Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Mark coupe16v
Contacteer:

Ik heb er zin in, het is goed weer :smile:
mark -19- 16v

het is echt toppie weer
ff zonnebril op tanken batterijen halen voor de digitale camera

dan vriend van me ophalen endan hup naar breda

heb er echt zin in
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
mark -19- 16v

shit ik tel net ff het aantal auto's dat zal moeten gaan komen dat zijn er 138 wat een aantal zeg
heerlijk gewoon
Ben

Whoeps batterijen van digicam vergeten op te laden ff snel erin pleurten.
Gilles
Contacteer:

zo te horen genoeg mensen met digi cam,
neem de mijne ook mee,
met laptop
dus aantal foto's zullen onbeperkt zijn :grin:
neem voor BEN wel wat extra bat mee als ie z'n cam niet op tijd vol krijgt :grin:

tot vanmiddag!!
Anonymous

heb vanmorgen al staan poetsen
dus ik ben er klaar voor
kom mee met Art-clio RS
en ik in de clio-16v
Priyantha
Contacteer:

Zijn jullie mij vergeten ofzo ???:sad::sad::sad:
Jan-Geert (Momentsleutel)

helaas kom niet.... volgende keer beter... gr jg
Priyantha
Contacteer:

Ik zou worden opgehaalt door Hans R. Maar hij is der nog steeds niet:sad::sad::sad::sad:
Marcel dLC

Zo, net terug (is tenslotte maar een klein stukje rijden) en het was gezellig hoor!
Veel mooie auto's...

mooi te horen... t was rustig hiero
r25v6turbo
Contacteer:

Zo ben net terug uit breda...mijn eerste meeting...was echt heel vet om zoveel renault freaks bij elkaar te zien! Volgende keer ben ik er zekers weer bij! Jammer dat ik moet werken :sad: anders was ik langer gebleven! Was echt top en organisatie bedankt voor jullie inzet! Als er nog evt ooit vaker in brabant een meeting gehouden word weet ik nog een hele goede locatie.
r25v6turbo
Contacteer:

Ik vond trouwens het hoogtepunt toch wel die 21 van Hakke. Sjezus wat een vette bak zeg! Laaaaaag!

en fotos van die 25 van je.... tja ik zou komen maar had andere verplichtingen volgende keer beter
r25v6turbo
Contacteer:

kweetnie of ze foto's van me 25 gemaakt hebbe....verwacht niet teveel...kheb ook een gaatje bijgekregen in m'n bumper voor :sad: ! k#ttrekhaak!

hoe krijg je dat nou voorelkaar?
Tuner
Contacteer:

Dag luitjes. En voor diegene die naar Breda zijn geweest wil ik graag horen hoe het is gegaan. Ik kon weer niet mee. Ten eerste geen Rijbewijs en ten tweede de Porsche van Frans (improve-tuning) is een twee zitter. Maar ja. Volgende keer beter. Hopelijk net als Zandvoort zo snel mogelijk de foto's.
bruno @af
Contacteer:

amai, het was hier stil deze namiddag ...

volgens mij was er iets anders te doen:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

:wink:

Bruno
Jesper16v
Contacteer:

JAJA
Ben net terug,
Was een GOEIE meeting, ik heb ert spijt van dat ik zo vroeg terug ben gegaan :smile:
Nick (germanstyle)

HEt was hier erg stil vanmiddag. Ik kon niet komen door pfyffer en een klein ongelukje met mijn twingo.

Maar post hier maar gauw ff wat foto's dan kan ik weer gaan balen dat ik neit geweest ben :grin:
Anonymous

On 2002-03-03 17:07, r25v6turbo
wrote:
Ik vond trouwens het hoogtepunt toch wel die 21 van Hakke. Sjezus wat een vette bak zeg! Laaaaaag!
Mercikes!!!
Dit was perfect georganiseerd, proficiat!
Volgende keer nog met een sprintbaantje, dan is alles volledig!
Hagen
Contacteer:

Wij zijn ook net weer terug, en ik moet zeggen dat het een hele geslaagde meeting was! Echt veel wagens en ook een hoop nieuwe gezichten. Ook erg gaaf dat er een aantal mensen uit Belgie is gekomen.
Ik hoop dat de volgende meeting weer zo gaaf wordt. Ook alle bewondering voor de organisatie. Ga zo door!!
Ben

Meeting was top! Heb wel koppijn van de bas installaties. HMMMM begin ik oud te worden? :grin:<!-- BBCode End -->
Volgende meeting in de zomer? Met BBQ? Dan betaal ik mee...

Top geregeld jongens.
André ter Velde

Zo, deze ouwe man is ook weer thuis. Het was errug gaaf vandaag. Naar schatting 140-150 auto's volgens Chris. Alleen de heenrit al was een succes. Vanaf Gorinchem met 30 Reno's. Één lange sliert snelle bakkies. Heftig! De organisatie was weer puik voor mekaar. Drank, vreten en een warme knuffelpaal in de tent. Leuke en goedkope merchandise. Iedereen is nu eindelijk voorzien van de raamstickers zodat er straks geen snelle Renault meer is zonder RTC kenmerken. Gaaf !!
mark -19- 16v

ja het was echt super een dikke 10 voor de organisatie ik heb me reuze vermaakt van middag

heb zelfs 2 stickers gekocht heb ze net ff op me 19 geplakt en wat staat dat mooi he

geweldig
Maus

Petje af voor de organisatie! Echt een zeer geslaagde meeting, veel moois gezien. Ik ben alleen vergeten m'n welkomspakketje op te halen. De heenweg was echt helemaal te gek, de terugreis ging ook wel aardig.:smile:
Van wie was eigenlijk die Clio RS met 18 inch eronder? Dat stond echt zeer strak!
Michel S.
Contacteer:

Net terug van Breda. Heerlijk die meeting. Super geslaagd. Organisatie was prima. De plaats vondt ik echt perfect. Voortaan mag het van mij daar altijd gehouden worden.
Op de terug weg nog een paar keer mogen gassen. Waaronder tegen een subaru Impreza GT Turbo. Hij zat de eerste keer achter mij aan. Ik moest aan de kant en tooen kwam hij me langs. 2de keer zat ik natuurlijk achter hem aan en kon ik bij hem slipstreamen zoals hij bij mij in het begin deed. Dus de weg is vrij en hij gaat samen met mij op het gas. Ik was volgens mij wat eerder met gas erop, want ik pakte een metertje en hing nu dus achter hem aan te hijgen. Samen liepen we op. Toen we een rij auto's voorbij waren ging hij opeens naar rechts om mij uit de slipstream te proberen te trekken, maar ik ging mooi met hem mee en bleef in zijn slip stream. Bij 185 hield mijn 5je hem nog bij, maar begon opeens een blauw spoor achter zicht te laten. Dat probleem heb ik al eerder gehad. Mijn olie wordt te warm als ik hem lang door trek. Dus hopelijk ligt het aan de olie zelf, want ook al is mijn auto aan vervanging toe, het blokje doet het nog prima.

Verder zag ik ook dat er videobanden lagen van de meeting bij de ring, en nog van alles. Is het niet mogelijk om daar een kopietje van te krijgen.

ik hoor het wel.

groetjes

Ps. Hakke. Die auto van jou is echt super tof. Echt super puik werk. petje af

-----------------
Michel S formerly known as Mclain
[ This message was edited by: Michel S. on 2002-03-03 18:34 ]
Mickael

Het was echt een SUPER meeting!!!!

WOW wat een ongeloofelijk hoeveelheid moois!
Organisatie was echt perfect!(Y)
Heb nog nooit zoveel clio's 16V bij elkaar gezien.
Toine

Nou.....meeting was zeker super, goed geregeld, mooie wagens, fantastisch.
Leg ik graag 220 km voor af en 220 terug.
Maar dat ik nou de laatste tien km voor m'n huis een boete moet krijgen van een motoragent voor rijden met mistlampen en eentje voor te hard rijden......120 Euro's
Kl.te....Kl.te...dat verpest nou net m'n hele fantastische dag. Niks te regelen, gewoon twee vette boetes.
Jammer.
Angeliek

Geweldig genoten.. erg gezellig en lekker druk! heb vandaag weer heel wat leuks gezien en gehoord en dankzij de sticker plakker (Ray):smile:

Organisatoren: Goed gedaan!

btw wanneer is de volgende?........
Clio 1.8 16v
Anonymous

HEY !! Ik heb jullie zien rijden op de A2 om een uur of 12. ik stond in de file naar de Hiswa. Een grijze heb ik langs zien komen, net iets voor breukelen, de Rothmans Twingo ±D een witte GTT daarachter en ook kwam nog een blauw Clio lange bleren met een lekkere gang en een leuke sound :grin:, was dat een williams (renault sport op de achterruit wit) ?? Zag er leuk uit ! Volgens mij heb ik wat gemist !! :sad: Maarja volgende keer ben ik er zeker bij !!
Wouter.

On 2002-03-03 19:10, Matthijs
wrote:
HEY !! Ik heb jullie zien rijden op de A2 om een uur of 12. ik stond in de file naar de Hiswa. Een grijze heb ik langs zien komen, net iets voor breukelen, de Rothmans Twingo ±D een witte GTT daarachter en ook kwam nog een blauw Clio lange bleren met een lekkere gang en een leuke sound :grin:, was dat een williams (renault sport op de achterruit wit) ?? Zag er leuk uit ! Volgens mij heb ik wat gemist !! :sad: Maarja volgende keer ben ik er zeker bij !!
Dat klopt dat waren wij, dan heb je mij ook in een clio voorbij zien komen. Dan stond jij in de file richting amsterdam door verschillende ongelukjes. Je hebt wel wat gemist ja
Steven
Car: M536

Idd dat kan heel goed kloppen, toen reden we richting Gorcum.

Pfff wat een dag zeg, ben er kapot van :smile:
Veel mooie GT's gezien. Pa's sleutelkoffer is ookal 2x van pas gekomen, oa. bij de lekkende GT van Catrinus.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Nu snel de GT repareren als het ff meezit.
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Geweldige meeting jongens !! Goede organisatie !! Goede opkomst van iedereen, prachtig gewoon.

We zijn toch gewoon met de toyota voor het terrein afgezet en dus niet 100 meter er vandaan !! :lol:

Veel vette bakken, maar ook een paar mindere. Vooral die bak van Hakke was wel heel vet (en laag !!) Wat heb je er trouwens voor een turbo in liggen man !!

Het was pas de eerste meeting waar ik naar toe ben geweest, maar ik was er zeer tevreden over. Voor mij mag het daar wel vaker worden gehouden !!

Alleen jammer dat ik dus niemand herkende, misschien dat iemand mij wel herkende maar dat zal wel niet.

Maar voor de wekelijkse meeting ben ik er helemaal voor om het daar weer te houden !!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Ja, de Meeting was mede door het mooie weer en de overweldigende opkomst weer super!!! Toetje op de meeting was de Clio V6 die wat later kwam.

Die 21 TURBO van Hakke was wel het meest spectaculair. Ook die paarse Clio 16V was gaaf (de Belgen hebben een hele goede smaak voor wat het Tunen van Renault's aangaat).

Ook de tent was een succes, en de organisatie was ook perfect.

De volgende keer een meeting iets centraler in Nederland, ondanks dat dit een mooie plek was.

---Renault Sport---
[ This message was edited by: Rik Hamberg on 2002-03-03 20:59 ]
Plaats reactie