Iemand bekend met deze carberateur?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
McDennis
Berichten: 10
Lid geworden op: za 11 jan 2003 18:17
Locatie: Terneuzen

Nu heb ik laatst een carb. op de kop kunnen tikken van iemand die vroeger op het circuit heeft gereden met een 5gtt. Hij is duidelijk anders alhoewel de venturi op het zicht gelijk is. Weet iemand misschien voor of nadelen?? Ik wil naar 1,4 bar(of meer de turbo gaat tot 1,7) en wil een groep A maar misschien is het interresant om deze als basis te gebruiken.Ik heb wat foto`s genomen via irritante linkjes gaat dat worden want html lukt nie...
http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAtES ... 4602489939
http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAtIS ... 4613774568
http://groups.msn.com/_Secure/0QwCvBM4S ... 4629580048
http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAs8S ... 4641462791
-If you are afraid to trust you will lose-
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Misschien is de sproeierbezetting van de carb veranderd, dit zou je moeten checken. Er moeten grotere inzitten, dat is onmisbaar bij die druk. Voor meer rendement van je druk kun je idd beter een groep A met grotere venturi als origineel nemen, want dan heb je niet zo'n verlies. De carb is de bottleneck hé. Maar die carb's op de foto zijn volgens mij dezelfde.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
McDennis
Berichten: 10
Lid geworden op: za 11 jan 2003 18:17
Locatie: Terneuzen

thanx Tom...Zit wel een andere sproeier in op dit moment een 140 hoofdsproeier maar ik heb er mee gereden en verzuipt gigantisch terwijl ik met mn originele carb ook al eens met een 140 heb gereden zonder problemen(op benzineverbruik na dan :wink: )ALs je goed kijkt is het inspuitgedeelte wel degelijk anders dan van een originele.
-If you are afraid to trust you will lose-
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

misschien een cup aangepaste carb. voor een gtt. :)
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

Dat noemen ze een groep A carb. Er zitten andere sproeiers in een een grotere venturie. Die kitjes kun je zo kopen voor 80 pond bij K-tec.

[img]http://www.gt-performance.com/Teile/Ver ... uppe_A.jpg[/img]

mvg S :D nder
McDennis
Berichten: 10
Lid geworden op: za 11 jan 2003 18:17
Locatie: Terneuzen

hmmzzz...dat inspuit gedeelte is hetzelfde als in de carb van mij...dat word dus alleen effe een grotere venturi scoren..Weet iemand wat de sproeierbezetting is in een groep A bij 1,4 bar?
-If you are afraid to trust you will lose-
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

McDennis schreef:hmmzzz...dat inspuit gedeelte is hetzelfde als in de carb van mij...dat word dus alleen effe een grotere venturi scoren..Weet iemand wat de sproeierbezetting is in een groep A bij 1,4 bar?
Zit er al niet een grotere venturie in? Ik zou het even na meten als ik jou was.

S :D nder
Plaats reactie