Equus Turbodrukmeter bij Conrad?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Matijs
Contacteer:

Ik wil voor mijn GTT een Equus Turbodrukmeter bestellen, maar bij Conrad is deze nergens te vinden, niet in het boek en ook niet op hun site. Nou kan ik mij herinneren dat er hier wel mensen zijn geweest die hem daar hebben gekocht.
Kan iemand mij het bestelnummer vertellen?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Geen idee... Maar als je ze echt niet kan vinden moet je eens informeren bij Autometer of VDO. Vooral die van Autometer zijn erg mooi, vind ik!
Matijs
Contacteer:

Ja maar ik heb al een olietemp.meter van Equus, dus wel zo mooi om alles een beetje hetselfde te houden, vandaar.
En ik kan hem wel bij de plaatselijke automaterialentoko halen, maar die zijn veel duurder dan meneer Conrad.
Laatst gewijzigd door Matijs op wo 19 feb 2003 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijn
Contacteer:

Merijn schreef:Geen idee... Maar als je ze echt niet kan vinden moet je eens informeren bij Autometer of VDO. Vooral die van Autometer zijn erg mooi, vind ik!
h€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€l duur
there is no spoon.
Christian

ik kan straks wel even kijken voor je zit nu nog op school haha ik woon er vlak bij :D
Matijs
Contacteer:

Heej, dat zou helemaal te cool zijn 8)
Christian

ja ik heb het dikke boek thuis liggen :D
Matijs
Contacteer:

"Het dikke boek"? Ik heb ook de mooie dikke catalogus van Conrad, maar daar staat hij dus niet in. Dus tenzij jij een heel speciaal boek hebt gaat dat het niet worden...
Christian

mijn kameraad heeft er een paar thuis liggen dan kijk ik vanaond wel even als i er niet in staat anders bel je er even naar toe
Matijs
Contacteer:

Ja ik kan altijd even bellen, maar ik dacht dat hier wel iemand zou zijn die hier zo wist.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Tijn schreef:
Merijn schreef:Geen idee... Maar als je ze echt niet kan vinden moet je eens informeren bij Autometer of VDO. Vooral die van Autometer zijn erg mooi, vind ik!
Maar dan heb je ook wat! :) Ik heb er ooit over zitten denken om alles van Autometer te bestellen en er een dashboard van te maken a la Nascar. Echt schitterend... Maar wegens magere financiele middelen is dat plan snel in de vuilnisbak beland! ;)
Matijs
Contacteer:

Juistem. En ik ben ook maar student, dus ik ben voorlopig ook even aangewezen op de saaie doch betaalbare metertjes van Equus.
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik denk toch echt Equus meters in de Conrad gezien te hebben...of bedoel je dat alleen de turbodrukmeter er niet in staat ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Matijs
Contacteer:

Jup
Tijn
Contacteer:

Merijn schreef:
Tijn schreef:
Maar dan heb je ook wat! :) Ik heb er ooit over zitten denken om alles van Autometer te bestellen en er een dashboard van te maken a la Nascar. Echt schitterend... Maar wegens magere financiele middelen is dat plan snel in de vuilnisbak beland! ;)
ja, ik heb ook zulke ideeen .... :S zegt stack je iets ? :lol:

maar prachtig spul van autometer inderdaad.....
there is no spoon.
Matijs
Contacteer:

Ik ben nu aan het bellen. D.w.z. ik zit naar een muziekje te luisteren tot er iemand vrij is om mij te woord te staan.
Dan zullen we dit mysterie eens even tot op de bodem uitzoeken :D
Matijs
Contacteer:

wie kiest die muziekjes heej?!? :-*
Matijs
Contacteer:

Nou nee dus.
Een aardige meneer met Enschedeese tongval heeft mij zojuist verteld dat Conrad de turbodrukmeter van Equus NIET levert.
End of story dus. Dan maar naar de plaatselijke automaterialenmeneer.
HotShot

Ik heb mijn Equus turbodruk metertje ooit bij Conrad aangeschaft!
Matijs
Contacteer:

Nou lekker dan. Ze hebben nu alleen nog maar de standaard meters. Kennelijk verkochten ze niet genoeg van die turbodrukmeters :(
Tom
Moderator
Car: MB

probeer brezan eens !!
Laatst gewijzigd door Tom op wo 19 feb 2003 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Xedrah

Matijs schreef:Ik wil voor mijn GTT een Equus Turbodrukmeter bestellen, maar bij Conrad is deze nergens te vinden, niet in het boek en ook niet op hun site. Nou kan ik mij herinneren dat er hier wel mensen zijn geweest die hem daar hebben gekocht.
Kan iemand mij het bestelnummer vertellen?
Job-turbo heeft er nog 1 liggen van Equus en wil hem wel kwijt. PM 'em even.
Job-turbo
Contacteer:

Die van mij heb ik inmiddels niet meer maar ik heb hem destijds gewoon bij automat gekocht. Ik vond hem niet duur maarja wat is niet duur? :wink:

Gr.

Job
Laatst gewijzigd door Job-turbo op wo 19 feb 2003 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Matijs
Contacteer:

Nee is ook geen probleem, ik heb hem nu net gehaald bij de automaterialenhandel. 24,50 kostte dat trouwens.
Xedrah

Opgelost! :D
Stefijn

conrad heeft die nooit gehad. Als je geluk heb zit ie in de collectie die veel andere autoshops hebben.
Ben

conrad heeft ze zeker weten wel gehad alleen die waren 90 piek en da's een beetje veel terwijl ze bij eddie vos iets van 20 euro zijn. Ex korting ;)

Het Brezan filiaal waar ik altijd kom heeft geen bar meters in de winkel liggen helaas kunnen ze wel bestellen maar weet de prijs er niet van...

Eddi Vos is de goedkoopste die ik tegen gekomen ben met Equus meters...
Matijs
Contacteer:

In dit geval dus De Turck B.V. automaterialen en plaatwerk. Naast de grote Albert Heijn op de Limburglaan in Eindhoven. For those who are interested :)
Plaats reactie