wel mee naar school gaan !!
clio_rally
Contacteer:

Inderdaad, Kazaa. Ik weet niet exact welke, huisgenoot heeft het opgezocht...

Gijs
Bezemer Rally Team

Paskie

oohhhh dus die vette Reno zit er wel aan te komen??!!!
Misschien dat je mij wel s hebt zien karren in Arnhem ,ik heb een witte clio16v met Remus en Grand-prix velgen eronder .....
marco

Hee marco, staan er op die DVD nog extra dingen zoals bijvoorbeeld de making of ofzo... ?? Das toch meestal met die DVD's ??
[/quote]

yep staat de making off op , er staat ook iets op van de stunts die er zijn gedaan,iets over het script ,en nog iets dacht ik ,
greetz marco
MartijnG
Über-Spammer

On 2002-03-26 14:47, passkey
wrote:
oohhhh dus die vette Reno zit er wel aan te komen??!!!
Misschien dat je mij wel s hebt zien karren in Arnhem ,ik heb een witte clio16v met Remus en Grand-prix velgen eronder .....
Die vette renault zit er zeker wel aan te komen (als ik het geld heb :sad: ) Maar ik heb jou auto nog nooit gezien volgens mij, maar dat kan ook haast niet, want ik zit hier pas net een half jaar op kamers ofzo, duss...maar wie weet dat ik m een keer tegenkom...
Anonymous

TFATF leuke film voor even tussendoor... wat domme actie en slap geouwehoer...

Deze komt bijna uit in Amerika : MISCHIEF!

iets van 50 minuten NON STOP NON BULLSHIT hardcore streetracing,burnouts,crashes,chicks..

trailer staat hier: http://www.DVINSIGHT.com
maar doet het blijkbaar even niet.....
Arjen

Is ie ook op video te krijgen ? Aangezien wij nog een ouderwetsche video hebben, heb ik niks aan DVD. Ik heb al bij verschillende zaken gekeken, maar ze hebben alleen DVD.
Michel S.
Contacteer:

On 2002-03-27 11:27, PAULGTR
wrote:
TFATF leuke film voor even tussendoor... wat domme actie en slap geouwehoer...

Deze komt bijna uit in Amerika : MISCHIEF!

iets van 50 minuten NON STOP NON BULLSHIT hardcore streetracing,burnouts,crashes,chicks..

trailer staat hier: http://www.DVINSIGHT.com
maar doet het blijkbaar even niet.....
Mischief??? Ik heb er nog nooit van gehoord, en IMDB kent hem ook niet. Dus of hij is niet goed geschreven, of de film bestaat niet. Denk het 1ste toch.

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Plaats reactie