Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
jean
Contacteer:

goeiedag,

Vandaag heb ik m`n nieuwe gt turbo opgehaald.
Ik heb nu een zwarte gt phase 2 met open uitlaat originele wielen,mooie strakke wagen.
zit een beetje werk aan om hem perfect te krijgen.m`n witte gt tje heeft inmiddels een nieuwe baas gekregen.Vanavond zal ik wat fototjes op m`n site zetten!
groeten en veel fun op VLF.
Jean.
Marius

Foto's foto's jiha!

Gefeliciteerd trouwens met deze verstandige aankoop!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gaaf Jean, ben benieuwd, geef eens was specificaties.....
Sprak op die 5 meeting in Duitsland nog een gozer die een dikke turbo bij je had gekocht.
jnjansen_r5gtturbo

Veel suc6 met deze 5GTT, Jean.
jean
Contacteer:

Yo,
FOTOOOOOOS staan op m`n site
en jeof:hij is van 1987 waarschijnlijk een van de eerste phase twees verder rood tapijt el ramen,afst alarm,deze wagen ga ik helemaal nieuw maken voor m`n zelf!dus zo`n dumpvalfie zoals jij op je gt PSSSSSSSSSHHHH.
mooie wieltjes kopen enz.
Hee chris die gozer in duitsland,heeft die een zwarte turbo 2 van mij gekocht?.Als hij dit is dan doet ie bijna het zelfde als jij,verkoper bij een groot autobedrijf,aleen jonge wagens!
Verder de groeten.ik ga zo weg naar la france lekker rijden met m`n turbo2 morgen naar magny cours clio V6 races bekijken.
Later Jean.
Pieter
Contacteer:

Tof jens,

ziet er mooi strak uit. Ik vind het ook echt relaxed dat die sticker op die zwarte turbo zit.
jean
Contacteer:

thanks grossie
een leuke sticker hoort op een leuke auto toch!.En het werd wel eens tijd toch?
mazzel
jnjansen_r5gtturbo

Dat mooi maken gaat wel lukken, heb ff de foto's bekeken en hij ziet er nog goed uit.

Veel plezier in La France, ik ga ook een stukkie Frankrijk opzoeken, Vive la France!!! :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mooie wagen, ben benieuwd hoe die in het echt is maar dat zien we waarschijnlijk zeer snel wel een keer! Veel plezier ermee!
Plaats reactie