Nu heb ik laatst een carb. op de kop kunnen tikken van iemand die vroeger op het circuit heeft gereden met een 5gtt. Hij is duidelijk anders alhoewel de venturi op het zicht gelijk is. Weet iemand misschien voor of nadelen?? Ik wil naar 1,4 bar(of meer de turbo gaat tot 1,7) en wil een groep A maar misschien is het interresant om deze als basis te gebruiken.Ik heb wat foto`s genomen via irritante linkjes gaat dat worden want html lukt nie...
http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAtES ... 4602489939
http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAtIS ... 4613774568
http://groups.msn.com/_Secure/0QwCvBM4S ... 4629580048
http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAs8S ... 4641462791
Iemand bekend met deze carberateur?
Misschien is de sproeierbezetting van de carb veranderd, dit zou je moeten checken. Er moeten grotere inzitten, dat is onmisbaar bij die druk. Voor meer rendement van je druk kun je idd beter een groep A met grotere venturi als origineel nemen, want dan heb je niet zo'n verlies. De carb is de bottleneck hé. Maar die carb's op de foto zijn volgens mij dezelfde.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Zo, dit is beter
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAtES ... 4602489939[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAtIS ... 4613774568[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwCvBM4S ... 4629580048[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAs8S ... 4641462791[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAtES ... 4602489939[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAtIS ... 4613774568[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwCvBM4S ... 4629580048[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAs8S ... 4641462791[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
thanx Tom...Zit wel een andere sproeier in op dit moment een 140 hoofdsproeier maar ik heb er mee gereden en verzuipt gigantisch terwijl ik met mn originele carb ook al eens met een 140 heb gereden zonder problemen(op benzineverbruik na dan
)ALs je goed kijkt is het inspuitgedeelte wel degelijk anders dan van een originele.
-If you are afraid to trust you will lose-
Dat noemen ze een groep A carb. Er zitten andere sproeiers in een een grotere venturie. Die kitjes kun je zo kopen voor 80 pond bij K-tec.
[img]http://www.gt-performance.com/Teile/Ver ... uppe_A.jpg[/img]
mvg S
nder
[img]http://www.gt-performance.com/Teile/Ver ... uppe_A.jpg[/img]
mvg S

hmmzzz...dat inspuit gedeelte is hetzelfde als in de carb van mij...dat word dus alleen effe een grotere venturi scoren..Weet iemand wat de sproeierbezetting is in een groep A bij 1,4 bar?
-If you are afraid to trust you will lose-
Zit er al niet een grotere venturie in? Ik zou het even na meten als ik jou was.McDennis schreef:hmmzzz...dat inspuit gedeelte is hetzelfde als in de carb van mij...dat word dus alleen effe een grotere venturi scoren..Weet iemand wat de sproeierbezetting is in een groep A bij 1,4 bar?
S
