goeiedag,
Vandaag heb ik m`n nieuwe gt turbo opgehaald.
Ik heb nu een zwarte gt phase 2 met open uitlaat originele wielen,mooie strakke wagen.
zit een beetje werk aan om hem perfect te krijgen.m`n witte gt tje heeft inmiddels een nieuwe baas gekregen.Vanavond zal ik wat fototjes op m`n site zetten!
groeten en veel fun op VLF.
Jean.
-
Veel suc6 met deze 5GTT, Jean.
Yo,
FOTOOOOOOS staan op m`n site
en jeof:hij is van 1987 waarschijnlijk een van de eerste phase twees verder rood tapijt el ramen,afst alarm,deze wagen ga ik helemaal nieuw maken voor m`n zelf!dus zo`n dumpvalfie zoals jij op je gt PSSSSSSSSSHHHH.
mooie wieltjes kopen enz.
Hee chris die gozer in duitsland,heeft die een zwarte turbo 2 van mij gekocht?.Als hij dit is dan doet ie bijna het zelfde als jij,verkoper bij een groot autobedrijf,aleen jonge wagens!
Verder de groeten.ik ga zo weg naar la france lekker rijden met m`n turbo2 morgen naar magny cours clio V6 races bekijken.
Later Jean.
FOTOOOOOOS staan op m`n site
en jeof:hij is van 1987 waarschijnlijk een van de eerste phase twees verder rood tapijt el ramen,afst alarm,deze wagen ga ik helemaal nieuw maken voor m`n zelf!dus zo`n dumpvalfie zoals jij op je gt PSSSSSSSSSHHHH.
mooie wieltjes kopen enz.
Hee chris die gozer in duitsland,heeft die een zwarte turbo 2 van mij gekocht?.Als hij dit is dan doet ie bijna het zelfde als jij,verkoper bij een groot autobedrijf,aleen jonge wagens!
Verder de groeten.ik ga zo weg naar la france lekker rijden met m`n turbo2 morgen naar magny cours clio V6 races bekijken.
Later Jean.
Tof jens,
ziet er mooi strak uit. Ik vind het ook echt relaxed dat die sticker op die zwarte turbo zit.
ziet er mooi strak uit. Ik vind het ook echt relaxed dat die sticker op die zwarte turbo zit.
thanks grossie
een leuke sticker hoort op een leuke auto toch!.En het werd wel eens tijd toch?
mazzel
een leuke sticker hoort op een leuke auto toch!.En het werd wel eens tijd toch?
mazzel
-
Dat mooi maken gaat wel lukken, heb ff de foto's bekeken en hij ziet er nog goed uit.
Veel plezier in La France, ik ga ook een stukkie Frankrijk opzoeken, Vive la France!!!
Veel plezier in La France, ik ga ook een stukkie Frankrijk opzoeken, Vive la France!!!