[Clio16V]Ruitenwissers !!!

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Anonymous

Ik heb sindskort een paar nieuwe ruitenwissers op mijn clio16v. Bij HALFORDS stond in het boekje dat ik 2x 45cm nodig had voor de voorruit. Nu blijkt de wisser aan de bestuurderskant niet goed op het raam aansluit. In het midden van het raam staat ie een beetje van het raam af.

Iemand die de juiste maten weet of een oplossing????

Groeten uit Sneek
Anonymous

helemaal niemand die dat weet???
Dat valt me wel een beetje tegen hoor.
:-*
Jeroen-16v

Ehhhm, deoplossing weet ik niet, maar ik weet wel dat ik 2 verschillende aan moest schaffen, omdat de ruitenwisser van de bestuurderskant een soort windvangertje heeft. :wink:
Mischien dat je wel een andere moet voor de bestuurderskant. 8)
RO 16v

Het beste kan je 50 cm wissers nemen met spoilertje, maar die worden niet meer gemaakt alleen nog van 53 cm en die passen ook.
Anonymous

RO 16v schreef:Het beste kan je 50 cm wissers nemen met spoilertje, maar die worden niet meer gemaakt alleen nog van 53 cm en die passen ook.
Brezan huismerk heeft ze nog wel van 50cm, verder idd niets. Ik wilde eigenlijk bosch maar ja.

Volgende keer maar ff 53 proberen dan, en dan gewoon bosch want dit is geen porem
Anonymous

oke dan ga ik die van 53cm proberen ik ben benieuwd. Bedankt heren

Groetjes Remco
Ollie

Is de achterruitenwisser eigenlijk een speciale maat of van een bepaald merk/type?
Tom
Moderator
Car: MB

nee. Ik zou gewoon even bij reno halen. Daar zijn ze echt niet duurder als ergens anders en ze passen zeker. Ik heb achter laatst ook een nieuwe op gezet. Zorg wel dat er ook zo'n nieuw klipje in het doosje zit van de wisser want die dingen willen wel eens breken bij demontage van de oude wisser
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ollie

Thanx, dan ga ik die ff halen, want die wisser die er nu op zit dat werkt voor geen meter meer :p . Van welk merk zijn die bij de dealer?
Patrick L.

Ollie schreef:Thanx, dan ga ik die ff halen, want die wisser die er nu op zit dat werkt voor geen meter meer :p . Van welk merk zijn die bij de dealer?
Bij de Makro zijn die van Bosch in de aanbieding vanaf 5 euro pst.
RO 16v

Patrick L. schreef:
Ollie schreef:Thanx, dan ga ik die ff halen, want die wisser die er nu op zit dat werkt voor geen meter meer :p . Van welk merk zijn die bij de dealer?
Bij de Makro zijn die van Bosch in de aanbieding vanaf 5 euro pst.
Maar niet iedereen heeft een Makro pas. :wink:

@Ollie, Bosch maar dat had je denk ik nu wel door.
Christian

ja die kun je vast wle van iemand lenen
je mag die van mij wel lenen :lol:
Tom
Moderator
Car: MB

het merk durf ik zo niet te zeggen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
RO 16v

Voor de laatste keer BOSCH!!!!!!!!! :wink:
Ollie

Oke dan, dat wordt dus effe een setje van Bosch voor voor en achter...53 cm. voor en xx cm. achter.

Welk merk ook al weer??? :lol: :p
Plaats reactie