Goedesmiddags
Had een klein vraagje is het mogelijk om de wartel van een normaal 5je(geen turbo)te vervangen voor een grotere ivm goed lopen teller zo ja is dit heel veel moeite
je hele versnellingsbak moet daarvoor uit elkaar. Niet zo praktisch dus. In een GT zit een elektronische teller. Die is gewoon afstelbaar. Ik weet niet of je die sensor van een GT zo in de bak van je 5je kan duwen, dan is 't misschien een optie.
rev it like a rental
Zit er niet echt op te wachten om dat te doen dus een oplossing is een elektronische teller van een gtt weet iemand ofdat past en of het veel werk is omdat ding er in te zetten heeft iemand toevallig nog zo'n teller liggen??
ik hb nog twe van die klokken liggen maar de kabelboom is ook anders he en de electronica van een 5 en een gtt is kwa kabelboom niet echt een overeenkomst
ik zou er niet aan beginnen er moeten sensoren en al geplaatst worden
ik zou er niet aan beginnen er moeten sensoren en al geplaatst worden
Ik heb een andere bak in m'n Williams zitten en nu klopt mijn teller ook niet meer.
Ik heb ook belangstelling voor een elektronische teller, is dat ergens te regelen?
Mensen met hints en adviezen???
Ik heb ook belangstelling voor een elektronische teller, is dat ergens te regelen?
Mensen met hints en adviezen???
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Correct me if i'm wrong:
Dus als je bijvoorbeeld andere wielen + banden er onder gooit en daardoor loopt je teller niet meer gelijk, dan kun je dat weer goed stellen met die electronische teller ???
Begrijp ik het zo goed ??
Dus als je bijvoorbeeld andere wielen + banden er onder gooit en daardoor loopt je teller niet meer gelijk, dan kun je dat weer goed stellen met die electronische teller ???
Begrijp ik het zo goed ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Maar is het in ieder geval mogelijk ??
( alles mag natuurlijk !!
)
( alles mag natuurlijk !!

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ik heb geen zin om in dit met flitspalen dichtbevolkte klereland een schatting van m'n snelheid te moeten doen op basis van m'n versnelling en m'n toerental.
Daarnaast heb ik geen zin om de bak aan te passen, dus ja, ALS het mogelijk is, dan heb ik wel belangstelling voor een extra, bijvoorkeur digitale teller, die ik dan ergens in m'n dashboard kwijt moet zien te raken, zonder het dashboard te beschadigen.
Ik wil muh Willum namelijk altijd kunnen terugbouwen indien noodzakelijk.
Daarnaast heb ik geen zin om de bak aan te passen, dus ja, ALS het mogelijk is, dan heb ik wel belangstelling voor een extra, bijvoorkeur digitale teller, die ik dan ergens in m'n dashboard kwijt moet zien te raken, zonder het dashboard te beschadigen.
Ik wil muh Willum namelijk altijd kunnen terugbouwen indien noodzakelijk.
Aha, dan moet ik mijn teller ook ff afstellen. Mijn vriendin zat met een andere auto achter me en vond dat ik zo hard reed. Mijn elfje had toch echt maar 80 op de teller staan. Blijkt dus toch 100 te wezen. Ik vond die mensen op de snelweg altijd al zo langzaam rijden.