Ik heb sindskort een paar nieuwe ruitenwissers op mijn clio16v. Bij HALFORDS stond in het boekje dat ik 2x 45cm nodig had voor de voorruit. Nu blijkt de wisser aan de bestuurderskant niet goed op het raam aansluit. In het midden van het raam staat ie een beetje van het raam af.
Iemand die de juiste maten weet of een oplossing????
Groeten uit Sneek
[Clio16V]Ruitenwissers !!!
-
Ehhhm, deoplossing weet ik niet, maar ik weet wel dat ik 2 verschillende aan moest schaffen, omdat de ruitenwisser van de bestuurderskant een soort windvangertje heeft.
Mischien dat je wel een andere moet voor de bestuurderskant.
Mischien dat je wel een andere moet voor de bestuurderskant.

Brezan huismerk heeft ze nog wel van 50cm, verder idd niets. Ik wilde eigenlijk bosch maar ja.RO 16v schreef:Het beste kan je 50 cm wissers nemen met spoilertje, maar die worden niet meer gemaakt alleen nog van 53 cm en die passen ook.
Volgende keer maar ff 53 proberen dan, en dan gewoon bosch want dit is geen porem
-
- Moderator
- Car: MB
nee. Ik zou gewoon even bij reno halen. Daar zijn ze echt niet duurder als ergens anders en ze passen zeker. Ik heb achter laatst ook een nieuwe op gezet. Zorg wel dat er ook zo'n nieuw klipje in het doosje zit van de wisser want die dingen willen wel eens breken bij demontage van de oude wisser
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Bij de Makro zijn die van Bosch in de aanbieding vanaf 5 euro pst.Ollie schreef:Thanx, dan ga ik die ff halen, want die wisser die er nu op zit dat werkt voor geen meter meer. Van welk merk zijn die bij de dealer?
Maar niet iedereen heeft een Makro pas.Patrick L. schreef:Bij de Makro zijn die van Bosch in de aanbieding vanaf 5 euro pst.Ollie schreef:Thanx, dan ga ik die ff halen, want die wisser die er nu op zit dat werkt voor geen meter meer. Van welk merk zijn die bij de dealer?
@Ollie, Bosch maar dat had je denk ik nu wel door.
-
- Moderator
- Car: MB
Ollie schreef:Thanx, dan ga ik die ff halen, want die wisser die er nu op zit dat werkt voor geen meter meer. Van welk merk zijn die bij de dealer?
het merk durf ik zo niet te zeggen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams