ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
845,7 meter bij de teede klap wheheheheheheheGabri van der Veen schreef:Ram de fietser
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
kan nog wel een kleine 200m verderLuco/Alpine-racer schreef:845,7 meter bij de teede klap wheheheheheheheGabri van der Veen schreef:Ram de fietser
1086 is nu mijn beste
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
1121 m

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
puur beginnersgeluk

-
- Über-Spammer
Ben gewoon gewend om fietsers te meppen met knuppels, denk dat het daar aan ligt 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
k doelde op mezelf 

-
1168,9 meter! 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
MF's
Die lompe hannes komt altijd net naast de molshopen terecht...

Gvd zeg, hoe triest ben je als je een olieretourslang van een warmtewisselaar gaat dichttapen als ie lekt.
Het tapen alleen al is net zoveel werk als 2 slangenklemmen loshalen en de slang te vervangen.
Ik hoop dat het blok nog leeft, de kop klinkt wel een stuk rauwer

Het tapen alleen al is net zoveel werk als 2 slangenklemmen loshalen en de slang te vervangen.

Ik hoop dat het blok nog leeft, de kop klinkt wel een stuk rauwer

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
waar hebbie t over?
Nix ik ben gewoon gefrustreerd...
Kep van een vriend een Toyota MR2 te leen omdat ik nog ff geen daily driver heb. Ik wist al dat die slang lekte, alleen ik dacht omdat ie geknikt was, dus ik netjes die knik eraf gesneje en de ingekorte slang er weer opgezet.
Alleen de slang had nog een buitenslang ter bescherming en die buitenslang zat aan 2 kanten helemaal dichtgetaped. Ik had dus die tapies eraf getrokken, naja ff testrit gemaakt en in 20km ff 2 liter olie kwijtgeraakt.
Dit is dus een beunactie van de vorige eigenaar, maar ik kan er gewoon niet met m'n hoofd bij dat je zo triest bent om die slang dicht te tapen...
Kep van een vriend een Toyota MR2 te leen omdat ik nog ff geen daily driver heb. Ik wist al dat die slang lekte, alleen ik dacht omdat ie geknikt was, dus ik netjes die knik eraf gesneje en de ingekorte slang er weer opgezet.
Alleen de slang had nog een buitenslang ter bescherming en die buitenslang zat aan 2 kanten helemaal dichtgetaped. Ik had dus die tapies eraf getrokken, naja ff testrit gemaakt en in 20km ff 2 liter olie kwijtgeraakt.
Dit is dus een beunactie van de vorige eigenaar, maar ik kan er gewoon niet met m'n hoofd bij dat je zo triest bent om die slang dicht te tapen...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dan ben je idd niet erg goed bezig

-
- Car: R19.R
Dat is wel even de meest luxe uitvoering zegTMC16v schreef:Schijnt af te hangen van hoeveel materiaal ze krijgen en de aard van de misdaadLuco/Alpine-racer schreef:krijg je bericht wanneer het uitgezonden wordt?TMC16v schreef:GJ schreef:Ben je gepakt ofzo?TMC16v schreef:Zojuist een stukje in het programma 'Blik op de weg' gereserveerd.
Jup, voor teveel links rijden. Reed op een weggetje waarvan de randen aan de berm afgebrokkelt zijn. Dus reed over de middenlijn. 90 waar je 80 mocht. En kwam met een snelheid van 75 het bord 50 bebouwdekom voorbij terwijl ik gas los had,![]()
Niets wetend zet ik de auto bij huis stap uit. Opeens een Audi voor de eur![]()
Ik verplaatste mij in een Renault 19 RL 1.4 ph2

Halen die de 90 wel

185melcon schreef:Dat is wel even de meest luxe uitvoering zegTMC16v schreef:Schijnt af te hangen van hoeveel materiaal ze krijgen en de aard van de misdaadLuco/Alpine-racer schreef:krijg je bericht wanneer het uitgezonden wordt?TMC16v schreef:GJ schreef:Ben je gepakt ofzo?TMC16v schreef:Zojuist een stukje in het programma 'Blik op de weg' gereserveerd.
Jup, voor teveel links rijden. Reed op een weggetje waarvan de randen aan de berm afgebrokkelt zijn. Dus reed over de middenlijn. 90 waar je 80 mocht. En kwam met een snelheid van 75 het bord 50 bebouwdekom voorbij terwijl ik gas los had,![]()
Niets wetend zet ik de auto bij huis stap uit. Opeens een Audi voor de eur![]()
Ik verplaatste mij in een Renault 19 RL 1.4 ph2![]()
Halen die de 90 wel

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
foeifoei je mag geen 185 rijden

-
- Car: R19.R
186 dan
? 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
als ik op de spel- en grammaticafouten af zou moeten gaan: rommelLuco/Alpine-racer schreef:kwam dit toeallig tegen
is het troep of werkt het echt?
http://www.powersystem.fr/NL/liste_prod ... on=Essence

maar goed, misschien het voordeel van de twijfel geven?

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Ow ja ........... gemiddeld 1 post per dag
Dus ben al 906 dagen lid

Dus ben al 906 dagen lid

Het veranderd zeker wat aan de motorloop door de temperatuursignalen en dergelijke wat te faken.Edward(ForeverYoung) schreef:als ik op de spel- en grammaticafouten af zou moeten gaan: rommelLuco/Alpine-racer schreef:kwam dit toeallig tegen
is het troep of werkt het echt?
http://www.powersystem.fr/NL/liste_prod ... on=Essence![]()
maar goed, misschien het voordeel van de twijfel geven?
Ik betwijfel ten zeerste of dit optimaal is maargoed. Echter, voor dat geld kun je ook een mooi chippie laten maken

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik ben de weg kwijt
http://nl.gizmodo.com/2006/10/19/filmpj ... _bang.html
ow ja ik heb de naam niet verzonnen

http://nl.gizmodo.com/2006/10/19/filmpj ... _bang.html
ow ja ik heb de naam niet verzonnen

Mwoah, ze mogen van mij liever schonere energie ontwikkelen; als iedereen elektrisch gaat rijden heb je zowat op elk straathoek een centrale nodig...en zolang er geen oplossing is voor kernafval, of een betere alternatief (afgezien van verschepen naar 3e wereld landenRiël Notermans schreef:Juist, dat wel. Stroom komt uit Li-Ion accus, oplaadtijd voor 250 mijl (dat is dus ong. 400km, meer als ik met mijn gastank) is 3,5 uur. Bovendien is li-ion milieuvriendelijk.Daniël W. schreef:Ja en dat is lekker schoon energie! Hang maar aan een kerncentrale!pierre schreef:teslamotor is een electromotor, wordt de stroom uit loodaccu's gehaald of komt de stroom via een brandstofcel ?Riël Notermans schreef:Ik wil ook zo'n auto.
[img]grafiek[/img]
Inschrijven voor model 2008 denk ik.
http://www.teslamotors.com/
anders moeten we de auto elke avond aan het stroomnet hangen om op te laden.![]()
Maar het is nog altijd stukken schoner dan op benzine, diesel of gas rijden.
Bovendien kun je m best opladen met je eigen windturbine op t dak
Dit wordt de toekomst

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
marktplaats doet het niet
:s

Immer wieder die verdammte Holländer