Ik heb aan de voorzijde elektrische ramen zitten. inverband met de auto gespoten moet worden moet ik die eruit hebben. Hoe kan ik die het beste en gemakkelijkste eruit halen??? Het is een (voor diegene die het nog niet weten) R5GTT phase II
ken je er gewoon uithalen,je moet ff het raam delen met de mechaniek.ff kijken dat je de rail doet losmaken wat aan het raam zit,beste gaat het geloof ik bij raam half open maar dat weet ik niet meer zeker.
gewoon ff proberen het gaat best makkelijk.
gewoon ff proberen het gaat best makkelijk.
Oke bedankt he.
zet je raam half open en maak dan de verbinding met het meganiek los. kantel het raam een kwart naar voren. Het kan zijn dat je de rubbers die aan de onderkant van de raamsponning op de deur zitten, eraf moet halen. Maar das geen probleem. Die zit bevestigd met kleine klemmetjes, wel voorzichtig, want als ze verroest zijn breken ze snel. Daarna trek je het raam gemakkelijk langs de bovenste raamstijl uit de deur. Succes!
-
- Contacteer:
en laat niet de kanbouters van je elektrische raam bediening ontsnappen
die zijn die jaren lange shock theraoie ook wel eens zat dus die nemen met het kleinste kiertje genoeg om de vrijheid op te zoeken
aangfezien in frankrijk het fokken van de kabouters al 5 jaar verboden is kan je ze niet meer nieuw bestellen via renault
het enige wat renault nederland nog heeft zijn kabouters die gepensioneerd zijn of in de fut zitten dan krijg je dus dat je ramen met de snelheid van dikke stront omhoog en omlaag gaan
dus kijk goed uit een goed werkende raam kabouter is heilig in je gtt
die zijn die jaren lange shock theraoie ook wel eens zat dus die nemen met het kleinste kiertje genoeg om de vrijheid op te zoeken
aangfezien in frankrijk het fokken van de kabouters al 5 jaar verboden is kan je ze niet meer nieuw bestellen via renault
het enige wat renault nederland nog heeft zijn kabouters die gepensioneerd zijn of in de fut zitten dan krijg je dus dat je ramen met de snelheid van dikke stront omhoog en omlaag gaan
dus kijk goed uit een goed werkende raam kabouter is heilig in je gtt
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Inderdaad! dat klopt van die kabouters. Bij mij zijn er een aantal gevlucht vanwege die eikel van een kabouterse, en nu merk ik duidelijk dat ze met minder zijn. Als ik ze opdracht geef om m'n raam te openen, dan gaat dat verrot langzaam!
Wat zou er gebeuren als ik vrouwtjeskabouter wd40 erbij doe? Zullen ze zich dan voortplanten?
Wat zou er gebeuren als ik vrouwtjeskabouter wd40 erbij doe? Zullen ze zich dan voortplanten?
-
tja en in mijn 25 zijn er volgens mij een paar kabouters overleden (een raam achter werkt niet zo gek meer) of zal ik hem wakker moeten maken?? tja van die vrouw wd40 is ook een goed idee
-
jaja die 11 turbo kabouters dan , samen met de GTT kabouters mijn kabouters vrijlaten en naar de kroeg sturen... bedankt.!!